Skravletråden for mars-gjengen

Jeg blir helt sprø! I går kveld begynte sammentrekninger å komme, de økte litt i intenshet men tok seg aldri opp til ekstrem smerte. Så la meg, og våknet i morges med bare en vond mage. Er liksom 40+6 i dag og var helt sikker på at prosessen startet i går. Barn nr.2 så kjente igjen takene i går og at de var ganske like starten på forrige gang, men neida. Begynner å tro at det ikke skal skje :(
 
Jeg blir helt sprø! I går kveld begynte sammentrekninger å komme, de økte litt i intenshet men tok seg aldri opp til ekstrem smerte. Så la meg, og våknet i morges med bare en vond mage. Er liksom 40+6 i dag og var helt sikker på at prosessen startet i går. Barn nr.2 så kjente igjen takene i går og at de var ganske like starten på forrige gang, men neida. Begynner å tro at det ikke skal skje :(

Slik hadde jeg det sist også. Tok seg opp igjen dagen etter og da stoppet det heldigvis ikke. Føler med deg! Skikkelig kjipt !
 
Slik hadde jeg det sist også. Tok seg opp igjen dagen etter og da stoppet det heldigvis ikke. Føler med deg! Skikkelig kjipt !

Håper det tar seg opp hos meg i dag også! Er så lei nå [emoji24] begynner å bli usikker på om det faktisk er et barn inni der, selv om jeg har sett ul..
 
Håper det tar seg opp hos meg i dag også! Er så lei nå [emoji24] begynner å bli usikker på om det faktisk er et barn inni der, selv om jeg har sett ul..
Babyen min drev med lureri i går kveld. Fikk masse ubehag i magen og ryggen, og en del slim og utflod. Så la meg og sov i spenning :woot: men ingenting mer har skjedd og formen er tilbake til fin. Så falsk alarm
 
IMG_6124.JPG
Dro en tur på sentret i dag, «bare for å se» og få overtiden til å gå [emoji57] men det endte med kjøp likevel [emoji23]KappAhl har 3 for 2 på babytøy.

Kjøpe i 56 nå, siden jeg antar jeg sikkert ender opp med en svær gutt siden han var estimert til 4 kg for en uke side.

Hvordan gjør dere det med vask av babytøy[emoji848]? Bruker dere «vanlig» vaskemiddel som omo, eller bruker dere nøytral eller blenda som er parfymefritt?
 
Vis vedlegget 247856
Dro en tur på sentret i dag, «bare for å se» og få overtiden til å gå [emoji57] men det endte med kjøp likevel [emoji23]KappAhl har 3 for 2 på babytøy.

Kjøpe i 56 nå, siden jeg antar jeg sikkert ender opp med en svær gutt siden han var estimert til 4 kg for en uke side.

Hvordan gjør dere det med vask av babytøy[emoji848]? Bruker dere «vanlig» vaskemiddel som omo, eller bruker dere nøytral eller blenda som er parfymefritt?
Det va skjønt [emoji7] bruker blenda
 
Vis vedlegget 247856
Dro en tur på sentret i dag, «bare for å se» og få overtiden til å gå [emoji57] men det endte med kjøp likevel [emoji23]KappAhl har 3 for 2 på babytøy.

Kjøpe i 56 nå, siden jeg antar jeg sikkert ender opp med en svær gutt siden han var estimert til 4 kg for en uke side.

Hvordan gjør dere det med vask av babytøy[emoji848]? Bruker dere «vanlig» vaskemiddel som omo, eller bruker dere nøytral eller blenda som er parfymefritt?
Eg bruker kun parfymefritt vaskemiddel, men han ingen krav til merke. Har Nøytral sitt no - men kjøper som regel kun vaskemiddel på salg så det blei det merket forrige gang. [emoji23]
 
Vis vedlegget 247856
Dro en tur på sentret i dag, «bare for å se» og få overtiden til å gå [emoji57] men det endte med kjøp likevel [emoji23]KappAhl har 3 for 2 på babytøy.

Kjøpe i 56 nå, siden jeg antar jeg sikkert ender opp med en svær gutt siden han var estimert til 4 kg for en uke side.

Hvordan gjør dere det med vask av babytøy[emoji848]? Bruker dere «vanlig» vaskemiddel som omo, eller bruker dere nøytral eller blenda som er parfymefritt?
Kjøpte nøytral og har brukt det, men merker jeg sliter litt med å ikke bruke tøymykner med godlukt. Beste jeg vet!
 
Da er det flere som gjør som jeg :) har kjøpt nøytral (det var på tilbud). Og alt som er til lillegutt er kun vaska med det :Heartred
 
Da er det flere som gjør som jeg :) har kjøpt nøytral (det var på tilbud). Og alt som er til lillegutt er kun vaska med det :Heartred

Her går det i neutral til alle i husholdningen, men det er pga allergi hos meg. Så skiftet til det før vi fikk barn.
 
Jeg bruker Omo (men utenom sengetøy er vel alt ull og vasket med Milo så langt), ingen her har hatt problem med huden. Bruker ikke tøymykner.
 
Siste rest av slimproppen gikk på mandag og matlysten er ekstrem! Venter i spenning. Var litt sulten etter å ha sovet på dagtid i dag, spiser vanligvis ei skive eller maks to, spiste 4! også åpnet jeg potetgullposen etterpå. Gikk en liten kveldstur også full middag
 
Ringte føden for å høre litt om igangsettelse og om jeg er så uheldig at det ikke går av seg selv så får man først igangsettelse etter uke 42 :( uke 41 nå. Håper jeg slipper igangsettelse og at det går naturlig, men herregud så sliten jeg er!
 
Dette er kanskje veldig teit, men er det fleire som kanskje plages litt av dårlig samvittighet for å ikkje stryke nok på magen/snakke til baby i magen nok? Og er det eventuelt noe hold i det? Det blir jo litt kvar dag, men eg føler av og til at ho beveger seg veldig nesten for å få oppmerksomheten min og så har eg gjerne ikkje tid/ork til å stryke. Føler at det er tåpelig av meg å tenke sånn, men no klarer eg ikkje å unngå det, blir gal av ventetiden og vil ha babyen min ut no.
 
Dette er kanskje veldig teit, men er det fleire som kanskje plages litt av dårlig samvittighet for å ikkje stryke nok på magen/snakke til baby i magen nok? Og er det eventuelt noe hold i det? Det blir jo litt kvar dag, men eg føler av og til at ho beveger seg veldig nesten for å få oppmerksomheten min og så har eg gjerne ikkje tid/ork til å stryke. Føler at det er tåpelig av meg å tenke sånn, men no klarer eg ikkje å unngå det, blir gal av ventetiden og vil ha babyen min ut no.
Nei, har ikke det, og synes ikke du skal ha det heller! Jeg har ikke prata noe direkte til magen denne gangen, men praten går jo i et med storebror og pappaen, så baby vil jo kjenne stemmen min uansett :) Nyt den hvilen du får nå før babyen din kommer, da blir det mer enn nok nærkontakt for dere ;)
 
Nei, har ikke det, og synes ikke du skal ha det heller! Jeg har ikke prata noe direkte til magen denne gangen, men praten går jo i et med storebror og pappaen, så baby vil jo kjenne stemmen min uansett :) Nyt den hvilen du får nå før babyen din kommer, da blir det mer enn nok nærkontakt for dere ;)
Takk [emoji1][emoji1][emoji1] Skal prøve tenke sånn eg og. Innbilte meg nesten igår at eg var heilt fæl og at alle andre strauk, snakka og sang masse. Tenker masse rart når en blir sliten. Det går nok fint.
 
Nå begynner vannet å komme i kroppen! [emoji30][emoji1304] Sist fikk jeg vann i kroppen noen få dager før fødsel bare, men nå kommer det sigende. Slet med å få av og på gifteringen, så den tok jeg i smykke rundt halsen i dag. Håper ikke det er fødsel på gang enda, vil gjerne vente et par uker til [emoji4]
 
Overtidsdag 7 :smiley-angry002:sick009 ingen nye symptomer og tegn.
Men overtidskontroll i dag kl 09.00 , håper de finne ut mye bra! Akkurat nå er jeg bare smådeppa og overtidsgal av at det ikke er noe fremgang her
 
Nå begynner vannet å komme i kroppen! [emoji30][emoji1304] Sist fikk jeg vann i kroppen noen få dager før fødsel bare, men nå kommer det sigende. Slet med å få av og på gifteringen, så den tok jeg i smykke rundt halsen i dag. Håper ikke det er fødsel på gang enda, vil gjerne vente et par uker til [emoji4]

Oi! Da har du vært heldig! Jeg måtte ta av gifteringen for flere måneder siden[emoji85] Har hatt mye vann i kroppen i alle svangerskapene mine. Plagsomt! Trøsta er at med vannet forsvinner mange av kiloene også. [emoji28]
 
Tok av gifteringen i dag, ikke fordi jeg måtte, men for å ikke risikere å miste den på sykehuset.
Fødebagen er helt ferdig, så eneste som gjenstår nå er å la husnøkkelen ligge igjen når jeg drar om et par timer.
Vi hadde også en lang morgen med ekstra kos med minstemann før han blir levert av nå.
 
Back
Topp