Sorgen sitter litt i

Og der var kjemisk nr 3 etter sa et faktum... begynte å blø idag 3+3, så er vel for tidlig til at det teller som en sa?
 
Det var trist at du måtte oppleve dette igjen. :( Kjemisk er i utgangspunktet en tidlig spontanabort, men det sies at det regnes som kjemisk før 5+0. Forstår det er tøft, håper virkelig spiren sitter igjen og hele veien frem til termin for deg snart.

Sender deg en god klem. :Heartred
 
Og der var kjemisk nr 3 etter sa et faktum... begynte å blø idag 3+3, så er vel for tidlig til at det teller som en sa?
Så utrolig leit.
Det regnes som kjemisk frem til 5+0 såvidt jeg har lest meg frem til.
 
Ok, da må jeg bare innfinne meg med at utredning blir neste steg.. håper på en ventespire som sitter hele veien da!
 
Da har jeg fått innkalling til utredning for habituell abort, men må endre det til oppfølging i stedet, vi fant ut i helgen at jeg er gravid igjen [emoji173] og bra stigning på testene, samt 2-3 på cbd idag, så har litt mer troen denne gangen [emoji7] er bare 3+6 enda, så er jo fortsatt en hel uke igjen med fare for ny kjemisk.. [emoji85] kommer jeg til uke 12 skal det feires!
 
Gratulerer med ny graviditet. Håper det går bra.
 
Da har jeg fått innkalling til utredning for habituell abort, men må endre det til oppfølging i stedet, vi fant ut i helgen at jeg er gravid igjen [emoji173] og bra stigning på testene, samt 2-3 på cbd idag, så har litt mer troen denne gangen [emoji7] er bare 3+6 enda, så er jo fortsatt en hel uke igjen med fare for ny kjemisk.. [emoji85] kommer jeg til uke 12 skal det feires!
Å, dette ble jeg glad av og lese! Gratulerer så masse ❤️
 
Back
Topp