Skryt av Kalnes

Så bra at det gikk fint!! Kan jeg spørre om hvorfor babyen var så rolig, tross all sukkerinntaket? :angelic: Hvis du fikk svar på det, da:hungry:

Jeg fikk ikke noe svar på det, jordmoren sa bare at hennes erfaring var at mange kunne bli litt roligere frem mot fødsel, akkurat som de sparte opp energi til den skal ut. Noe jeg egentlig syns var litt rart av henne å si, da man hører og leser at man skal kjenne lov hver dag.

I mitt hode så var det nok bare jeg som overreagerte. Sov mye den dagen og var hjemme alene så var vel kanskje litt overhormonell, så kan jo bare hende at babyen sov de timene jeg lå å kjente etter :-/ nå er det fult med action igjen, gudskjelov [emoji4]
 
Sniker litt jeg :) jeg fødte der i desember og jeg fikk enerom selv om at det tilsynelatende var ganske fult der. Folk satt i ganger og over alt på føden, men jeg måtte inn pga premature rier. Hadde enerom under hele «oppholdet». Og da jeg fikk min gutt 6 uker før tiden, fikk jeg utrolig god oppfølging både av nfi og av føden. Måtte være der i 3 uker for at babyen måtte lære seg å spise selv. Gled dere til fødsel! Nytt og fint og enerom :) og jeg fødte mine to første i Fredrikstad på gamle føden der.

Så fint at du fikk enerom! Noen fordeler må man få når man er i fødsel prematurt!
 
Jeg fikk ikke noe svar på det, jordmoren sa bare at hennes erfaring var at mange kunne bli litt roligere frem mot fødsel, akkurat som de sparte opp energi til den skal ut. Noe jeg egentlig syns var litt rart av henne å si, da man hører og leser at man skal kjenne lov hver dag.

I mitt hode så var det nok bare jeg som overreagerte. Sov mye den dagen og var hjemme alene så var vel kanskje litt overhormonell, så kan jo bare hende at babyen sov de timene jeg lå å kjente etter :-/ nå er det fult med action igjen, gudskjelov [emoji4]

Jeg var i uke 30 når jeg følte litt lite liv, og da sa jordmor blant annet at akkurat rundt den uken så kan de være litt roligere, men jeg har ikke hørt noe om at de blir roligere mot slutten. Samtidig så får de mindre plass, så jeg opplever ikke at det er like mye spark, men fortsatt kjenner jeg henne godt.
Min har veldig likt mønster alle dagene, aktiv om morgenen, rolig på dag, og så tar det seg opp på ettermiddagen og kvelden. Men kanskje babyen din bare forandret litt mønster en dag, og at det var derfor du ikke kjente så mye?
 
Back
Topp