Stell av føtter og negler om sommeren!

Pleier å gå til fotpleier på våren. Etter det bare filer jeg og klipper selv. Bruker ikke neglelakk
 
Det er tacky om neglene er lange og det ikke er pent lagt. Er den hvite kanten tynn og det er lagt pent så er det delikat ;) men er halve negln hvit, neglene lange og det ikke er pent lagt, da er det ikke mye fint. Lange tånegler er ikke fint uansett :p
e1e1207bf9e264371e99ad8b81c9823c
9f88f83c4dadc294925425e1c0eed2db
dette er tacky og finnes ikke pent;)

Synes begge deler er grise stygt.
 
Grensa er åpenbart syltynn, det er ikke store forskjellen, og om det der er "grisestygt", hva er da ulakkede tær? Fransk er jo bare en liten forsterking av sånn det egentlig er?

Også å ha så sterke meninger om andre folk sine tær da. Meninger man ikke kan enes om engang. Så det er lekkert og elegant eller tacky og grisestygt avhengig av hvem man spør. Sannelig godt det regner, så kan vi ha sokker...
 
Bena mine får sikkert sørgelig lite kjærlighet men syns om jeg kan si det selv at de ikke er såå gale.
Sliter minimalt med død/hard hud, osv. Lakker noen ganger for morro . Ofte typ dyp rød eller mørke grønn.
Bruker ikke fil eller noe. Klipper når det trengs.
 
Jeg har helt noia for føtter, mine egne inkludert :p Ekleste jeg kommer over, så gjør så lite som mulig. Men vasker de ordentlig i dusjen ofte, og bruker en fotpeeling. Den er veldig kjekk. Sitter med føttene i sånne poser i en halvtime og etter noen dager flasser all driten av. Så smører jeg de en gang og holder meg langt unna dem :p Jeg går ikke rundt å ser på andres føtter, så regner ikke med mine blir tatt under lupen heller:D
 
Filer og smører føttene ofte. Lakkerer neglene i den fargen som gjør meg glad:)
 
Jeg har helt noia for føtter, mine egne inkludert :p Ekleste jeg kommer over, så gjør så lite som mulig. Men vasker de ordentlig i dusjen hver dag, og bruker en fotpeeling. Den er veldig kjekk. Sitter med føttene i sånne poser i en halvtime og etter noen dager flasser all driten av. Så smører jeg de en gang og holder meg langt unna dem :p Jeg går ikke rundt å ser på andres føtter, så regner ikke med mine blir tatt under lupen heller:D
Uff, det er skikkelig dårlig uvane jeg har. Se på andres føtter. Sikkert fordi jeg egentlig misliker føtter :p
 
Grensa er åpenbart syltynn, det er ikke store forskjellen, og om det der er "grisestygt", hva er da ulakkede tær? Fransk er jo bare en liten forsterking av sånn det egentlig er?

Også å ha så sterke meninger om andre folk sine tær da. Meninger man ikke kan enes om engang. Så det er lekkert og elegant eller tacky og grisestygt avhengig av hvem man spør. Sannelig godt det regner, så kan vi ha sokker...
Hahah, ja i dag skal sokkene på :p
 
Hahah, ja i dag skal sokkene på :p
Jeg slo tåa og reiv av litt negl og med det lakken på ene stortåa i går, så jeg burde nok hatt sokker. Eller lakket på nytt.

Kompenserer med sko sånn i første omgang ;-)

Kanskje dusj, fotpleie og ny lakk etter trilletur?
 
Jeg slo tåa og reiv av litt negl og med det lakken på ene stortåa i går, så jeg burde nok hatt sokker. Eller lakket på nytt.

Kompenserer med sko sånn i første omgang ;-)

Kanskje dusj, fotpleie og ny lakk etter trilletur?
Ja best å skjule det ;-)

Jeg tok nesten hele neglen på lilletåa her for en liten stund siden jeg... Hat ikke negl igjen :p
De er så små i utgangspunktet :p
 
Jeg skulle vært hos fotpleier forresten. Eller fotterapeut, er det kanskje. For en gjenstridig sak jeg antar er en meget dyp liktorn. Plaster prøvd i noen runder med noen års mellomrom, men blir ikke kvitt den. Vært der i sikkert.... 10-15 år...

Men det aner meg at den som tar slikt ikke er den som lakket negler.... Det er forsåvidt greit, jeg skulle vært hos noen som pleier beina mine. Lakke neglene kan jeg gjøre selv
 
Grensa er åpenbart syltynn, det er ikke store forskjellen, og om det der er "grisestygt", hva er da ulakkede tær? Fransk er jo bare en liten forsterking av sånn det egentlig er?

Også å ha så sterke meninger om andre folk sine tær da. Meninger man ikke kan enes om engang. Så det er lekkert og elegant eller tacky og grisestygt avhengig av hvem man spør. Sannelig godt det regner, så kan vi ha sokker...

Heller ulakka velstelte tær enn fransk.

Det har regna i tre dager her og går fortsatt med sandaler ;)
 
Ja hva gjør du med tånegler og føtter sommerstid?

Lakker du neglene, isåfall med hvilken farge?

Annet stell?

Jeg trenger tips og råd mot fæle føtter :p

Bruker sånn fotfil på batteri. Gjerne fotbad innimellom. Og smører med sånn krem mot sprukne hæler. Og klipper negler. Liker at føttene ser velstelte ut, men bruker ikke mange timer på det :) Hvis man har noen hundrelapper til overs, så er det deilig å starte med en time hos fotpleier, for å få kick startet sesongen ;) Lettere å vedlikeholde :D
 
Eg hatar føtter og gjer minst mulig. Føler meg skitten med neglelakk, og brukar det i allefall ikkje på føttene;)
MEN, skal få meg ein time til fotpleier før ferien, for da må eg jo faktisk gå med sandaler:D
 
Back
Topp