Skravletråden februar

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vi trenger en skravletråd hvor vi får skravlet om alt:)
Jeg ligg i sofan med den kvalmen hva er deres planer for kvelden?
 
Huff har du vært kvalm lenge?
Jeg er akkurat ferdig med feiring av straks 7 åringen min. Så etter busdag med 25 7 åringer + saken. Skal mine bein på bordet i kveld
 
Huff har du vært kvalm lenge?
Jeg er akkurat ferdig med feiring av straks 7 åringen min. Så etter busdag med 25 7 åringer + saken. Skal mine bein på bordet i kveld
Kom snikende denne helgen uheldigvis hadde ekstrem kvalme sist svangerskap får se om det skjer denne gangen og håper det ikke skjer :) gratulerer med 7åring :D ja da blir det vell godt å kvile beinene etter lang dag :)
 
Jeg har akkurat lagt jenta mi. Heldigvis er det ikke så varmt i kveld, men likevel tok det som alltid akkurat 35 minutter fra vi gikk inn på soverommet til hun sovnet. Man kan stille klokka etter den jenta der :)
 
jeg har planer om å rydde litt mer i kveld, Jeg skal ta for meg hjørneskapet på kjøkkenet og muligens de andre skapene får se hvor langt jeg kommer.. ;-)
kommende storebror kom hjem for 5 minutter siden... så han har spist en youghurt nå koser han seg med dagens siste is. før medisiner og leggetid..
 
Jeg har akkurat lagt jenta mi. Heldigvis er det ikke så varmt i kveld, men likevel tok det som alltid akkurat 35 minutter fra vi gikk inn på soverommet til hun sovnet. Man kan stille klokka etter den jenta der :)
Hvor gammel er jenta di? :) her sovner mi frøkn oftest med en gang :)
jeg har planer om å rydde litt mer i kveld, Jeg skal ta for meg hjørneskapet på kjøkkenet og muligens de andre skapene får se hvor langt jeg kommer.. ;-)
kommende storebror kom hjem for 5 minutter siden... så han har spist en youghurt nå koser han seg med dagens siste is. før medisiner og leggetid..
Der sier du noe burde og rydde litt på kjøkkenet :)
 
Jeg har så vondt i magen og murrende hodepine, så jeg har stort sett sovet/ligget til sengs hele helga. Denne kvelden går nok med til Netflix. :)
 
Jeg leser møtepapirer (230 sider) til et møte jeg skal på i morgen. Driver med lokalpolitikk, så er en del å lese på og holde seg oppdatert på. Heldigvis sitter jeg ute på verandaen og leser mens mannen fyrer opp grillen for en sen middag. Er så deilig vær :)
 
Last edited:
Kom snikende denne helgen uheldigvis hadde ekstrem kvalme sist svangerskap får se om det skjer denne gangen og håper det ikke skjer :) gratulerer med 7åring :D ja da blir det vell godt å kvile beinene etter lang dag :)

Det er utrolig trasig. Var dårlig med de to andre også. Men kom ikke før uke 6-7. (Og da fortsatte det frem til uke 20) håper det er litt mildere denne gangen..
Tusen takk for det, er utrolig hvor raskt de åra har gått ♡
 
Jeg leser møtepapirer (230 sider) til et møte jeg skal på i morgen. Driver med lokalpolitikk, så er en del å lese på og holde seg oppdatert på. Heldigvis sitter jeg ute på verandaen og leser mens mannen fyrer opp grillen for en sen middag. Er så deilig vær :)
Kan jeg spør for hvilket parti? :)
 
Jeg sitter og "tripper" og venter til klinikken skal åpne (hausken- i forbindelse med AiH´en og gleder meg til de skal åpne sånn at jeg kan ringe de og si at siste behandling så langt har vært meget velykket, og at jeg har fått positive tester (haha ja i flertall) :p også om de spør hvor mange jeg har tatt så skal de få svar... 4 stk, fordi jeg ikke klarte å tro på de 3 første... :p hahahahahaha... <3
 
Har matpause på jobb om ikke lenge skal vi i basseng med brukerne blir godt å bade i terapibasseng :D
 
jeg har høytrykktspylt terasssen og det har til nå endt opp i skranglete bekken og små kvalme... jeg sitter meg fint ned igjen og slapper av... :p hahahaha... gubben får gjøre resten i dag...
 
Nå er det snart Ullared på TV! Gubben elsker det, men kunne aldri satt sine bein der :p noen som har vært?
 
Back
Topp