Spark :)

Har kjent gode spark de siste to ukene er 18+6 i dag og har funnet ut at lille tullemor blir svært aktiv når jeg drikker husholdningssaft :love7
 
Er 20+2 og har morkake på fremsiden. Jordmor sa jeg antagelig måtte vente til uke 24 før jeg kjente noe, men de siste to dagene så kjennes det litt som noen bobler som sprekker. Kjenner det ganske langt nede mot skambenet. Kan det være spark? Eller er det for tidlig å kjenne noe?
 
Er 20+2 og har morkake på fremsiden. Jordmor sa jeg antagelig måtte vente til uke 24 før jeg kjente noe, men de siste to dagene så kjennes det litt som noen bobler som sprekker. Kjenner det ganske langt nede mot skambenet. Kan det være spark? Eller er det for tidlig å kjenne noe?
Det kan godt være spark [emoji6]
Eg har og morkaka foran og kjenner ikke noe der, men kjenner mye ut til sidene av magen i tillegg til oppover/over navlen. Så kjenner rundt morkaka på et vis, virker som at den ikke dekker hele magen [emoji4]
 
De to siste kveldene har både samboeren min og jeg kjent spark utenpå magen. Første gangen kjentes det ut som dunk innefra, mens andre gangen kjentes det mer ut som vibrasjoner. Som om noen knipset på en ballong. Kanskje det er pga alle saftisene jeg har spist på kveldstid i det siste. Er 18+0 i dag.
 
Er det flere babyer som har begynt med de berømmelige blæresparkene? Frøkna mi har i hvert fall begynt med det. Hedigvis er de ikke så harde enda:rolleyes:
 
Har så vidt begynt å kjenne bevegelser nå. Veeeeldig svakt og kun et par ganger daglig, men det er så kost [emoji170]
 
Her har det blitt bra med bevegelse i det siste...veldig koselig. Han ligger velsig langt nedi og sparker/tråkker vei nedover mot åpningen. ;)
 
Kjenner fremdeles ikke noe 19+3, og merker at det bekymrer meg mer og mer :/
 
Back
Topp