Skravletråd

I dag står det enda mer rydding på planen. Skulle helst sløva ute i sola, men er nødt til å gjøre noe inne de dagene kroppen er litt samarbeidsvillig [emoji5]

Håper alle får en fin dag [emoji4][emoji274]
 
Hvilke mandagsplaner har dere da damer? Jeg skal jibbe litt nå, så skal jeg en tur på sykehuset på en time (ikke svangerskapsrelatert). I ettermiddag/kveld må vi få ryddet litt og vasket klær i alle fall. Neste uke kommer svigermor på besøk for å feire 17. mai (for første gang - hun bor i Sverige), og da må gjesterommet i vår nye etasje i huset stå klart. Gjenstår å vaske ned og møblere det, så skal i grunnen gå ganske raskt.
Jobbet hele dagen, så behandling his kiropraktor og akupunktur.. venter på samboer skal hente meg så vi får sett på litt møbler til vårt nye hjem.. så hjem og pakke mer esker og gjøre klart til flyttebilen kommer på torsdag [emoji4]
 
Jeg har vært en liten tur på jobb, så har vi hatt skikkelig vårånd over oss og fikset opp ute i hagen:) i år skal den stygge moseplenen bli grønn og fin med gress[emoji12] så da var det bare å innvie grillen med litt god mat som belønning [emoji4]
 
Sitter ute i sommervarmen og nyter solen, mens jeg strikker vinterkongledress til lillegutt:) flere som nyter finværet?
 
Sitter og bysse kommende storebror i skyggen... Typisk at han blir syk i en uke med planleggingsdag så jeg rekker å bli utslitt før den dagen ...
 
Har vært en tur i Trondheim, og når jeg kom hjem inviterte mamma på pannekaker på verandaen [emoji4] nå ligger samboer og junior på trampolina og ser barne-TV i sola. Gleder oss på fridag i morgen!
 
Frøkna skal sove hos svigers, så jeg og gubbem skal bare slappe av [emoji4]
Enn du da?

Så herlig! nyt fritiden :)

Vi skal nyte finværet som er meldt. Muligens dra ned til hytta som er 15 min unna, eller holde på litt i hagen he. Kanskje dra innom gartneriet :) 4-åringen har en avtale med mamma om å plante jordbærplanter :)
 
Denne helgen blir det å begynne med gjerding av beite, ellers en rolig helg[emoji4] lagt noen helge planer du da?

Godt vårtegn at beitene tas i bruk :)

Vi har en del som må gjøres i huset siden vi bygger på. Så det står øverst på lista for tiden. Ellers er jeg nok nødt til å angripe skittentøy-fjellet på vaskerommet.. Blæææ :p Satser på finvær så vi kan kose oss litt ute også :)
 
God helg da damer! [emoji4] noen morsomme helgeplaner?
Jeg skal jobbe i morgen, ellers skal jeg prøve å bruke helgen på å slappe av (må bare klare å ignorere rotet litt). Lillegutt er på besøk hos besteforeldrene sine i helgen, så jeg vil prøve å slappe av så mye jeg kan. Slik at jeg får samlet litt energi igjen. Så får jeg ta ryddingen/vaskingen neste uke :)
 
Jeg skal jobbe i morgen, ellers skal jeg prøve å bruke helgen på å slappe av (må bare klare å ignorere rotet litt). Lillegutt er på besøk hos besteforeldrene sine i helgen, så jeg vil prøve å slappe av så mye jeg kan. Slik at jeg får samlet litt energi igjen. Så får jeg ta ryddingen/vaskingen neste uke :)

Godt med barnefri en gang i blant :) Nyt det :)
 
Hentet denne på posten i dag [emoji4] Virker veldig god [emoji4] Noen med erfaringer?
Snapchat-262509238.jpg
 
Back
Topp