Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er forresten gravid for 3. gang. Har to små gull og gleder meg SÅ til å få en til. De blir tette! 16mnd mellom 1 og 2, og 15mnd mellom 2 og 3 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Spent og nervøs og krysser fingrene for at alt går bra Har IKKE landa etter at jeg fikk den første positive testen for noen dager siden
Hvordan går det med dere?
Så leit å høre at dere mistet sønnen deres Håper magefølelsen stemmer og at spiren er frisk og livssterk! Må være ekstra nervepirrende framover for deg!Å så spennende med tre så tette [emoji4] Jeg har alltid hatt lyst på tre barn, virker som en perfekt liten søsken folk [emoji4]
Vi skal ha vårt andre barn, men sønnen vår gikk bort i desember (muskelsykdom) så nå krysser vi fingrene for at denne spira er frisk og lyst å bli [emoji173]️ Men har en god følelse nå altså så da håper jeg at den stemmer!
Det er ikke lett å lande nei. Av å til så tror jeg liksom ikke at det er sant. Også er det så vanskelig å ikke si det til folk Men har greid å holde meg for det meste da [emoji16]
Jeg er gravid for 5. gang, har ett barn fra før, sambo har ingen. Gjennomgikk to SA og en exu i 2017, så er veldig spennt på om denne spira sitter løpet ut, men håperhåper at det blir et helt svangerskap denne gangen[emoji7][emoji1405] Synes dagene går så treeeegt nå i starten, venter på å komme over den magiske grensen og på tul i uke 20[emoji5] Spennt på om spira sitter der den skal, men har på følelsen av at den gjør det da symptomene og formen er helt annerledes enn da den satt i egglederen[emoji15][emoji16][emoji85]
Flere enn meg som skal på tul?[emoji1405][emoji177]
Krysser fingrene og håper at spiren deres sitter nå!
Vi kommer til å ta ul rundt uke 12 for å se at alt er «normalt»... tenker da ift trisomi 13, 18 og 21.
Men utover det blir det nok kun oul
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]Flere som var vondt i halebeinet? Fått så veldig ubehag der idag
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]
Velkommen så fin og klar positiv test!Jeg er førstegangsgravid, nettopp fått positive tester, kunne se streker allerede 9 dpo, i dag er jeg 11 dpo[emoji5]
denne er i fra i dag tidlig:
Vis vedlegget 255688
Velkommen så fin og klar positiv test!