Spark :)

Plutselig idag når jeg satt i bilen i kø på vei hjem fra jobb så kjente jeg plutselig noen små dult. Det var ingen følelse som andre beskriver, ikke sommerfugler, bobler som sprakk eller noe sånt.. det var bare 4-5 dult som kom med litt mellomrom heelt på nederst på venstre side av magen.. vanskelig å si om det var spark, men har aldri kjent noe lignende. Hva tror dere?[emoji2][emoji7] førstegangs og 17+3 idag

Jeg tror godt det kan være spark :) Jeg har aldri kjent sommerfugler eller bobler, kun små dult siden ca. uke 17 :)
 
I dag har plutselig "bolla" gitt fra seg litt spark...har kjent de som små bobler over hele...koselig
 
Kjenner søte små spark innvendig og utvendig hver dag nå [emoji1] og av og til kjenner jeg at h*n trykker ryggen utover mot magen min [emoji4][emoji7]
 
Jeg fikk kjent det helt tydelig i dag da jordmoren satte ultralyddingsen og den lille svarte tilbake. Og da skjønte jeg at det er jo det jeg har kjent tidligere også :)
 
Jeg kjente de første sparkene på lørdag. Det var akkurat da min samboer rørte ved magen min:Heartred
 
Kjente for første gang på utsiden igår, 16+4 [emoji173]️ var skikkelig liv i magen også hele tiden, i dag er det helt stille [emoji13] men så herlig å kjenne på utsiden altså [emoji7]
kjent for første gang i dag, holdt på i over to timer nå. Det kan vel ikke være leamus liksom??? :-o så rart å aldri har kjent før, også så plutselig mye nå... men høres jo litt ut som du opplevde? Tror du det er spark? :-D
 
Plutselig idag når jeg satt i bilen i kø på vei hjem fra jobb så kjente jeg plutselig noen små dult. Det var ingen følelse som andre beskriver, ikke sommerfugler, bobler som sprakk eller noe sånt.. det var bare 4-5 dult som kom med litt mellomrom heelt på nederst på venstre side av magen.. vanskelig å si om det var spark, men har aldri kjent noe lignende. Hva tror dere?[emoji2][emoji7] førstegangs og 17+3 idag

Det var kanskje ikke spark likevel.. har ikke kjent noe mer :( 18+1 idag
 
Det var kanskje ikke spark likevel.. har ikke kjent noe mer :( 18+1 idag
Jeg kjente bittelitt for en ukes tid siden. Trodde det var spark, men ikke kjent noe siden - før i dag, og i sta holdt det på i tre timer, mindre intenst nå, men fortsatt noen smådunk i blant. Må jo være spark? :) de kommer nok tilbake snart. [emoji4]
 
Plutselig idag når jeg satt i bilen i kø på vei hjem fra jobb så kjente jeg plutselig noen små dult. Det var ingen følelse som andre beskriver, ikke sommerfugler, bobler som sprakk eller noe sånt.. det var bare 4-5 dult som kom med litt mellomrom heelt på nederst på venstre side av magen.. vanskelig å si om det var spark, men har aldri kjent noe lignende. Hva tror dere?[emoji2][emoji7] førstegangs og 17+3 idag
Fullt mulig det :)
 
Det var kanskje ikke spark likevel.. har ikke kjent noe mer :( 18+1 idag
Kjente noe to dager i uke 15 og så ikke mer på to uker. Var ganske usikker, kom plutselig da eg kjørte bil og bare en gang.
Kom litt mer jevnlig (dvs ukentlig) fra ca uke 17/18, mens nå er det nesten daglig (uke 20 snaaart). Ofte etter at eg har spist søtt, men og uprovosert noen ganger.
Har morkaka liggende foran, kjenner mest på sidene eller øverst i magen.
 
17+6, kjenner ingenting verken inni el utenpå. Fjerdegangs
 
Har ikke kjent noe ennå, er 17+3 i dag. Begynner å bli litt utålmodig.
 
Har kjent bevegelse siden uke 16-17, men først nå de to siste ukene at det vises ordentlig på utsiden :) kjennes som massasje! Er i uke 22 med mitt andre barn
 
Sist hadde jeg morkaka på forsiden. Da kjente jeg bevegelser i uke 17, men det kjentes ikke utenpå før noen måneder senere. Denne gangen er morkaka bak, og nå i uke 20 kjenner jeg liv daglig, av og til synes det til og med utenpå. Kjente de første små boblene i uke 12.
 
Kjente de myke blafrene for en måned siden. de er sjeldnere nå, men kraftigere :)
 
Back
Topp