Skravletråd

Trur legen jeg skal til nå etterpå er gravid å. Så veldig slik ut. Flott mage [emoji7] hadde enda min sett like bra ut. Og ikke bare stor og rund.
 
Av og til er det veldig deilig å rope litt, men å bli direkte ufin med folk forsøker jeg å holde meg for god for altså. Noen ganger er det dog det eneste rette!!!

Jeg synes for ordens skyld ingen fra august var spesielt ufine, det må jo være greit å presisere rene fakta. Enkelte folk er gale.
 
Trur legen jeg skal til nå etterpå er gravid å. Så veldig slik ut. Flott mage [emoji7] hadde enda min sett like bra ut. Og ikke bare stor og rund.

Fant ut hun var kona til fastlegen min og hun skal ha i mai. Litt gøy å se selv om jeg ikke trudde hun var så langt på vei.
 
Ser på sinnasnekkeren, og nå har jeg sååå lyst til å flytte inn på det nye soverommet, begynne å male barnetommet og kjøkkenet, organisere boden og ordne i bedet og hagen utenfor [emoji56] Må muligens ta et lite rykk i bedet og boden, men alt annet må vente på at mannen har fri til helga
 
Når du spiser pizza selv om det gir deg halsbrann [emoji28]
 
Noen her inne som vett om en plass man kan kjøpe tilsittende, langarma genser som gjerne er litt lang? Finne ingen plass :p
 
Ja apotek 1 sin (selv om det er litt tidlig.) og den som jeg kjøpte og bestilte hos Skoringen [emoji4]
 
Resten må vente til begynnelsen av mai.
 
Det står 3 mnd (jeg er 3 1/2 mnd igjen sånn ca) og fikk henta den ut :)
 
IMG_2387.JPG

Skoringen sin. Koster 60kr. Og veska er ikke spesielt stor.

IMG_2388.JPG
Apotek 1 sin babybox. Mye spennende i :) og bra lesestoff :) (gratis)
 
Back
Topp