Slanketråden

namba

Forumet er livet
Jeg tenker at det er bare å kaste seg uti det å starte en tråd først som sist så får de som vil være med skrive seg på. Jeg kan oppdatere i dette innlegget. Veiedag er mandag.

For enkelhetsskyld håper jeg alle kan skrive hvor mange kilo de skal ned og deretter hvor langt på vei de er underveis. Eks. Jeg skal ned 8 kg, når jeg har gått ned et kg skriver jeg 1/8. Er ikke det greit vel, så blir det alltid rett?

Hvem:

Namba: 4/5 kg
Millesmamma: 3,5/13
September mammaen: 2/15
Hormonella: 0/1
Lenemor: 5/7
Ronja sin mamma: 0/4
Anjalef: 0/7
Silje a: 4/20
3barn: 4/10
Lillemor82: 0,5/10
Almyrida81: 2/7
Sanders mamma: 0/0
Miss mamma: 0,5/5
Hormonella: 0/5
DivaX: 0/20
 
Så flink du er da, millesmamma!! Hva gjør du for å gå ned i vekt?
 
Hmmm... Hva skal jeg skrive da... jeg vil ikke ned noe men jeg skal prøve å begrense vektoppgangen.


Eller blir det teit?

 
Det er bare å slenge seg på, Hormonella. Vi kan føre inn motsatt for deg, det du legger på deg[:D]
 
ORIGINAL: namba

Det er bare å slenge seg på, Hormonella. Vi kan føre inn motsatt for deg, det du legger på deg[:D]


uff... håper det blir lite[:D]
 
Vi lager en med første delmål vi - da har jeg 0/7
 
1/8!![:)]
 
Jepp, da var en kilo til borte!! Jeg har nå 1/7 [:D]
 
Jeg er med.
 
Jeg har gått ned 7 kg alt, skal ned 10kg te. Sett 0/7 du.
 
Kan ikke alle sammen dele sine slankehemmeligheter? Hvordan spiser dere og trener dere?
 
Jeg spiser stort sett knekkebrød, litt frukt og akkurat som før til middag. Godteri og brus er kun på lørdager. Den største endringen er nok at jeg har sluttet å trøstespise (det er hovedgrunnen til at jeg er for tykk). Jeg trener styrketrening nesten hver dag og går en del turer også.
 
jeg går Grete Roede - vanlig mat i kontrollerte mengder, og litt kos innimellom... og så er jeg mer bevisst på å bevege meg, gå turer og sånt
 
Jeg  slenger meg med skal ned 20kg
Så på meg i dag blir det 0/20
 
 
 
Blir med jeg også.
 
0/20
 
Jeg har jott ned 8 av 15 kg allerede da.. Skal jeg da skrive 8/15? Eller 0/7? Har de 7 igjen liksom.. Foreløpig.. Kanskje litt mer når jeg er komt så langt.. [:)]
 
Ang. hemmelighet, så er det vel ikke noe hemmelig at jeg går på ketolyse.. [:)]
Masse proteiner og fett og lite liiiiite karbohydrater.. [:)]
 
ORIGINAL: Almyrida81

Jeg har jott ned 8 av 15 kg allerede da.. Skal jeg da skrive 8/15? Eller 0/7? Har de 7 igjen liksom.. Foreløpig.. Kanskje litt mer når jeg er komt så langt.. [:)]

Ang. hemmelighet, så er det vel ikke noe hemmelig at jeg går på ketolyse.. [:)]
Masse proteiner og fett og lite liiiiite karbohydrater.. [:)]

Du er superflink!! Jeg har nettopp startet slankekur, og hadde gått ned en kilo før vi startet tråden her, men jeg startet på null sånn at jeg skrev 0/7 i stedet for 1/8 når vi startet.. det er selvsagt opp til deg selv hvordan du velger å gjøre det, men jeg tenkte at det er gøy å se nedgangen sammen med de andre (at vi startet på 0 alle sammen altså)
 
Jeg også vil være med[:D]
Vil ned 10 kilo minst[:)]

0/10
 
ORIGINAL: lenemor

jeg går Grete Roede - vanlig mat i kontrollerte mengder, og litt kos innimellom... og så er jeg mer bevisst på å bevege meg, gå turer og sånt

Overgår du kosemerkene eller holder du deg til dem?
 
Så bra at enda flere ville bli med oss på veien ned. Det er ikke for sent enda[;)]
 
ORIGINAL: namba

ORIGINAL: lenemor

jeg går Grete Roede - vanlig mat i kontrollerte mengder, og litt kos innimellom... og så er jeg mer bevisst på å bevege meg, gå turer og sånt

Overgår du kosemerkene eller holder du deg til dem?

Så bra at enda flere ville bli med oss på veien ned. Det er ikke for sent enda[;)]

 
Jeg gir faktisk blanke i de kosemerkene - om jeg vil kose meg en dag så gjør jeg det, om det er ett eller hundre kosemerker... det er ikke hva jeg gjør en dag som øker vekten, men det jeg gjør hver dag. Tror også at om jeg skulle tenkt på kosemerkene hadde jeg blitt opptatt av å få "brukt dem"
 
ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: namba

ORIGINAL: lenemor

jeg går Grete Roede - vanlig mat i kontrollerte mengder, og litt kos innimellom... og så er jeg mer bevisst på å bevege meg, gå turer og sånt

Overgår du kosemerkene eller holder du deg til dem?

Så bra at enda flere ville bli med oss på veien ned. Det er ikke for sent enda[;)]


Jeg gir faktisk blanke i de kosemerkene - om jeg vil kose meg en dag så gjør jeg det, om det er ett eller hundre kosemerker... det er ikke hva jeg gjør en dag som øker vekten, men det jeg gjør hver dag. Tror også at om jeg skulle tenkt på kosemerkene hadde jeg blitt opptatt av å få "brukt dem"

Jeg vet ikke hva slags hemmeligheter GR har, men hvordan har det seg at du går ned å fort, tror du?
 
ORIGINAL: namba

Jeg vet ikke hva slags hemmeligheter GR har, men hvordan har det seg at du går ned å fort, tror du?

Det handler nok om at jeg spiser andre kvanta enn før (mindre brød og ost blant annet, mindre fete sauser og mindre pasta/ris/potet) og at jeg ikke spiser godis... men jeg har spist dessert et par ganger, og jeg har drukket vin - men jeg gjør sånt en eller to ganger i uka, ikke 5 eller 6
 
Back
Topp