Skravletråd :)

:greet015Jeg er forresten gravid for 3. gang. Har to små gull og gleder meg SÅ til å få en til. De blir tette! 16mnd mellom 1 og 2, og 15mnd mellom 2 og 3 ❤️❤️❤️ Spent og nervøs og krysser fingrene for at alt går bra :) Har IKKE landa etter at jeg fikk den første positive testen for noen dager siden :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Hvordan går det med dere?
 
:greet015Jeg er forresten gravid for 3. gang. Har to små gull og gleder meg SÅ til å få en til. De blir tette! 16mnd mellom 1 og 2, og 15mnd mellom 2 og 3 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Spent og nervøs og krysser fingrene for at alt går bra :) Har IKKE landa etter at jeg fikk den første positive testen for noen dager siden :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Hvordan går det med dere?

Å så spennende med tre så tette [emoji4] Jeg har alltid hatt lyst på tre barn, virker som en perfekt liten søsken folk [emoji4]

Vi skal ha vårt andre barn, men sønnen vår gikk bort i desember (muskelsykdom) så nå krysser vi fingrene for at denne spira er frisk og lyst å bli [emoji173]️ Men har en god følelse nå altså så da håper jeg at den stemmer!

Det er ikke lett å lande nei. Av å til så tror jeg liksom ikke at det er sant. Også er det så vanskelig å ikke si det til folk Men har greid å holde meg for det meste da [emoji16]
 
Hei damer :D testet positivt for 2 dager siden. 4+0 idag :Heartred her er b0de jeg og sambo i fullstendig lykkerus! Jeg kjenner jeg er veldig engstelig også. Opplevde en MA før noen år siden. Derfor skal jeg på tidlig ul i uke 7. Jeg bare håper så inderlig å se en bankende hjerte :Heartbigred
 
Å så spennende med tre så tette [emoji4] Jeg har alltid hatt lyst på tre barn, virker som en perfekt liten søsken folk [emoji4]

Vi skal ha vårt andre barn, men sønnen vår gikk bort i desember (muskelsykdom) så nå krysser vi fingrene for at denne spira er frisk og lyst å bli [emoji173]️ Men har en god følelse nå altså så da håper jeg at den stemmer!

Det er ikke lett å lande nei. Av å til så tror jeg liksom ikke at det er sant. Også er det så vanskelig å ikke si det til folk Men har greid å holde meg for det meste da [emoji16]
Så leit å høre at dere mistet sønnen deres ❤️ Håper magefølelsen stemmer og at spiren er frisk og livssterk! ❤️ Må være ekstra nervepirrende framover for deg!
 
Supert med skravletråd :)
Her er det min nummer 3, men vår første sammen :)
Har virkelig ikke gått opp for meg, og etter SA i september har jeg ikke heeeelt turt å slappe av men det går lettere og lettere :)
 
Så fint med skravletråd :)
Jeg er gravid med mitt 4. barn, vårt andre felles.
Storebror er 3 år, mine eldste er 9 og 11. Selv er vi i midten av 30-årene :)
Må innrømme at jeg både gruer og gleder meg til dette.. litt skrekkblandet fryd altså.
Tar meg selv i å av og til tenke, hva har vi gjort?! :joyful::angelic:
 
Hva gjør dere på i helgen da? :)
 
Jeg er gravid for 5. gang, har ett barn fra før, sambo har ingen. Gjennomgikk to SA og en exu i 2017, så er veldig spennt på om denne spira sitter løpet ut, men håperhåper at det blir et helt svangerskap denne gangen[emoji7][emoji1405] Synes dagene går så treeeegt nå i starten, venter på å komme over den magiske grensen og på tul i uke 20[emoji5] Spennt på om spira sitter der den skal, men har på følelsen av at den gjør det da symptomene og formen er helt annerledes enn da den satt i egglederen[emoji15][emoji16][emoji85]

Flere enn meg som skal på tul?[emoji1405][emoji177]
 
Jeg er gravid for 5. gang, har ett barn fra før, sambo har ingen. Gjennomgikk to SA og en exu i 2017, så er veldig spennt på om denne spira sitter løpet ut, men håperhåper at det blir et helt svangerskap denne gangen[emoji7][emoji1405] Synes dagene går så treeeegt nå i starten, venter på å komme over den magiske grensen og på tul i uke 20[emoji5] Spennt på om spira sitter der den skal, men har på følelsen av at den gjør det da symptomene og formen er helt annerledes enn da den satt i egglederen[emoji15][emoji16][emoji85]

Flere enn meg som skal på tul?[emoji1405][emoji177]

Krysser fingrene og håper at spiren deres sitter nå!
Vi kommer til å ta ul rundt uke 12 for å se at alt er «normalt»... tenker da ift trisomi 13, 18 og 21.
Men utover det blir det nok kun oul :)
 
Krysser fingrene og håper at spiren deres sitter nå!
Vi kommer til å ta ul rundt uke 12 for å se at alt er «normalt»... tenker da ift trisomi 13, 18 og 21.
Men utover det blir det nok kun oul :)

Håper på det, fikk 2-3 på digital i dag så det stiger fortsatt, å det er bra[emoji16] Håper på å få se 3+, det har vi ikke gjort de andre gangene så det blir også en merkedag for oss[emoji847] Tul i kalenderuke 20, er da ca 7 uker på vei å håper på å se en bamsemums med et blinkende hjerte[emoji7] Denne tul får vi pga exu sist[emoji18] ellers blir det nok ikke mer ul før oul i august, men da har jeg jo sett at det er liv der inne og at den sitter der den skal så det gjør ikke noe[emoji5]
 
Kjære all verden, gleder meg til jeg ikke er så oppblåst lenger! :bored:
 
God morgen :)
I dag er det rydding av kjelleren som står for tur :)
 
Flere som var vondt i halebeinet? Fått så veldig ubehag der idag :p
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]
 
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]

Kjenner at jeg har veldig rastløse ben. Har litt forstoppelse, unnskyld detaljene, men når jeg får gått skikkelig på do så blir det bedre i halebeinet :p skal fortsette å være flink å gå på tur så kanskje jeg klarer og holde kroppen i tipp topp stand denne graviditeten :)
 
Jeg er førstegangsgravid, nettopp fått positive tester, kunne se streker allerede 9 dpo, i dag er jeg 11 dpo[emoji5]

denne er i fra i dag tidlig:

IMG_5653.JPG
 
Back
Topp