Skravletråd Juli 2015

Å herreguuud! Nå fikk jeg et akutt behov for å spise ansjos :p måtte bare få det ut
 
Skravling liker vi :D
Skjer det noe spennende her i dag da?
Jeg sitter og trykker innpå med rug helkorn knekkebrød :D
 
Nå skal jeg straks avgårde for å lede crossfittime! Må bare planlegge timen først, det er alltid lurt :eek:
 
Nå skal jeg straks avgårde for å lede crossfittime! Må bare planlegge timen først, det er alltid lurt :eek:

Er ikke så dumt det nei ;) hehe
Er det mange som kommer da? :)

Savner å trene jeg, og med denne kvalmen kan det se ut som det kan ta litt tid :confused:
 
Varierer veldig :) 15 i gjennomsnitt kanskje :) veldig artig!!

Holder meg nok til taekwondoen min :) er instruktør selv og ;)
Må bare justere litt på hva jeg kan delta i der :p hehe
 
Holder meg nok til taekwondoen min :) er instruktør selv og ;)
Må bare justere litt på hva jeg kan delta i der :p hehe
Taekwondo ja! Wow! Må kanskje være mitt varsom med kontaktsport ja o_O Har du timer eller underviser du generelt i taekwondo?
 
Taekwondo ja! Wow! Må kanskje være mitt varsom med kontaktsport ja o_O Har du timer eller underviser du generelt i taekwondo?

Ja, greit å la være å bli sparket på :p hehe
Instruerer junior 6-8 år 2 timer i uka, også trener jeg selv 4 timer i uka.
Har ikke trent noe særlig de siste 5 ukene da, siden jeg har vært i så dårlig form. Og nå har jo denne kvalmen og plagene i korsryggen kommet i tillegg.
Tror nok jeg må ta en prat med hovedinstruktøren snart :)
 
Ja, greit å la være å bli sparket på :p hehe
Instruerer junior 6-8 år 2 timer i uka, også trener jeg selv 4 timer i uka.
Har ikke trent noe særlig de siste 5 ukene da, siden jeg har vært i så dårlig form. Og nå har jo denne kvalmen og plagene i korsryggen kommet i tillegg.
Tror nok jeg må ta en prat med hovedinstruktøren snart :)
Ja, er kjedelig å ikke føle seg i form:( har selv trent veldig lite siste året pga kronisk hodepine! Absolutt ikke gøy i det hele tatt:p men nå får vi håpe at svangerskapet går som det skal så er jeg rimelig fornøyd med det ;)
 
Ja, er kjedelig å ikke føle seg i form:( har selv trent veldig lite siste året pga kronisk hodepine! Absolutt ikke gøy i det hele tatt:p men nå får vi håpe at svangerskapet går som det skal så er jeg rimelig fornøyd med det ;)

Kan jo hende hodepinen blir bedre i svangerskapet? ;)
 
Skravling liker vi :D
Skjer det noe spennende her i dag da?
Jeg sitter og trykker innpå med rug helkorn knekkebrød :D

Skal snart hoppe i dusjen, for så å ordne meg ostesmørbrød med karbonadedeig :D også blir det speltlomper med Philadelphia melkesjokolade, peanøttsmør og banan til dessert. DET er spennende! :D Hehe. Ellers bare tv-seing og litt praksisarbeid :)
 
Er det forresten noen flere her som ser Big Brother?? Eller? :oops: Bare meg?? :rolleyes::p:)
 
Skal snart hoppe i dusjen, for så å ordne meg ostesmørbrød med karbonadedeig :D også blir det speltlomper med Philadelphia melkesjokolade, peanøttsmør og banan til dessert. DET er spennende! :D Hehe. Ellers bare tv-seing og litt praksisarbeid :)

Ostesmørbrødet høres ikke så verst ut... ;)
Litt mer usikker på desserten din :p hehe
Her ser vi på SOA i kveld :)
 
Er det forresten noen flere her som ser Big Brother?? Eller? :oops: Bare meg?? :rolleyes::p:)

Så den første gangen det gikk på TV. Nå kjenner jeg at det ikke kunne falt meg inn å se det ;) hehe Men er hekta på farmen! Og nå vil jeg også ha ostesmørbrød.
 
Ostesmørbrødet høres ikke så verst ut... ;)
Litt mer usikker på desserten din :p hehe
Her ser vi på SOA i kveld :)

Hahaha, jeg lover - det er knallgodt og mye sunnere enn vanlig godteri :D Det originale godiset blir spara til helg. Så langt det lar seg gjøre. Hehe

Ååh kos dere :) BB og how i met your mother her :)
 
Så den første gangen det gikk på TV. Nå kjenner jeg at det ikke kunne falt meg inn å se det ;) hehe Men er hekta på farmen! Og nå vil jeg også ha ostesmørbrød.

Jeg så det var noen her inne som spise ostesmørbrød en dag, og fikk akutt cravings på det i dag :D

Hehe, blir vel sånn. Har sett så mye på med venner nå at jeg har blitt hekta :p mye dramaaaa
 
Ååååh, JUL I TANGERUDBAKKEN <3
Hadde helt glemt at det er premiere nå :D
 
Back
Topp