Skravletråd

Har vært på senteret på leting etter ammetopper i dag, men det var ikke bare-bare å finne noe fint. Noen som har en nettside å anbefale som selger fine gravid/ammeklær? [emoji4]
Zalando
Bonprix
Mamalicious
HM (liker godt buksene der, men har noen overdeler også), dressbuksa der har blitt en favoritt [emoji6]
 
God morgen alle sammen [emoji4]
Noen spennende planer i dag?

I dag er det som og vi har bedt inn til en liten dugnad for å bygge platting og sette opp paviljong [emoji4][emoji274]
Først på IKEA, så en tur i nye huset vårt og ordne litt der (samboeren fikser mest og jeg tar meg av 2åringen) [emoji4]
Så blir det hjem og pakke noen esker til [emoji4]
 
God morgen alle sammen [emoji4]
Noen spennende planer i dag?

I dag er det som og vi har bedt inn til en liten dugnad for å bygge platting og sette opp paviljong [emoji4][emoji274]
Skal på loppemarked med ett vennepar. Har en bokserie jeg har samlet siden jeg var liten, prøvd å samle hele serien til når jeg får barn. Og nå er han jo på vei! så ekstra spennene å lete rundt etter bøker[emoji7] ellers jobber sambo tidlig vakt i dag, så endelig skal vi få ha en lørdagskveld sammen!! Det er sjelden vare. Desverre blir det en tidlig kveld da begge må opp tidlig imorgen[emoji23]
 
God morgen alle sammen [emoji4]
Noen spennende planer i dag?

I dag er det som og vi har bedt inn til en liten dugnad for å bygge platting og sette opp paviljong [emoji4][emoji274]

Legge ferdig terrassegulv.. gjøre klar finklær til konfirmasjonen. Så må vi vel på en handletur (4-åringen har allerede etterspurt lørdagsgodt noen ganger i dag [emoji23]). Ikke så spennende med andre ord [emoji6]

Du da?
 
Skal snart til sentrum å kjøpe resten av garnet eg trenger til vognposen som begynner å ta form! Viss resultatet blir slik eg ser føre meg, blir eg veldig fornøgd! :D Og så skal eg lage brownies og har jordbær, bringebær og vanlijesaus til (mange detaljer, men trur det blir godt) for å feire at første eksamen er sendt til korrekturlesing! elles er planen å male ferdig siste kommoden til mini i magen, slik at eg kan begynne å innrede rommet! Må vel kanskje gå i gang med å sjå gjennom klede hos mor og svigermor og få vaska det og! Tida går så fort no, håpa eg rekke alt eg skal!
 
Har vært på senteret på leting etter ammetopper i dag, men det var ikke bare-bare å finne noe fint. Noen som har en nettside å anbefale som selger fine gravid/ammeklær? [emoji4]

Det tenkte jeg å gjøre i dag:) håper jeg finner noe:)
 
Har vært på senteret på leting etter ammetopper i dag, men det var ikke bare-bare å finne noe fint. Noen som har en nettside å anbefale som selger fine gravid/ammeklær?
emoji4.png
Sparkjøp er det jo i nærheten av meg så kanskje jeg må sjekke det ut :) Ammevennlige ting har jeg vel kanskje ikke så mye av:p
dei har mykje bra og mykje billig synest eg! :)
 
Nå har jeg og sambo vært ute på is jakt så lørdagskvelden er reddet[emoji23][emoji23]
 
Er det flere med barn på under 2 år som sliter med å holde følge om dagen? Jeg blir dausliten av helg og barnehagefri... :shifty:
 
Først på IKEA, så en tur i nye huset vårt og ordne litt der (samboeren fikser mest og jeg tar meg av 2åringen) [emoji4]
Så blir det hjem og pakke noen esker til [emoji4]
Er litt av jobb å passe på 2 åring innimellom også [emoji6]
 
Skal på loppemarked med ett vennepar. Har en bokserie jeg har samlet siden jeg var liten, prøvd å samle hele serien til når jeg får barn. Og nå er han jo på vei! så ekstra spennene å lete rundt etter bøker[emoji7] ellers jobber sambo tidlig vakt i dag, så endelig skal vi få ha en lørdagskveld sammen!! Det er sjelden vare. Desverre blir det en tidlig kveld da begge må opp tidlig imorgen[emoji23]
Hørtes ut som en fin lørdag [emoji4] Godt å ha litt tid sammen før det kommer baby [emoji4]
 
Legge ferdig terrassegulv.. gjøre klar finklær til konfirmasjonen. Så må vi vel på en handletur (4-åringen har allerede etterspurt lørdagsgodt noen ganger i dag [emoji23]). Ikke så spennende med andre ord [emoji6]

Du da?
Hehe, når 4 åringer spør etter ting er det best å reagere [emoji23]

I går ble det bygd platting og satt opp paviljong. Har ikke hatt noen ordentlig plass til å sitte ute, så var godt å få det på plass [emoji4]
 
Back
Topp