Strikke/hekle tråden...

Takk:) kunne vært penere, men er mitt første så er fornøyd:) nå har je begynnt på ett til, så får vi se hvor langt jeg kommer:p


Har tre små herligheter<3
 
Tenker på hele tingen :p ikke så flink til og hekle :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Har ikke oppskrift, så bare på et bilde å fant ut hvordan jeg skulle gjøre det:) men er bare staver:) først hekler jeg en sirkel som passer glasse også hekler jeg mønstre. Dette mønstre er 2staver, 2lumasker, 2 staver i samme maske, også sånn hele veien rundt:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
 
Har ikke oppskrift, så bare på et bilde å fant ut hvordan jeg skulle gjøre det:) men er bare staver:) først hekler jeg en sirkel som passer glasse også hekler jeg mønstre. Dette mønstre er 2staver, 2lumasker, 2 staver i samme maske, også sånn hele veien rundt:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Kan prøve ut i fra den beskrivelsen :) selv om bilder høres fint ut er det vel mye les for deg.

Først må jeg uansett gjøre meg ferdig med Marthejakken jeg har begynt på :)
 
Kan prøve ut i fra den beskrivelsen :) selv om bilder høres fint ut er det vel mye les for deg.

Først må jeg uansett gjøre meg ferdig med Marthejakken jeg har begynt på :)
Hva strikker du jakken i? Alpakka og puno?
Jeg har så lyst å strikke den, men jeg strikket en genser med puno i den tida jeg spydde som verst i graviditeten. Klarer ikke synet av det garnet lenger.. Dessverre.
Blir den veldig stor?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Kan prøve ut i fra den beskrivelsen :) selv om bilder høres fint ut er det vel mye les for deg.

Først må jeg uansett gjøre meg ferdig med Marthejakken jeg har begynt på :)
Bare si i fra når du begynner så skal jeg hjelpe deg:) skal prøve å huska når jeg begynner på neste å ta bilder:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
 
Hva strikker du jakken i? Alpakka og puno?
Jeg har så lyst å strikke den, men jeg strikket en genser med puno i den tida jeg spydde som verst i graviditeten. Klarer ikke synet av det garnet lenger.. Dessverre.
Blir den veldig stor?


De hadde ikke fått garnet som egentlig liksom er til den jakken i butikkenene enda - det skal egentlig være suri alpakka., mini alpakka og myk. Så da bruker jeg iris, inca og puna ja :)
Vet ikke helt hvor stor den blir har ikke kommet så langt :)

Huff så kjipt å bli kvalm av et garn :( :) ;)
 
Back
Topp