Skravletråden februar

Jeg skal på
Ultralyd til lørdag , kjenner jeg gruer meg veldig :-/ men skal bli godt å finne ut hvor langt jeg er på vei for det aner jeg virkelig ikke tipper jeg er rundt 5-6 uker ..
 
Lagt meg i senga supertrøtt for tiden natta jenter
 
Idag er det litt tungt kjenner jeg. Var trøtt og i dårlig humør på morgenen... Så kom jeg meg litt, men nå er jeg jaggu trøtt igjen :p
Var stuptrøtt sist jeg var gravid. Står gjerne over det nå. Ikke så lett med en snart to-åring i hus ;) Og full jobb ikke minst :/
 
Så slitsomt på jobb i dag! Veldig varmt og lummert og barna blir ukomfortable, sutrete og slitne i dette været (jobber med 1-2 åringer). Og jeg selv er sliten og varm også. Er bare glad jeg ikke er kvalm enda.
 
Så slitsomt på jobb i dag! Veldig varmt og lummert og barna blir ukomfortable, sutrete og slitne i dette været (jobber med 1-2 åringer). Og jeg selv er sliten og varm også. Er bare glad jeg ikke er kvalm enda.
Samme her..! Huttetu:) de skal bare opp og så nærme de kan, ryggen kjenner det godt i dag!
 
Jeg fortalte avdelingssjefen min om graviditeten i dag. Å hun ble veldig glad på mine vegne! :) Jeg valgte å si det nå siden jeg vil ha en del ekstra oppfølging med jm fremover, og det er vanskelig å få time utenom arbeidstid. Så det var hun enig med meg om, og krysset fingrene for at denne gangen skal det gå bra!
 
Sånn er det her også. Etter jobb så er jeg ikke menneske før jeg har sovet minst 1,5 time på sofaen. :) I dag jeg vært på gu for oppfølging av noen cyster etter jeg tok ut spiralen. Fikk bekreftet graviditeten, men var for tidlig til å se noe hjerte som slo ennå. :)
 
I dag er jeg veldig trøtt! Vil egentlig bare sove, men må på møte. Føler meg for første gang i godt nok forberedt til møtet (i et politisk utvalg i kommunen), fordi jeg har hatt så mye annet å tenke på i det siste, pluss at jeg i dag (som jeg egentlig hadde satt av 2 timer til forberedelse) bare har sovet...
 
Fortalte forresten om graviditeten til sjefen min i dag. Men jeg klarer jo ikke å fortelle om det uten å begynne å grine! Haha! Vet ikke om jeg gråter av glede eller bekymring for alt som kan gå galt, men var litt pinlig å sitte på kontoret hennes å hulke liksom :) Haha!
 
Sitter på jobb nu har en liten pause :)
 
Fortalte forresten om graviditeten til sjefen min i dag. Men jeg klarer jo ikke å fortelle om det uten å begynne å grine! Haha! Vet ikke om jeg gråter av glede eller bekymring for alt som kan gå galt, men var litt pinlig å sitte på kontoret hennes å hulke liksom :) Haha!
Jeg gråt og da jeg fortalte sjefen det ved min første graviditet. Da hadde han nettopp beordret meg til å gå nattevakt etter senvakt. Og jeg kunne ikke se hvordan jeg skulle orke det.. Nå har jeg ikke turnusjobb lenger så slipper iallfall den :p
 
Da var ungene i seng. Føttene på bordet, og slappe av til det er "lov" å legge seg. :) Hatt begge jentene hjemme idag, litt sliten mamma idag.
 
Godt når de småtrolla er i seng altså ;)
 
Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha! :p
 
Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha! :p
Haha samme greia her kan sovne i 5/6tiden på kvelden :')
 
Deilig! Sitter og strikker og ser på TV, og hører snorking. Da har samboeren også sovnet.. Er det han eller jeg som er gravid eller? Haha! :p
jeg strikker bleiebukse fortiden, hva strikker du? ;-)

og ja gubben sovner lett på sofaen her han også... :p
 
Back
Topp