Sofie prøver for første gang <3

1dbab0ad04890ac6c6b901caa480c0b8.jpg


Tok en nå midt på dag! Hjelp! Får ta en i kveld og se om den har blitt neg! Nå blir det iallefall satt inn aksjer håper jeg, formen til samboer er det som avgjør[emoji4]
 
Vi har nettopp bestemt oss for å prøve, og jeg er allerede utålmodig. 5 dager til EL i følge mine egne kalkulasjoner, tester morgen og kveld. Håper bare syklusen min har stabilisert seg rimelig fort nå, man vet jo aldri. Når endelig samboer er klar for baby og jeg har vært klar lenge så er jeg så innstilt på at det skal gå fort...

Åh, kjenner til det! Er umulig å ikke bli utålmodig i en så altoppslukende prosess. Lykke til[emoji4]
 
d82a8fb5bf23ee43472908f2dbc41398.jpg


Enda sterkere test i dag så nå er det like før! Har lagt inn aksjer men må nok gjøre det i dag også[emoji28]
 
Nå føler jeg virkelig på el! Haha[emoji7] Kjenner stikninger/murringer i eggstokkene, har litt såre nipler og er oppblåst[emoji16]
 
Kjenner jeg er SÅ glad for at jeg fikk overtalt samboer til å legge inn aksjer i går kveld..! Og mer aksjer i dag må det bli[emoji28] Virkelig en god dag i dag!!
 
Tanker for dagen:

I går la vi inn aksjer etter positiv EL test. Den var like positiv i dag tidlig, og etter at jeg kom på jobb kom el-symptomene. Kjenner jeg er fryktelig nervøs for at det ikke skal klaffe. Skal så klart legge inn flere aksjer etter jobb, men jeg har en veldig rar nesten angst-følelse for at jeg ikke skal lykkes.

Nå er jeg i overkant utålmodig, jeg har jo akkurat sluttet med p-ringen. Og vi har nettopp bestemt oss for å prøve, men dette er så altoppslukende. Jeg våkner om natten og håper på det er morgen allerede, slik at jeg kan ta el-tester, folat og sjekke temp...

Og nå når vi før lagt inn aksjer gruer jeg meg til å ta tidlig gravidtester, jeg er så redd for å bli skuffet, kjenner at jeg kommer til å få en knekk om det ikke går.

Og så kjenner jeg meg fryktelig egoistisk som klarer å ha disse tankene allerede i PP1, når så mange sliter med å få barn. I tillegg vet jeg jo ikke når det går med meg selv en gang, å da er det skummelt å allerede være så opphengt i det.

Uff
 
CD12 og DPO1[emoji4] Litt rar syklus denne mnd ift tidligere, så jeg er redd for at det ikke har vært nok å el-teste, men jeg krysser fingrene for at dette går veien! I går var eggløsning og kvelden før + i går fikk vi lagt inn litt aksjer[emoji4] Sambo later som han ikke er så ivrig selv, men ville gjeeerne ta en runde på selve dagen også[emoji23][emoji1362] Om 14 dager er IKM. Altså 3.mai. Om jeg da er gravid med en terminbaby så er termin 12.januar tror jeg. Fint å tenke på, og jeg håper virkelig ikke tr kommer på besøk nå!! Blir noen lange dager å vente, men utrolig spennende
 
DPO2.

Litt pessimist idag. Tempen steg fra 35.8grader til 36.1 på DPO1 (0,3). I dag var tempen det samme som i går, så mister litt troen allerede. Håper stigningen tuller med meg, hadde håpt på mye mer stigning en dette.

13 dager til IKM.
 
Ok, så har jeg kanskje vært litt tidlig ute med negative tanker! DPO land dreper meg[emoji23].... i morgen er det dpo3, og helgen kommer nok til å rase forbi, plutselig er det mandag, ny uke og dpo 5. Da er jeg jo kanskje forhåpentligvis halvveis til positiv test.
 
3dpo

Utålmodig sjel, skammer meg nesten litt. Fin prat med sambo i går, fortalte ham at om jeg om 2 uker får besøk av tr så blir jeg nok veldig skuffa. Selv om dette er pp1 og jeg må regne me å være prøver en stund så har jeg lagt så mye energi og håp i det.

I går ble det ut på byen med jobben og det var et fint avbrekk!

Har tempet litt siste dagene og i dag hadde tempen steget med 0,50! Jeg er dårlig på å teste før jeg står opp av sengen om morgenen men det får bare være. Litt senere temping i dag så jeg kommer ikke til å lite for mye på den denne pp.
 
5 dpo idag! Nedtelling til test på 10dpo! Håper jeg klarer å holde meg til da. Er dessverre til pessimist da jeg har målt temp siste dagene og den har ikke steget mye. Et temphopp dpo 3, men så i dag var den langt nede igjen, og i dag burde den vel ha steget mye om egget har festet seg. Bruker bare vanlig tempmåler fra apotek1 så derfor har jeg fortsatt litt troen, stoler ikke på den.
 
Dpo-land er mareritt. Kjenner meg godt igjen, er vanskelig å ikke la tankene løpe løpsk med en, man blir liksom litt smågal :knegg:
Jeg er nok også litt som deg, at når man har bestemt seg for å prøve, så skulle man helst blitt gravid allerede i går :smiley-ashamed004
Blir spennende å følge deg i tiden framover :)
 
Dpo-land er mareritt. Kjenner meg godt igjen, er vanskelig å ikke la tankene løpe løpsk med en, man blir liksom litt smågal :knegg:
Jeg er nok også litt som deg, at når man har bestemt seg for å prøve, så skulle man helst blitt gravid allerede i går :smiley-ashamed004
Blir spennende å følge deg i tiden framover :)


Ja det er nesten sånn tr bare kan komme så jeg får sluppet å lure mer på en evt test[emoji23] Hahah, jepp, tenk om man bare kunne knipse[emoji31][emoji1374]
 
6dpo, om 4 dager smeller jeg på en test[emoji28]


Hehe, man blir fort utålmodig i dpo-land.
Hadde selv planer om å ta en i dag, men det kom ikke noe i posten i dag, så må bare vente :smiley-bounce022

Blir spennende å følge med på testene dine :nailbiting:
 
Hehe, man blir fort utålmodig i dpo-land.
Hadde selv planer om å ta en i dag, men det kom ikke noe i posten i dag, så må bare vente :smiley-bounce022

Blir spennende å følge med på testene dine :nailbiting:

Jepp[emoji31]

det var du sikkert heldig med[emoji23][emoji1362] Jeg vurderer sterkt å ta en i morgentidlig, 7dpo[emoji849] Blir spennende å følge med deg også![emoji2]
 
Back
Topp