Snorker mannen din?

Mannen, ungen og bikkja. Ungen og bikkja får nå bare snorke, for de ligger på egne rom. Men mannen får et spark i leggen og beskjed om å kutte ut.

Både mannen og hunden snorker her også. :rolleyes: Heldigvis er det ikke så ille og hver natt, ellers hadde jeg blitt tullete. Det morsomste er når mannen klager på at hunden snorker, for da får ikke HAN til å sove! o_O
 
Bare når han er forkjølet. Jeg blir ikke plaget av det, så gjør ingenting for å få han til å slutte.
 
Nei.
 
Tror jeg er verst[emoji23]
Bra jeg ikke er alene om det :laughing002

Mannen snorker veldig veldig sjeldent. Men snorker han så stryker jeg han forsiktig på armen eller ryggen, eller bare holder hånda på ryggen hans og han stopper. Og som Spyro nevner så må jeg også faktisk sjekke om at han puster for han ligger ofte altfor stille og rolig.
 
Last edited:
Jupp. Enten så ignorer jeg det ellers så dytter jeg på ham(han våkner ikke engang, bare slutter å snorke for kanskje 4min)
 
Nope, her er det jeg som er snorkeren [emoji42]
 
Jepp. Men etter at han prøvde en spray fra apoteket som heter Sov godt, har det hjulpet veldig. Snorker litt, men ikke på langt nær så ille som før.
 
Jepp. Men etter at han prøvde en spray fra apoteket som heter Sov godt, har det hjulpet veldig. Snorker litt, men ikke på langt nær så ille som før.
Skulle prøvd den her, berre synd mannen haaater nasespray. Men kanskje han hater å bli dytta i meir? [emoji14]
 
Jepp, og det er ille i de perioder av livet man må være våken nattestid med baby. Vanskelig å sovne med noen durandes ved siden av øret ditt...:confused: Pleier å stryke på han, men det hjelper i sånn typ 5 sek, så er det på'an igjen. Så de siste åra, når jeg absolutt IKKE har tålmodighet til å høre på, så går jeg et annet sted og surmuler:angry3 Han prøvde i en periode sånn nesespray fra apoteket, det hjalp faktisk litt.. Men han kjøpte aldri ny, for han kan ikke fordra nesespray:eek: Snorker helt sikkert jeg også, det vet jeg egentlig fint lite om:hilarious:
 
Ja han snorker, det plager meg bare hvis jeg ikke har sovnet selv. Da blir han dytta på [emoji6]
 
Ja våkner av det omtrent hver dag. Dytter i han, så snur han seg :hilarious:
 
Ja, det gjør han. Noe helt voldsomt også.
Vi deler ikke rom for tiden, men det har også litt med å gjøre at jeg deler rom med minstemann på 5 mnd. Tror ingen hadde fått sovet hvis vi hadde ligget på samme rom :p
 
Sjelden, men om han gjør det vekker jeg han og sier i fra[emoji23]
 
Ja og d er helt forferdelig [emoji31][emoji31][emoji31]
Jeg dytter kniper slår og kjefter [emoji23] men han bare sover videre uten noe endring [emoji31][emoji23]
 
Back
Topp