Slanketråden

Takk for skryten. Jeg tar det til meg jeg for jeg trenger den!
 
Det er bare å slenge seg på hvis dere vil. Det går ikke prestisje i det eller noe. Jeg synes bare det er litt ekstra motiverende å "ha noe å vise til" på mandager. Det er enklere å skjule seg i mørket hjemme for seg selv.
 
Jeg har gått ned 3/7
 
Litt forsinket veiing men har gått ned 1 kg [:)] 1/20
 
æsj, ingen endring denne uken heller.. begynner å bli litt fortvilet nå!
 
Ingen nedgang denna uka gitt.. [8D]
Men det har vel noe å gjøre med sprekken min i helga.. [;)][:D]
 
jeg har nå gått ned en haøl vkilo.. stresser sånn før dette bryllupet.. og glemmer helt å spise når jeg skal og spiser liksom masse når jeg ikke skal[&:] så denne vekta her blir jo ikke bra!! får ta det igjen etter bryllupet tror jeg.. da kan jeg slappe mer eav.. og også når jeg er ferdig med skolen.. [:)]
 
-0,5[:D]
 
Nå vet jeg pinadø ikke om jeg vil være med mer - vekta mi rikker seg jo ikke!! [:'(] Går skikkelig ut over både humør og motivasjon at jeg lever så strengt, veier og måler alt jeg spiser, unngår alt som er usunt, og allikevel ikke går ned. Greit, det forsvinner noen cm her og der, men jeg vil ned i VEKT!
 
Kan jeg få be om at dere skriver det sånn så vet vi at det ikke blir noe kluss?: 0/0
 
Jeg har heldigvis ingenting å rapportere denne uka, for hadde jeg hatt det ville det i såfall vært dårlige nyheter...
 
Jeg og står standby på samme vekta.. Men det er nok fordi jeg har kytta Ketolysen..
Jeg er bare ikke motivert for å fortsette akkurat nå..
Men fortsetter jo med lavkarbo kost da, så kan jo håpe det går på ned.. Selv om det går seinere da.. [8D]
 
Jeg skal visst bare være feit - OPP en kilo, altså 0/7
 
Jeg står fortsatt stille. Bare denne f@?! forkjølelsen gir seg nå så jeg får begynne og trene igjen!!!
 
Skjønner at du er frustrert ja, lenemor. Hvordan går det med centimetrene da? Krymper du fortsatt?
 
ORIGINAL: namba

Jeg står fortsatt stille. Bare denne f@?! forkjølelsen gir seg nå så jeg får begynne og trene igjen!!!

Skjønner at du er frustrert ja, lenemor. Hvordan går det med centimetrene da? Krymper du fortsatt?

forsvinner litt på centimeterne ja, men vi snakker LITT, så det merkes ikke noe der heller egentlig
 
Jeg står stille.
 
Skjønner deg Lenemor. Jeg hadde oxo blitt lei meg.
 
Ja, da var det en kilo ned, så nå er jeg på 1/7 igjen [&:]. Skal vel være fornøyd, for denne uken var det jo en endring i riktig retning i alle fall [;)]
 
Forresten namba - kan du ikke få denne tråden inn på våre viktigste, så slipper vi å lete sånn hver mandag?
 
Vekten står stille her så ingen endring
 
ORIGINAL: lenemor

Ja, da var det en kilo ned, så nå er jeg på 1/7 igjen [&:]. Skal vel være fornøyd, for denne uken var det jo en endring i riktig retning i alle fall [;)]
 
Forresten namba - kan du ikke få denne tråden inn på våre viktigste, så slipper vi å lete sånn hver mandag?

Jeg har sendt pm til Gullungen for lenge siden, men jeg har ikke fått noe svar... Jeg kan godt sende en pm til hvis du vil.
 
Ingen endring på meg heller. Jeg er vel mest innstilt på å bare holde vekten litt jeg til motivasjonen og formen er bedre.
 
Hvordan får dere rørt dere/trenet/vært aktiv i denne varmen?
 
sendte henne en pm jeg, så får vi se. Hun ahr sikkert gjort det jeg har gjort et par ganger - fått to pm'er samtidig, og så bare lest den ene... da får man ikke melding om at det ligger uleste vet du...
 
Back
Topp