STRIKKEKLUBBEN:)

*dytter*
 
Såå koselig tråd :) jeg kan dessverre ingenting annet enn å strikke luer, pannebånd og disse søte små baby sokkene :)

Mamma er helt awsome på spes hekling, så Hu skal hekle vogn teppe osv, men skulle virkelig ønske jeg hadde peiling på mer strikking og mønster og sånn.. ser Så utrolig koselig ut å strikke til sin egen <3
 
Holder på med kofte til meg selv nå og så regner jeg med det blir babystrikk når jeg er gravid igjen. :)
 
Last edited:
Lua jeg heklet til første ivf skatten
0950397f18afaa82d042a2acf4877f20
hun fikk også et nydelig hentesett av meg. Om det blir jente når vi blir gravid bruker vi sikkert det samme igjen, ellers må jeg nok strikke noe blått. Hvis ikke jeg føler de bør ha hvert sitt sett til arving :p
 
Flere som er hekta på Marius? Jeg har komponert strømper i Mariusmønster, og får stadig bestillinger av venner. Kjempemoro det!! Men det er jo håpløst når jeg alltid ender med å tenke at "hmmm... Den fargekomboen må jo jeg også ha!" Så da blur drt dobbelt opp da, og jeg har nå 3 pr Marius-strømper, og SKAL ha fler :hilarious: jeg skal lissom strikke endel slikt i julegaver, men det rekker jeg jo ikke om jeg holder på sånn :wideyed:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Flere som er hekta på Marius? Jeg har komponert strømper i Mariusmønster, og får stadig bestillinger av venner. Kjempemoro det!! Men det er jo håpløst når jeg alltid ender med å tenke at "hmmm... Den fargekomboen må jo jeg også ha!" Så da blur drt dobbelt opp da, og jeg har nå 3 pr Marius-strømper, og SKAL ha fler :hilarious: jeg skal lissom strikke endel slikt i julegaver, men det rekker jeg jo ikke om jeg holder på sånn :wideyed:Vis vedlegget 143669Vis vedlegget 143670Vis vedlegget 143671Vis vedlegget 143673Vis vedlegget 143674
De var kjempefine!! :D :D
 
Lua jeg heklet til første ivf skatten
0950397f18afaa82d042a2acf4877f20
hun fikk også et nydelig hentesett av meg. Om det blir jente når vi blir gravid bruker vi sikkert det samme igjen, ellers må jeg nok strikke noe blått. Hvis ikke jeg føler de bør ha hvert sitt sett til arving :p
Så kul den var!:D
 
Jeg lærte meg selv i ventetiden. Det er ikke for sentrum :)
 
Sent ikke sentrum. Får ikke forandret innlegget :p
 
Back
Topp