Stellebord?

Vi bruker det når han ikke kan stå og jeg sitte på toalettet. Kroppen min klarer ikke opp og ned for mye, og han ligger fint der
 
Jeg bruker kun stellebordet ved bæsjebleie nå. Eller står han på gulvet. Mannen bruker stellebordet hele tiden.
 
Her bruker vi stellebord fortsatt! Hender vi skifter tissebleier stående, men synes det er mye lettere når han kan ligge på matta :) kan ikke skifte liggende på gulvet! Da stikker han bare av! Prøver hvertfall
 
Har en kommode han står på :) hvordan klarer dere å få gulvet til å bli praktisk? Man må jo bøye seg eller sitte på gulvet da? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sitter på gulvet når jeg skifter. Trives med å sitte på gulvet jeg da
 
Jeg sitter på gulvet når jeg skifter. Trives med å sitte på gulvet jeg da

Jeg har ikke tenkt tanken engang :p syns det er veldig praktisk at han står på kommoden så jeg slipper å reise meg opp/ned hele tiden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke tenkt tanken engang :p syns det er veldig praktisk at han står på kommoden så jeg slipper å reise meg opp/ned hele tiden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sitter stort sett alltid på gulvet uansett jeg da:) Når jeg kler på henne, pusser tennene hennes, bader henne og pusser mine egne tenner:)
Badet har alltid vært mitt favoritt-rom, elsker å sitte på varme fliser.
 
Har stellebordet enda, men er rimelig mye makking til tider så vurderer å ta det vekk å bare ha matte.
 
Har aldri brukt. Hadde stellematte på vaskemaskin de første månedene, men syns det var skummelt så begynte å stelle på gulvet når hun var 5-6 mnd :)
 
Vi har ikke stellebord nå som vi har flyttet, men må si jeg savner det. Han lå jo så fint oppå der uten noe tull. Nå løper jeg etter han eller sitter på gulvet som er kjempetungt for ryggeno_O
 
Vi har stellematte opp på kommode og bruker det.

Jakter på et stellebord til nr 2.
 
Ja, me brukar stellebord til alle tre. Har ikkje rygg til å bytte på golvet/sofaen osv.
 
Har en kommode han står på :) hvordan klarer dere å få gulvet til å bli praktisk? Man må jo bøye seg eller sitte på gulvet da? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Her synes jeg også det er bedre at hun står og sitter på stellebordet når jeg tørker og vasker. Men hun kler på seg selv, så da er vi begge på gulvet. Blir bedre og bedre med gulvet etterhvert som de blir litt større.
 
Satt opp stellebordet til lillesøster... Ble plutselig mye enklere å skifte på storesøster :D
 
Vi bruker stellebordet ennå, jeg liker å få henne opp i arbeidshøyde. Nå kommer det jo snart en lillebror, så regner med at stellebordet blir stående en god stund fremover.
 
Stelleborde forsvant når ho ble rundt 7mnd gammel da va det ikke vits å bruke den mer :')
 
Jepp, vi bruker stelle ord enda:) ryggvennlig for mammaen og pappaen :)
 
Back
Topp