Skvirevippens første ❤

Godt det ikke var noe på egglederen eller eggstokkene, da er det i alle fall ikke en ex.u. Synd UL ikke kunne gi et klart svar ifh til graviditeten, men du er vel bare 5+2 (?) og det er jo fryktelig tidlig. Skjønner godt du er utkjørt, håper du klarer å slappe litt av frem til søndag selv om jeg vet av erfaring at det er tilnærmet umulig. [emoji813]red

Du har ikke blødd noe mer?
Har fortsatt brunlig utflod..
 
Krysser fingrene for deg [emoji173] kan ikke være sånn at kroppen skal tulle så masse på et år, så dette må rett og slett bare gå bra! Sender en stor klem [emoji173][emoji173]
 
Har fortsatt brunlig utflod..

Usj. :sorry:

Jeg krysser fingrene og håper det er det samme som jeg var plaget med første trimesteret. Det er bare for urettferdig ellers. :Heartred
 
Jeg har fortsatt troa på at dette går fint, 5+2 er jo veeldig tidlig. Jeg trodde ikke det var mulig å se noe før tidlig 6+0?' Jeg ble anbefalt å vente til 7+0.

Klem ❤️
 
Jeg har fortsatt troa på at dette går fint, 5+2 er jo veeldig tidlig. Jeg trodde ikke det var mulig å se noe før tidlig 6+0?' Jeg ble anbefalt å vente til 7+0.

Klem [emoji173]️
Er nok anbefalt mtp å se hjerteaktivitet, men som gyn sa så skulle det være mulig å se noe form for fosteranlegg. Ikke alltid selvsagt, men det og i kombinasjon med brun utflod er ikke dette veldig lovende..

Skulle bare ønske at om dette skulle gått til grunne at det gjorde det fort, nå føler jeg bare erta..
 
Er nok anbefalt mtp å se hjerteaktivitet, men som gyn sa så skulle det være mulig å se noe form for fosteranlegg. Ikke alltid selvsagt, men det og i kombinasjon med brun utflod er ikke dette veldig lovende..

Skulle bare ønske at om dette skulle gått til grunne at det gjorde det fort, nå føler jeg bare erta..

Ok, skjønner.

Krysser fingrene for deg!
 
Er nok anbefalt mtp å se hjerteaktivitet, men som gyn sa så skulle det være mulig å se noe form for fosteranlegg. Ikke alltid selvsagt, men det og i kombinasjon med brun utflod er ikke dette veldig lovende..

Skulle bare ønske at om dette skulle gått til grunne at det gjorde det fort, nå føler jeg bare erta..
Ser den.
Håper inderlig. Fikk du ny UL-time?
 
Jeg syns det var veldig tidlig å skulle se noe. Fosteret vokser jo i rykk og napp hele tiden, så det er jo veldig individuelt regner jeg med. Hører veldig forskjellig fra gyn til gyn også. Så prøv å ha is i magen. Hold deg unna Google og bv i helgen. Så har du jo snart svar på blodprøve ihvertfall. Skjønner du er nervøs og sliten nå. Men du må ikke ta sorgene på forhånd! Jeg tror fortsatt at dette kommer til å gå kjempe bra. Tror bare du må lage deg delmål som du må komme deg gjennom og så slipper litt og litt av bekymringene etterhvert [emoji173] du vet og kan altfor mye om hva som skal skje og når og hva som kan gå galt til at du kan slappe av å nyte å være gravid. Det fikk jeg høre av mamma. Hun sa hun var glad hun ikke visste alt jeg visste. [emoji173] Det er ingen grunn for at dette ikke skal gå bra. Uansett om du blør, får stikk, brun utflod osv... for det er helt innafor og normalt. Og du vet jo at man kan ha mistet uten at man har spor etter noen ting som helst som kunne forutsett det. Sånn er bare kroppen. Prøv å tenk positivt. Ingen har tatt fra deg spiren i magen [emoji173] den ligger der godt plantet ennå. Ta vare på deg selv og fokuser på det [emoji173][emoji173][emoji173] Dette kommer til å gå bra skal du se [emoji7] (hilsen hun synske)[emoji8]
 
Jeg syns det var veldig tidlig å skulle se noe. Fosteret vokser jo i rykk og napp hele tiden, så det er jo veldig individuelt regner jeg med. Hører veldig forskjellig fra gyn til gyn også. Så prøv å ha is i magen. Hold deg unna Google og bv i helgen. Så har du jo snart svar på blodprøve ihvertfall. Skjønner du er nervøs og sliten nå. Men du må ikke ta sorgene på forhånd! Jeg tror fortsatt at dette kommer til å gå kjempe bra. Tror bare du må lage deg delmål som du må komme deg gjennom og så slipper litt og litt av bekymringene etterhvert [emoji173] du vet og kan altfor mye om hva som skal skje og når og hva som kan gå galt til at du kan slappe av å nyte å være gravid. Det fikk jeg høre av mamma. Hun sa hun var glad hun ikke visste alt jeg visste. [emoji173] Det er ingen grunn for at dette ikke skal gå bra. Uansett om du blør, får stikk, brun utflod osv... for det er helt innafor og normalt. Og du vet jo at man kan ha mistet uten at man har spor etter noen ting som helst som kunne forutsett det. Sånn er bare kroppen. Prøv å tenk positivt. Ingen har tatt fra deg spiren i magen [emoji173] den ligger der godt plantet ennå. Ta vare på deg selv og fokuser på det [emoji173][emoji173][emoji173] Dette kommer til å gå bra skal du se [emoji7] (hilsen hun synske)[emoji8]
Takk. Det hjalp å lese. Gråter i et sett...
Synes synd på mannen som ratt tror han ikke et nok for meg, men det er han, bare er så syyyykt sliten på toppen av alt, så da sitter tårene løst ... Tenker å logge av bv ja. Skal til sverige i morgen, så da blir jeg jo opptatt..
 
Så utrolig slitsomt å skulle gå sånn i uvisse i flere dager fremover :( Håper HCG er som den skal og at det bare var litt tidlig å se spirevippen din :Heartred
 
Takk. Det hjalp å lese. Gråter i et sett...
Synes synd på mannen som ratt tror han ikke et nok for meg, men det er han, bare er så syyyykt sliten på toppen av alt, så da sitter tårene løst ... Tenker å logge av bv ja. Skal til sverige i morgen, så da blir jeg jo opptatt..

Sånn blir det ja [emoji173][emoji173][emoji173] det er liksom ikke noe noen egentlig kan gjøre uten å bare vise deg fysiske bevis på at alt er ok, men i starten må man bare være tålmodig og legge tankene litt til siden. Prøve å kos deg i Sverige i morgen. Aksepter at det ikke skjer noe før over helgen og ta en pause fra å tenke på det. For det kommer uansett ikke til å forsvinne under nesen på deg [emoji173] fakta er nå så at pr dags dato er du gravid, alt bra og du har en termindato og noe å se frem til. Ingenting har forandret seg. Så det er ikke farlig å ta noen dager pause [emoji173][emoji173] sender deg en god klem
 
Disse bekymringene synes jeg godt du kunne fått slippe, altså. [emoji173] Håper du tross alt klarer å kose deg i helgen, og at du får finfine blodprøvesvar om noen dager!
Ellers må jeg bare si at jeg har inntrykk av at "ingen" ser noe på ultralyd så tidlig, selv om det i teorien skal være mulig.
Sender deg en stor, stor klem, jeg vet jo alt for godt hvor nervepirrende disse første ukene er. [emoji10]
 
Idag er utfloden egentlig bare mørk gul, synes den ikke ser brun ut lenger i det heletatt. Ømme bryster, halsbrann og slapphet/trøtthet er tilbake, sammen med murringen i livmor.
Men har forberedt meg på at det ikke går veien, så selv om jeg blir knust i morgen, så er det nok verre om jeg fortsetter å glede meg.
Jeg har verdens fineste mann som ikke sier et eneste ord når tårene triller, men som bare er-der... Akkurat det jeg trenger [emoji173]

Tusen takk for mange fine ord, jenter, dere betyr så mye [emoji173] :) blir nok å holde meg borte fra bv til jeg har vært på sykehuset i morgen, men da har jeg gitt livstegn i allefall :)
 
Masse lykke til imorgen. Jeg håper inderlig alt står bra til!
 
Håper på gode nyheter. :Heartred Godt å høre at du har god støtte i mannen. Det er godt å ha ei stødig klippe i tøffe tak.

Håper virkelig du kan dra lettet hjem fra sykehuset imorgen. Krysser alt jeg har og litt til!
 
Back
Topp