Skravletråden for mars-gjengen

Tok av gifteringen i dag, ikke fordi jeg måtte, men for å ikke risikere å miste den på sykehuset.
Fødebagen er helt ferdig, så eneste som gjenstår nå er å la husnøkkelen ligge igjen når jeg drar om et par timer.
Vi hadde også en lang morgen med ekstra kos med minstemann før han blir levert av nå.

Når har du time? Det blir spennende å se hvor lang tid det tar før du kommer i gang. Håper det går fort! (Eller så sakte at du kjeder deg og vil skravle med oss :p)
 
Når har du time? Det blir spennende å se hvor lang tid det tar før du kommer i gang. Håper det går fort! (Eller så sakte at du kjeder deg og vil skravle med oss :p)

Kl 13, og da skal det vel tas ctg en halvtimes tid, og diverse annet så regner ikke med å noen konklusjon på planen/ ballong inne før 14:30-15
 
Kl 13, og da skal det vel tas ctg en halvtimes tid, og diverse annet så regner ikke med å noen konklusjon på planen/ ballong inne før 14:30-15

Fikk du sove greit i natt? Får nesten håpe det tar litt tid slik at det kan starte for fullt etter en «god» natts søvn?
 
Overtidsdag 7 :smiley-angry002:sick009 ingen nye symptomer og tegn.
Men overtidskontroll i dag kl 09.00 , håper de finne ut mye bra! Akkurat nå er jeg bare smådeppa og overtidsgal av at det ikke er noe fremgang her

Lykke til i dag [emoji173]️ spennende å følge med på deg om dagen [emoji4][emoji4]
 
Fikk du sove greit i natt? Får nesten håpe det tar litt tid slik at det kan starte for fullt etter en «god» natts søvn?

Sov overraskende bra faktisk
 
Småen vår har vært syk med omgangssyke. Heldigvis ble han god i helgen og kunne gå i barnehagen i dag, og ingen av oss voksne begynte å spy[emoji4][emoji1303] Har utrolig vondt i bekkenet i dag, men var fast bestemt på å gå og handle litt. Fikk tak i feiekost til stallen på Biltema, fikk handlet inn litt ny sminke på vita og kikket en tur innom KappAhl å tenkte at jeg egentlig har det jeg trenger[emoji4] Kjøpte en bok som er illustrert av Lisa Aisaito til sønnen, den er så fin! Traff på en mor på senteret som fortalte at sønnen hennes synes det var så trist at jeg ikke var i klassen mer. Veldig koselig med fine tilbakemeldinger fra foreldre og elever som er fornøyde. [emoji173]️

Når jeg kom hjem fikk jeg tatt stallen, brent noe boss og måkt trappa for snø. Deilig at det drypper og tiner nå! [emoji4] Nå har jeg inntatt horisontalen på sofaen og håper jeg orker å reise meg igjen for å lage middag til gutta kommer hjem[emoji28]
 
Vis vedlegget 247856
Dro en tur på sentret i dag, «bare for å se» og få overtiden til å gå [emoji57] men det endte med kjøp likevel [emoji23]KappAhl har 3 for 2 på babytøy.

Kjøpe i 56 nå, siden jeg antar jeg sikkert ender opp med en svær gutt siden han var estimert til 4 kg for en uke side.

Hvordan gjør dere det med vask av babytøy[emoji848]? Bruker dere «vanlig» vaskemiddel som omo, eller bruker dere nøytral eller blenda som er parfymefritt?

Den buksa har vi også nettopp kjøpt. Super søt!
Bruker kun vaskemidler og evt skyllemiddel uten parfyme ol nå til baby.
 
Tok av gifteringen i dag, ikke fordi jeg måtte, men for å ikke risikere å miste den på sykehuset.
Fødebagen er helt ferdig, så eneste som gjenstår nå er å la husnøkkelen ligge igjen når jeg drar om et par timer.
Vi hadde også en lang morgen med ekstra kos med minstemann før han blir levert av nå.

Lykke til!! [emoji173]️
 
Siste kontroll hos jordmor i dag, og hun sa at timen på sykehuset på termin var for å sette i gang fødsel [emoji85] visste det var en mulighet, men ikke at det var så sikkert. Hun skal selv jobbe i helga og sa at vi sees på føden, garantert [emoji173]️ så nå ble jeg plutselig veldig spent. Gikk fra å forvente overtid til å kanskje få lille på plass allerede om et par dager [emoji7]
 
Siste kontroll hos jordmor i dag, og hun sa at timen på sykehuset på termin var for å sette i gang fødsel [emoji85] visste det var en mulighet, men ikke at det var så sikkert. Hun skal selv jobbe i helga og sa at vi sees på føden, garantert [emoji173]️ så nå ble jeg plutselig veldig spent. Gikk fra å forvente overtid til å kanskje få lille på plass allerede om et par dager [emoji7]

Åå, så spennende!! [emoji1][emoji173]️ Snart får du møte babyen din [emoji254]
 
Siste kontroll hos jordmor i dag, og hun sa at timen på sykehuset på termin var for å sette i gang fødsel [emoji85] visste det var en mulighet, men ikke at det var så sikkert. Hun skal selv jobbe i helga og sa at vi sees på føden, garantert [emoji173]️ så nå ble jeg plutselig veldig spent. Gikk fra å forvente overtid til å kanskje få lille på plass allerede om et par dager [emoji7]
Så spennende!
 
Så hva gjør dere damer (og babyer) i dag da :)? Her er det nydelig sol og mildt. Har gått en lang tur og fått både lys og d vitamin hehe. Nå skal jeg lage litt lunsj og slappe av og se fødeavdelingen tenker jeg. Har d play og kan se gamle episoder :D

Noen som vet om det er vanlig at hvilepulsen øker når man er høygravid? Har smartklokkene med pulsmåler, for morro skyld skjekket jeg hva den var og den var 75 som er mye høyere enn før jeg ble gravid
 
Argh! Mannen irriterer meg grønn! Dattera vår (4) er skikkelig pappadalt og han sier heller aldri nei til henne for å slippe gråt. Nå ser jeg at han har latt henne legge seg på min side i sengen og ta min pute. I utgangspunktet burde det ikke være helt krise men jeg er 42 uker på fredag og har smerter i hele kroppen. Sengeplassen min er den eneste plassen jeg klarer å ligge (mykt og med dyne inntil veggen for å støtte opp ryggen) og puta er sånn spesialpute som jeg må medbringe overalt jeg skaal sove fordi jeg har skikkelig puteproblemer..! Hjelper ikke at jeg er full av hormoner og at huset ser helt bomba ut etter tre dager fordi jeg ikke klarer å bøye meg og rydde lenger..!
 
Så hva gjør dere damer (og babyer) i dag da :)? Her er det nydelig sol og mildt. Har gått en lang tur og fått både lys og d vitamin hehe. Nå skal jeg lage litt lunsj og slappe av og se fødeavdelingen tenker jeg. Har d play og kan se gamle episoder :D

Noen som vet om det er vanlig at hvilepulsen øker når man er høygravid? Har smartklokkene med pulsmåler, for morro skyld skjekket jeg hva den var og den var 75 som er mye høyere enn før jeg ble gravid

Ja, jeg har hørt at det er vanlig med høyere hvilepuls på gravide. Vi har jo mye mere blod i kroppen, så da må visst hjertet jobbe hardere.
 
Hadde en morsom drøm i natt [emoji4] drømte at trampolinehopping var del av forløpet i igangsettelse [emoji23] så når jeg kom på sykehuset ble jeg hatt med ut til et trampolineområde med turntrampoliner, der masse overtidgravide hoppa og turna [emoji23]
Ja det hadde tatt seg ut [emoji4]
10 dager på overtid i dag, blir satt igang i morgen [emoji1405] . Blir nok ikke trampoliehopping tror jeg
 
Hadde en morsom drøm i natt [emoji4] drømte at trampolinehopping var del av forløpet i igangsettelse [emoji23] så når jeg kom på sykehuset ble jeg hatt med ut til et trampolineområde med turntrampoliner, der masse overtidgravide hoppa og turna [emoji23]
Ja det hadde tatt seg ut [emoji4]
10 dager på overtid i dag, blir satt igang i morgen [emoji1405] . Blir nok ikke trampoliehopping tror jeg
Haha. Morsom drøm [emoji28] lykke til i morgen
 
Hadde en morsom drøm i natt [emoji4] drømte at trampolinehopping var del av forløpet i igangsettelse [emoji23] så når jeg kom på sykehuset ble jeg hatt med ut til et trampolineområde med turntrampoliner, der masse overtidgravide hoppa og turna [emoji23]
Ja det hadde tatt seg ut [emoji4]
10 dager på overtid i dag, blir satt igang i morgen [emoji1405] . Blir nok ikke trampoliehopping tror jeg

Jeg blir også satt i gang i morgen [emoji5][emoji1303] Får håpe vi slipper den trampolinehoppingen [emoji23] Vet du om du må begynne med ballong eller om de går rett på piller eller drypp? Er så spent selv så får sikkert ikke sove i natt [emoji85] Masse lykke til i alle fall [emoji173]️
 
Jeg blir også satt i gang i morgen [emoji5][emoji1303] Får håpe vi slipper den trampolinehoppingen [emoji23] Vet du om du må begynne med ballong eller om de går rett på piller eller drypp? Er så spent selv så får sikkert ikke sove i natt [emoji85] Masse lykke til i alle fall [emoji173]️

Tusen takk :) blir spennende. Lykke til du også. :D
Hva de gjør kommer vist ann på modning nivået, og det får man ikke før de har fått undersøke. Jeg var helt umoden på mandag, og tviler på at det har endrer seg de siste dagene.. så jeg stater sikkert på steg 1 som da er ballong eller kateter i over et døgn :nailbiting:.
Er man forhåndsmodnet hopper de kanskje over noen trinn, om du feks er litt mer moden enn meg stater de kanskje rett på drypp.

De sa til meg at babyen min har skjendent mye fostervann til så sent å være. Håper ikke at det gjør at de pluselig endrer mening og ikke setter meg i gang i morgen som planlagt. Jeg hater å være så langt på overtid og er veldig innstilt på å få kommet i gang i morgen :)
 
Flere med vonde kynnere? Jeg får så vondt innimellom i magen at jeg må sette meg. Klarer lite før jeg må ha pause! I går brukte jeg 1 time på noe som til vanlig tar10-15 min, fordi jeg måtte ha så mange pauser.. huff.. gleder meg til å slippe denne magen.
 
Back
Topp