Skvirevippens første ❤

Lykke til i morgen :Heartred
 
Lykke til Skvirevippen! Jeg er helt sikker på at dette går helt fint, og at du til termin får en fin og velskapt gutt (bare føler det på meg:p) ❤ Jeg krysse alt jeg har, men følelsen sier meg at dette ordner seg og at alt er bra, tenker på deg ❤❤
Godt at mannen passer ekstra på deg i disse sårbare og hormonfulle tider :) Goklemmer fra meg ❤
 
Dere er så fine [emoji173]
Sitter å venter på blodprøvesvar nå. Kunne ta opptil 2 timer sa dem.
Regna på det ift når jeg fikk 2-3 på digital (3+6) som da er minst 200. Da burde hcg ligge på mellom 2000 og 6400 5+2 da første blodprøve ble tatt og minst 3000 og 12800 idag ifølge denne
60d6b13c03411dcc8ed7462ba581d37e.jpg


Vakthavende kom bort og prata litt med meg nå. Da sa jeg at jeg var veldig urolig pga det at de ikke så noe, og hun sa at det var over hode ikke uvanlig at de ikke så noe så tidlig og sa at om hcg fortsetter å stige skulle det ordnes en ny ul om 1-2 uker og om det sank ville jeg bli fulgt opp at fastlegen til verdiene var under 5.

Nå er jeg urolig fordi jeg er mindre urolig i tilfelle jeg skal begynne å glede meg og så er det snakk om bo [emoji85] herregud, hormoner ass.....
 
Høres ganske normalt ut med de tankene og vekslingen. Vi håper jo så inderlig vet du og samtidig er vi redde for å knytte oss til i tilfelle...

Håper på gode nyheter idag.

Prøv å ikke regne utifra CB ukeindikator. Min må ha slått ut lavere enn den sensitiviteten de skal ha tror jeg og du ser jo hvor mye tull det er ift hcg nivå og hvilke uker den gir...
Men det finnes masse gode kalkulatorer på nett for å beregne doblingstid og se ift normalkurver. Får du UL idag uansett eller avhenger det av hcg?
 
Høres ganske normalt ut med de tankene og vekslingen. Vi håper jo så inderlig vet du og samtidig er vi redde for å knytte oss til i tilfelle...

Håper på gode nyheter idag.

Prøv å ikke regne utifra CB ukeindikator. Min må ha slått ut lavere enn den sensitiviteten de skal ha tror jeg og du ser jo hvor mye tull det er ift hcg nivå og hvilke uker den gir...
Men det finnes masse gode kalkulatorer på nett for å beregne doblingstid og se ift normalkurver. Får du UL idag uansett eller avhenger det av hcg?
Blir ikke ul idag mtp at de ikke vil uroe meg tenker jeg, og at de vil være mest mulig sikker på å se noe når det gjøres en ny.
Skulle ta ny om 1-2 uker :)
Herregud, pulsen skyter i været med en gang jeg hører noen gå mot her jeg sitter, men så går de alltid inn på et anna rom [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Herlighet så spennende! :nailbiting: Håperhåper det er god stigning og høy og fin hcg! Det må det bare være. :smiley-angelic001
 
Fredag 6751 og idag 11936[emoji173][emoji173] 77% stigning!!
Hun sa at hun hadde tid til å se på meg om jeg ønsket det, men det ikke var sikkert de ville se noe. Jeg takket først nei men så spurte hun igjen etter vi hadde prata litt og da takket jeg ja i tilfelle vi så noe. Og vi så utvikling !! Fredag så vi kun et svart hull, idag så vi foster sekk, plommesekk og en liten prikk i enden som hun syyynes så ut som beveget seg!!

Idag er jeg verdens lykkeligste!!
 
Fredag 6751 og idag 11936[emoji173][emoji173] 77% stigning!!
Hun sa at hun hadde tid til å se på meg om jeg ønsket det, men det ikke var sikkert de ville se noe. Jeg takket først nei men så spurte hun igjen etter vi hadde prata litt og da takket jeg ja i tilfelle vi så noe. Og vi så utvikling !! Fredag så vi kun et svart hull, idag så vi foster sekk, plommesekk og en liten prikk i enden som hun syyynes så ut som beveget seg!!

Idag er jeg verdens lykkeligste!!
Jeg visste det! ❤❤ Nyt tiden fremover ❤❤
 
Back
Topp