Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig!Her er det selvpleie, frisørtime
Litt BV-surfing må være lov ja jobber du med? Jeg er ekstremt glad i kylling provencale (ferdig krydderpose), med søtpoteter, kyllingsaus og salat! NamnamHer er jeg på jobb..... og føler meg veldig slem som surfer babyverden i arbeidstida, hehe. Men har jobbet hardt som bare det + overtid denne uka, så da tar jeg meg den frihet akkurat i dag
Noen som har tips til god fredagsmiddag? Matlei.no
Jeg skal jobbe i helgen en tur til mormor i dag og fortelle nyheten om at hu skal bli oldemor til nr 4 i en alder av 70 år hu er familiens lille engel, hu er blandt de første som får vite av alle søsken at de venter barn og hu gir oss nyttige råd under hele veien.. Ringer flere ganger i uken om spør hvordan formen er og kommer ofte med gaver som passer til hvor langt vi er på vei! Hadde nok ikke klart oss uten henne!Da lurer jeg på....
Hva skal dere i helga?
VI skal besøke familie i helgen og det kan jo bli spennende. Vi har ikke tenkt å fortelle helt enda og familien er veeeeldig observant. For eksempel om jeg sier nei til vin og slike ting. Vi har vel egentlig bestemt oss for å ta det litt som det kommer Ellers blir det besøk på åpen gård, men også slappe av litt før ny arbeidsdag på mandag. Merker det er VANSKELIG å komme seg opp av senga kl. 6:30, med en liten hormonbombe i magen
God helg alle sammen
Jeg og min bedre halvdel skal ut å spise middag i dag! Kun oss to og det skjer ikke ofte! men jeg syns pizza med tacolomper er ekstremt godt! Lettvint for meg her hjemme da jeg gjerne skulle hatt alt på pizza'n og min bedre halvdel ikke liker så mye! god helg!Her er jeg på jobb..... og føler meg veldig slem som surfer babyverden i arbeidstida, hehe. Men har jobbet hardt som bare det + overtid denne uka, så da tar jeg meg den frihet akkurat i dag
Noen som har tips til god fredagsmiddag? Matlei.no
Jeg og min bedre halvdel skal ut å spise middag i dag! Kun oss to og det skjer ikke ofte! men jeg syns pizza med tacolomper er ekstremt godt! Lettvint for meg her hjemme da jeg gjerne skulle hatt alt på pizza'n og min bedre halvdel ikke liker så mye! god helg!
Litt BV-surfing må være lov ja jobber du med? Jeg er ekstremt glad i kylling provencale (ferdig krydderpose), med søtpoteter, kyllingsaus og salat! Namnam
Vi har valgt å fortelle det tidlig til besteforeldre, samt oldemor! kun for at det vil gjøre tiden fremover litt enklere for oss! Slippe å måtte bortforklare altJeg sitter også på jobb og surfer hemmelig innom BV i dag skal jeg ut å spise med jobben, har heldigvis sagt at jeg kan kjøre. Så da slipper jeg å bortforklare hvorfor jeg ikke kan drikke vin i morgen blir det trening og familietid! Søndag skal vi i familiebesøk, hååååper jeg klarer å holde tett om graviditeten!! Er vel litt tidlig å fortelle enda?
Vi har valgt å fortelle det tidlig til besteforeldre, samt oldemor! kun for at det vil gjøre tiden fremover litt enklere for oss! Slippe å måtte bortforklare alt
Trudde først 4 uker, men nye graviditetstester sier jeg er lengre på vei.. Så litt usikker egentlig. Pga ustabil mens så har jeg ikke peiling. Kanskje 5-6 uker.. Må vel vente spent til ul for å få avklart hvor langt jeg er på veiHvor langt er du på vei da?
Alleredet to stk på jobb som har spurt om eg e gravid?! E det mulig når jeg bare er i min 5 uke?
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+2. Jeg tok den også for å sjekke at alt forløp som normaltNoen som har fått 3+ på CBD enda? Hvor langt var du kommet når du fikk det? Lurer på å ta siste test i helga, er på en måte min måte å berolige meg selv på at det går riktige veien