Snorker mannen din?

De få gangene han kan gjøre det, noe som skjer pga stillingen han ligger i. Så blir han dyttet på slik at han snur seg og snorking gir seg [emoji16][emoji16]
 
Helt forferdelig! Jeg må ha silikon i øra hver natt...
 
Jaaaaaaaa aa, vær dag:/)
 
Leste overskriften som "Snoker mannen din?", og tenkte med meg selv at det er jo hans hus også.. :rolleyes:

Snorker veldig sjeldent, men han gjør utrolig mye annet rart. Smatter, klapper tenner, stønner, har ville rykninger og snakker innimellom. :p Prøver å hysje på han, og hvis det blir for ille så dytter jeg i han.
 
Han snorker veldig sjeldent :) om han snorker, så snorker han høyt og tydelig [emoji14] dulter litt i han, så stopper han og sover rolig resten av natta
 
Ja, han snorker. Gjør ingenting. I løpet av de årene vi har bodd sammen har jeg nok vekket han 4-5 ganger.
 
Ja uff . Dytter i han og ber han ligga på Siden syns de hjelper øitt
 
De få gangene det skjer så dytter jeg borti han, da endrer han stilling og han slutter som regel.
 
Innimellom... Sparker han i leggen til han snur seg [emoji14]
 
Innimellom er det som ett tog er innom...

Jeg prøver være borti han så han snur seg.
Han har snorkeplaster over nesa.
Jeg sovner med full guffe musikk på ørene...
Tar dyna foran ansiktet hans, så jeg bygger en vegg mellom oss [emoji14]

Kjempekoselig. I verste fall går jeg ned på sofaen og ser film. For går jeg ned sover jeg hvertfall ikke.
 
Mannen sover på sofaen/gjesterommet han fordi han snorker så mye.
Han venter på time til utredning for snorkingen da, så vi krysser fingrene for at det skjer snart. :p
Ikke at det plager oss så mye at han sover på et annet rom, men det er jo veldig slitsomt for ham at han ikke sover godt pga snorkingen.
 
Innimellom er det som ett tog er innom...

Jeg prøver være borti han så han snur seg.
Han har snorkeplaster over nesa.
Jeg sovner med full guffe musikk på ørene...
Tar dyna foran ansiktet hans, så jeg bygger en vegg mellom oss [emoji14]

Kjempekoselig. I verste fall går jeg ned på sofaen og ser film. For går jeg ned sover jeg hvertfall ikke.

Hvorfor sover han ikke bare et annet sted?
 
De få gangene han kan gjøre det, noe som skjer pga stillingen han ligger i. Så blir han dyttet på slik at han snur seg og snorking gir seg [emoji16][emoji16]

Det er fordi ballene tetter for rumpehullet når de ligger på ryggen, også blir det vakuum. :p :D
 
Hvorfor sover han ikke bare et annet sted?
Vi har ikke andre steder å sove [emoji14] har 3 soverom bare. Og 2 av de okkuperer barna så. Og han legger seg timer før meg, og jeg vil helst se tv også litt. Ellers kunne han vel sovna på sofaen sånn sett. Menmen. Og ikke hver natt det er tog innom altså. Innimellom er han så rolig at jeg må sjekke at han puster [emoji23]
 
Mannen, ungen og bikkja. Ungen og bikkja får nå bare snorke, for de ligger på egne rom. Men mannen får et spark i leggen og beskjed om å kutte ut.
 
Back
Topp