Sofie prøver for første gang <3

Ny CB test idag, dette her er helt uvirkelig[emoji7] Håper spiret sitter i 9mnd[emoji7] I følge gravidappen er jeg i dag 3+4!

IMG_5653.JPG
 
Tenk at jeg er gravid.. blir hormonell bare av tanken[emoji7] Er så nysgjerrig på hva som er inni der, hvilket kjønn det blir osv. I morgen blir det å ringe legekontoret å be om å få komme å ta blodprøve samt bestille time til TUL.
 
Utrolig glad på dine vegne, og så gøy at det gikk så fort :love7
Håper ikke jeg må vente så lenge heller før vi er i mål :)
 
Gratulerer! Utrolig gøy om du har fått det til på første forsøk! Jeg har selv akkurat begynt å prøve for alvor (har sluttet på pillen for flere mnd siden, men prøver mer aktivt fra og med denne pp). Det blir spennende å følge deg fremover!
 
Tusen takk dere![emoji7] Jeg hadde en rar følelse om at det kom til å gå fort, fordi min mor også klarte det på første! Og så har jeg kjent på masse rare tegn siste uken så de kom fort[emoji15] Puppene mine er såå såre nå![emoji28] Men det er bare godt å kjenne på symptomene!
 
4+1[emoji7]
Meget trøtt og sliten, superømme pupper...
Har time med jordmor for samtale osv den 28.mai, gleder meg[emoji173] Skal ta en digitaltest med ukesindikator på i dag bare for å overbevise samboer om at dette er virkelighet[emoji23] Han begynner å prate med katta om at han skal bli storebror, i går kveld ble det mye snakk om navn, men mest tull, koser oss mye med tanken på at det er en liten spire inni der[emoji173]
 
IMG_5681.JPG


Tok en CBD i dag etter jobb for å overbevise samboer om at nei, jeg har ikke feiltolket de tidligere testene[emoji23][emoji7]
 
4+4
Har egentlig lyst å skryte til hele verden om at jeg er gravid[emoji23] Er så trøtt og uopplagt uansett hvor mye søvn jeg får, prøver å slappe mest mulig av. Svimler når jeg reiser meg opp av senga om morgenen, har ekstremt god luktesans og utrolig ømme bryster! Håper bare dette er en terminspire[emoji5] Er litt bekymret mtp at det bare er 6(?) uker siden jeg sluttet på prevensjon[emoji15] Håper det ikke har noe å si.
 
4+5
Idag er humøret dritt. Trøtt og uopplagt, prøvde å få til en tur på hotell i helgen som jeg er blitt lovet en stund men det var ikke aktuelt for samboer. Skulle lite til men fikk rett og slekk knekken mentalt av det. Skuffet egentlig.
 
Hei.
Hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Leit å høre at du ikke fikk hotellturen du hadde tenkt deg forrige helg. Når hormonene raser for fult i kroppen er det desverre lite som skal til for at man får en knekk eller at man blir utslitt.
Håper det går bedre med deg nå :Heartred
 
Hei.
Hvordan går det med deg? Hvordan er formen?
Leit å høre at du ikke fikk hotellturen du hadde tenkt deg forrige helg. Når hormonene raser for fult i kroppen er det desverre lite som skal til for at man får en knekk eller at man blir utslitt.
Håper det går bedre med deg nå :Heartred

Så hyggelig at du spør! Humøret er mye bedre og sikkert mye pga været[emoji1] Den lille knekken varte vel maks en time før humøret var normalt igjen[emoji23] tusen takk for omtanke[emoji173]
 
5+1
Trøtt og sliten, men glad og oppspilt! I går fortalte vi foreldrene til samboer om nyheten, de også ble veldig glade[emoji5] De fikk sitt 4. barnebarn i februar så de er litt mer vandt til tanken enn mine foreldre[emoji23] Jeg gleder meg til å fortelle det til søsken i uke 8[emoji5] De har mast lenge om å få bli tante og onkel så det blir stas.
 
Godt å høre at det går bedre med deg :)
Det er utrolig hva som kan "make or breake" dagen når man er gravid og hormonell :hilarious:
Håper formen blir bedre og bedre, kos deg med tiden framover :happy:
 
Godt å høre at det går bedre med deg :)
Det er utrolig hva som kan "make or breake" dagen når man er gravid og hormonell :hilarious:
Håper formen blir bedre og bedre, kos deg med tiden framover :happy:

Ja, jeg har aldri før vært så ustabil i humøret[emoji23] Takk! Hvordan er det med deg nå?[emoji5]
 
Ja, jeg har aldri før vært så ustabil i humøret[emoji23] Takk! Hvordan er det med deg nå?[emoji5]

Jo, det går bra. De lange vente-dagene har begynt :wacky: CD 17 og 2 dpo. Ganske sikker på at vi traff EL denne gang, så nå håper jeg bare at det blir en liten reke av det som vil flytte inn for 9mnd :rolleyes:
 
Back
Topp