Skravletråd Juli 2015

Hva er plan for dagen hos dere? :)
 
Arbeidshelg på hytta med familien :) litt redd for at det blir en del tunge løft i dag.. I tillegg skal vi ha grøt og spekemat til lunsj, så jeg vet ikke om jeg klarer meg gjennom dagen uten å avsløre noe :p
 
Er snart på vei på trening, selv om jeg i grunnen ikke føler for å trene (hjelp, skrev jeg akkurat det?!!? Elsker å trene!!) Har null energi, så her er det trening 1 liten gang i uken..lørdags morgen..når jeg ikke har gjort noenting.. Så ikveld blir det vel tidlig seng fordi jeg er helt kake..!! Gleder meg til minien ikke suger all energien ut av meg..!! xsmile8;)
 
Skal slappe av :) nyte helgen!
 
I dag har jeg egentlig ikke gjort noen ting. Var en liten tur på butikken og laget pita pizza til middag bare:rolleyes: hehe. Nå skal jentene straks i seng, gubben er nettopp gått ut med en kompis for å ta et par øl, så da blir fjernkontrollen bare min og jeg skal nyte kvelden i fred å ro med jentefilm, snop, chips og brus:D
 
Hva skal dere gjøre i dag?:)
Jeg skal kun ta livet med ro og lade opp til jobb i kveld:)
 
Noen andre her med.. vel.. ikke så mye tålmodighet til overs for tiden? :p
 
I dag skal poden få 4-års boken i bedehuset her :)
 
Hmm denne fireårsboken, er det noe alle får? Som er innmeldt i kirken. Har liksom aldri hørt noe om den, men vet at mange fireåringer rundtom har fått dem. :)

Nesten alle jeg var med i forumet fra 2010 hadde fått den. Da tok jeg kontakt med kirken vi hører til og etterlyste. Kort tid etter fikk vi invitasjon i posten. Så i dag fikk han den :) En stolt gutt!
 
Nesten alle jeg var med i forumet fra 2010 hadde fått den. Da tok jeg kontakt med kirken vi hører til og etterlyste. Kort tid etter fikk vi invitasjon i posten. Så i dag fikk han den :) En stolt gutt!
OK :) takk for svar. Kanskje de ikke deler den ut i kirken vår før nærmere jul :)
 
Back
Topp