Skravletråd :)

Endelig positiv graviditetstest etter SA i slutten av september 2017!:)
Jeg har ei datter på 5 år fra før og samboer har ei datter på 12 år fra før, så dette blir vårt første felles barn:Heartred
Nå har jeg begynt å tenke på når det er "greit" å fortelle dem om graviditeten? Og når har dere med barn fra før tenkt til å gjøre det?

Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, da begge de to siste menstruasjonene har uteblitt.
Testet positivt fredag 27/4, og tenker at unnfangelsen kan ha skjedd 23/4 - 24/4, men det er vel alt for tidlig å teste positivt 3-4 dager etter?
Eller så må unnfangelsen har funnet sted rundt 13/4-16/4. Samboer var bortreist 17/4-23/4 så da kan det umulig ha skjedd noe. Litt rotete innlegg, akkurat som hodet mitt om dagen..
Mine unger er så små at de ikke skjønner noe uansett (eldste blir 2år om 3uker). Har fortalt det til de fleste av mine nærmeste allerede for jeg orker ikke bruke energi på å holde det skjult. Syns det er fint å kunne prate om det :) Gratulerer med positiv test ❤️
 
Ja, endelig!! Trodde aldri den skulle komme...
Er så sabla trøtt og kvalm om dagen, skal bli så godt å kunne slappe av litt!!
 
Ja, endelig!! Trodde aldri den skulle komme...
Er så sabla trøtt og kvalm om dagen, skal bli så godt å kunne slappe av litt!!
Jaa, og nå er tacoen spist og jeg har landa på sofaen :) her skal jeg ligge, kun avbrutt for å få ungene i seng:)
 
Jaa, og nå er tacoen spist og jeg har landa på sofaen :) her skal jeg ligge, kun avbrutt for å få ungene i seng:)
Jeg har ikke orket å lage noe enda:angelic:
Men har satt endelig til heving for å lage innbakte pølser :joyful: enkelt og lettvint, og veldig lite oppvask. Passer meg ypperlig i dag:joyful:
 
Jeg er 2 gangs gravid har en gutt som blir 2 år 7 mai. Så blir spennende å se hva det blir denne gangen . Foreløpig har jeg termin 4 Januar. Ønsker å ta en tidlig ultralyd i uke 12/13 da tok jeg med storebror også og fikk vite kjønn da . Føler ikke det blir helt Sant/virkelig før jeg får sett lille på skjermen og hørt hjerte slå.

Håper alle har hatt en fin helg med spiren trygt i magen

Ganske like vi da! Har også en gutt som blir to år 10 juni og har termin 4 januar [emoji4][emoji173]️
 
Liten presentasjon [emoji4]

Venter mitt tredje barn, vårt andre felles [emoji4]
Har to flotte gutter fra før, eldste fikk jeg som 16-åring, så han er 19 år og russ i år, lillebror er 2 år i juni [emoji172]
Har vært sammen med min mann i snart 15 år, gift i snart 9 år [emoji4].
Vi strevde i mange år for å få lillebror, og etter to ivf forsøk satt endelig spiren! Overraskelsen var derfor stor når jeg testet positivt denne gangen, aldri opplevd positiv test hjemme før [emoji85]
 
Det kommer vell an på hva banken sier?
Har hørt flere som sitter med 2 biler i en overgang og er veeeeldig glad når de blir kvitt den :)
Bilforretningen sa seg villig til å ta den «gamle» bilen i innbytte :) (sa jeg måtte få nok for den til å dekke det jeg har i lån) Så om de bare finner tak i den bilen jeg vil ha, skal det gå ganske greit ser det ut til :D
 
Jeg har ikke orket å lage noe enda:angelic:
Men har satt endelig til heving for å lage innbakte pølser :joyful: enkelt og lettvint, og veldig lite oppvask. Passer meg ypperlig i dag:joyful:
Genialt med noe enkelt :)
Mannen spurte om vi skulle grille i helga, kjente jeg hadde lyst å spy når jeg plukket pølsepakken :p
Så her blir det problematisk på hektiskedager når ungene bruker å få pølse :p
 
Bilforretningen sa seg villig til å ta den «gamle» bilen i innbytte :) (sa jeg måtte få nok for den til å dekke det jeg har i lån) Så om de bare finner tak i den bilen jeg vil ha, skal det gå ganske greit ser det ut til :D
Så bra :D
Hvilken bil ønsker du? :)
 
Hei :D

Var ikke sikker på om jeg ville skrive på forumet ennå siden jeg tok testen i dag og fortsatt er litt usikker på utfallet, men klarte ikke å motstå etter å ha sett dere andres fine meldinger <3. Var gravid for sirka et år siden også men endte i SA i uke 8. Håper alt går bra denne gangen :D

Forelpig termin 06.01.
 
Hei :D

Var ikke sikker på om jeg ville skrive på forumet ennå siden jeg tok testen i dag og fortsatt er litt usikker på utfallet, men klarte ikke å motstå etter å ha sett dere andres fine meldinger <3. Var gravid for sirka et år siden også men endte i SA i uke 8. Håper alt går bra denne gangen :D

Forelpig termin 06.01.
Gratulerer! Håper det går bra denne gangen:)
 
Ja, lettvint :) Vil ha en Ford Galaxy, og det er ikke så mange av dem på bruktmarkedet.
De er det nok ikke mange av nei. Vi har sett på Ford Smax, 7seter, men vi må kanskje ikke bytte :)
 
I natt har jeg drømt at jeg kom på tidlig UL og at det var tvillinger :eek:
 
De er det nok ikke mange av nei. Vi har sett på Ford Smax, 7seter, men vi må kanskje ikke bytte :)

Vi har også planer om S-Max, holder stadig utkikk, men stresser ikke med å kjøpe riktig enda. Har allerede en 7-seter i dag, men den er liten, så vi trenger en større, med hengerfeste, og gjerne automat :joyful: Ser ut som om S-max’en har mye bedre plass når det gjelder de 2 bakerste setene. Og det er et veldig stort pluss!
 
Vi har også planer om S-Max, holder stadig utkikk, men stresser ikke med å kjøpe riktig enda. Har allerede en 7-seter i dag, men den er liten, så vi trenger en større, med hengerfeste, og gjerne automat :joyful: Ser ut som om S-max’en har mye bedre plass når det gjelder de 2 bakerste setene. Og det er et veldig stort pluss!
Er samme vi har sett og tenkt ;)
Har og lyst på 4hjulstrekker :)
 
Er samme vi har sett og tenkt ;)
Har og lyst på 4hjulstrekker :)
Ja, det hadde vært gull! Klarer meg fint uten, men er veldig kjekt å ha!
 
Back
Topp