Stellebord?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Bruker dere fremdeles stellebord?
 
Nei, men vi har aldri hatt stellebord :p vi brukte stellematte på kommoden da han var mindre, nå bruker vi matte på gulvet. Ikke plass til stellebord på badet vårt.
 
Nei, men vi har aldri hatt stellebord :p vi brukte stellematte på kommoden da han var mindre, nå bruker vi matte på gulvet. Ikke plass til stellebord på badet vårt.
Glemte å skrive at vi heller aldri har brukt det :) kun skiftet på stellematte på gulvet. Men må innrømme jeg savnet det litt i begynnelsen, merket det godt å ryggen for å si det sånn
 
Glemte å skrive at vi heller aldri har brukt det :) kun skiftet på stellematte på gulvet. Men må innrømme jeg savnet det litt i begynnelsen, merket det godt å ryggen for å si det sånn
Ja, var jo en del mere stell i starten. Nå er det stort sett bajsebleien om morgenen. Det andre er tissebleier og da står han bare :)
 
Det er lenge siden vi har brukt det. Er så mye rot oppå der. Må jo ryddes snart da. Men kjenner det hadde vært godt nå som magen er i veien. Har bare ligget på badematta på gulvet.
 
Jepp :D hun ligger fortsatt like fint der som hun gjorde når hun var nyfødt❤️ :p men nå med beina stikkende utenfor da:p haha
 
Ja, vi bruker det til all stelling og bleieskift :)
 
nei, det slutta vi med for lenge siden. er mye enklere å gjøre det på gulvet. Hun var så mark en periode at jeg var redd hun skulle dette ned. og så har vi bare fortsatt å gjøre det på gulvet. vi har stellekommode da, den står fortsatt på badet siden klærne hennes er der.
Har god plass, så det er ikke noe problem
 
Ja. Synes det er tungvint å være på gulvet hele tiden, så bruker det etter bading, på morgenen når hun er trøtt osv.
 
nei, det slutta vi med for lenge siden. er mye enklere å gjøre det på gulvet. Hun var så mark en periode at jeg var redd hun skulle dette ned. og så har vi bare fortsatt å gjøre det på gulvet. vi har stellekommode da, den står fortsatt på badet siden klærne hennes er der.
Har god plass, så det er ikke noe problem
Her er problemet at hun blir mark hvis vi skifter på gulvet:eek: haha hun har nok såpass respekt for stellebordet at hun bare ligger i ro:p det har hun gjort alltid. Og jeg går i fra henne liggende der også for å vaske hender etc:p Ja shame on me!:p
 
Ja vi bruker fremdeles stellebord :)
 
Vi har ikke brukt stellebord siden april i fjord... Mini nekter å ligge på stellematte, så vi skifter på han mens han står på gulvet.. Det samme på dw gjøre i bhg. Nekter plent å bruke stellebord
 
Sluttet med stellebordet bår han var rundt 4-5 mnd... Da var det ikkje vits i lengre. Bruker matte på gulvet :)
 
Vi skifter som oftest stående nå. Men etter badet har vi matte på golvet :)
Men jeg savnet et skikkelig stellebord når hun var mindre. Matten lå på en kommode hos oss men følte aldri at det var helt trygt selv om jeg aldri snudde ryggen til. Den var litt i smaleste laget. Så når vi skal ha nummer 2 så skal jeg definitivt ha stellebord på badet :)
 
Vi har hatt et bord med stellematte på stua, pga badet er i 2.etg og veldig lite. Bruker det fortsatt. :)
 
Har stellematte på hemnes kommode fra ikea. Bruker det like mye nå som når han var nyfødt:)
 
Har stellematte på vaskemaskin og den blir brukt til de aller fleste bleieskift og etter bading
 
Har stellemate på en kommode fra ikea å blir brukt enda :) ligger helt i ro opppå der men på gulve funker ikke.
 
Har en kommode han står på :) hvordan klarer dere å få gulvet til å bli praktisk? Man må jo bøye seg eller sitte på gulvet da? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp