Skravletråd

Jeg synes dagene går sååå sakte!
Så jeg og sambo har prøvd å fylle opp ukene litt sånn at uke 8 fort!
Med forbehold om at formen er fin selvsagt :joyful:
- førstkommende helg er det 30 års lag for min søster på fredag og jentekveld på lørdag.
- Kurs 1-3 februar i Oslo
- Bryllupsmesse 5. Februar med søster og mor
- 10-12 februar skal hele familien til Skeikampen!
- Tul forhåpentligvis enten 16 eller 17 februar
- Familiemiddag med våre foreldre 17 februar.
Og da er jeg 8+1! Har sett på det som en stor milepæl :)

Noen andre som planlegger fremover?
Er så redd for å sitte å kjede meg og overanalysere kroppen for mye :confused:
 
Jeg synes dagene går sååå sakte!
Så jeg og sambo har prøvd å fylle opp ukene litt sånn at uke 8 fort!
Med forbehold om at formen er fin selvsagt :joyful:
- førstkommende helg er det 30 års lag for min søster på fredag og jentekveld på lørdag.
- Kurs 1-3 februar i Oslo
- Bryllupsmesse 5. Februar med søster og mor
- 10-12 februar skal hele familien til Skeikampen!
- Tul forhåpentligvis enten 16 eller 17 februar
- Familiemiddag med våre foreldre 17 februar.
Og da er jeg 8+1! Har sett på det som en stor milepæl :)

Noen andre som planlegger fremover?
Er så redd for å sitte å kjede meg og overanalysere kroppen for mye :confused:
Jeg også er sånn:p Her er mine planer
- til helgen reiser sambis på hyttetur med gutta, så da er det først playdate på dagen, og fredagskveld blir det taco og semifinale.
- 5.februar er det babyshower for ei venninne
- jobbhelg fra fredag -> søndag
- 14.-17. Skal jeg på kurs
- 15.feb er det babyshower for ei annen venninne
- 17.februar er det middag og show med jentegjengen
-rooolig helg
- tur til Aalborg med sambis, søstera mi og samboeren hennes

Skal gå i ett Framover:p
 
Jeg synes dagene går sååå sakte!
Så jeg og sambo har prøvd å fylle opp ukene litt sånn at uke 8 fort!
Med forbehold om at formen er fin selvsagt :joyful:
- førstkommende helg er det 30 års lag for min søster på fredag og jentekveld på lørdag.
- Kurs 1-3 februar i Oslo
- Bryllupsmesse 5. Februar med søster og mor
- 10-12 februar skal hele familien til Skeikampen!
- Tul forhåpentligvis enten 16 eller 17 februar
- Familiemiddag med våre foreldre 17 februar.
Og da er jeg 8+1! Har sett på det som en stor milepæl :)

Noen andre som planlegger fremover?
Er så redd for å sitte å kjede meg og overanalysere kroppen for mye :confused:
Bortsett fra årsoppgjøret på jobben, en som blir 4 den 4.feb (og da skal vi ha både barnebursdag og familieselskap den helgen), så har jeg knapt planer. Men satser på at han jeg nettopp nevnte okkuperer litt av tiden [emoji2]
 
Jeg er i ganske dårlig form. Trøtt hele dagene, sover dårlig om natta, våkner av at jeg må på do eller at jeg er sulten.
Idag la jeg meg i godstolen ca kl 12, våknet rundt 15. Døset i stolen, før jeg flyttet meg over til sofaen. Nå har jeg slappa av her i noen timer.
Orker ikke gjøre noe. Er dette normalt? :wideyed:
 
Jeg er i ganske dårlig form. Trøtt hele dagene, sover dårlig om natta, våkner av at jeg må på do eller at jeg er sulten.
Idag la jeg meg i godstolen ca kl 12, våknet rundt 15. Døset i stolen, før jeg flyttet meg over til sofaen. Nå har jeg slappa av her i noen timer.
Orker ikke gjøre noe. Er dette normalt? :wideyed:
Ja, det er nok det dessverre. Er jo klart at du kan sjekke om du har nok vitaminer og slikt hos lege, men jeg sliter veldig med det samme. Utrolig slitsomt:eek:
 
Ja, det er nok det dessverre. Er jo klart at du kan sjekke om du har nok vitaminer og slikt hos lege, men jeg sliter veldig med det samme. Utrolig slitsomt:eek:

Jeg tar multivitaminer og omega3 daglig, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Dessverre :hilarious: Slitsomt ja! Jeg har jo null energi.
 
Jeg er i ganske dårlig form. Trøtt hele dagene, sover dårlig om natta, våkner av at jeg må på do eller at jeg er sulten.
Idag la jeg meg i godstolen ca kl 12, våknet rundt 15. Døset i stolen, før jeg flyttet meg over til sofaen. Nå har jeg slappa av her i noen timer.
Orker ikke gjøre noe. Er dette normalt? :wideyed:
Jupp. Jeg venter på at det skal overmanne meg også. Bare ganske rrøtt enda. Første gangen var jeg sykemeldt i to uker i uke 6-7 (eller 7-8) fordi jeg bare ikke funka! Ble bedre, heldigvis. Andre gang var det litt bedreså jeg klarte jobb. Håper selvsagt at tredje gang blir enda bedre, men ser ikke for meg noen mirakler... Forventer at det blir gradvis verre og at man er mer normal igjen om ca en 8 ukers tid [emoji23][emoji25]
 
Jupp. Jeg venter på at det skal overmanne meg også. Bare ganske rrøtt enda. Første gangen var jeg sykemeldt i to uker i uke 6-7 (eller 7-8) fordi jeg bare ikke funka! Ble bedre, heldigvis. Andre gang var det litt bedreså jeg klarte jobb. Håper selvsagt at tredje gang blir enda bedre, men ser ikke for meg noen mirakler... Forventer at det blir gradvis verre og at man er mer normal igjen om ca en 8 ukers tid [emoji23][emoji25]

Jeg har (heldigvis:hilarious:) ikke fast jobb. Så jeg kan på en måte bestemme selv om jeg vil jobbe, da jeg ikke er avhengig av inntekten fra den jobben jeg har.
Men herregud så kjedelig det er å bare ligge rett ut hele tiden :hungover:
Håper du slipper det her, for det er ikke gøy! Hehe..
 
Jeg også er sånn:p Her er mine planer
- til helgen reiser sambis på hyttetur med gutta, så da er det først playdate på dagen, og fredagskveld blir det taco og semifinale.
- 5.februar er det babyshower for ei venninne
- jobbhelg fra fredag -> søndag
- 14.-17. Skal jeg på kurs
- 15.feb er det babyshower for ei annen venninne
- 17.februar er det middag og show med jentegjengen
-rooolig helg
- tur til Aalborg med sambis, søstera mi og samboeren hennes

Skal gå i ett Framover:p
Åh, litt beroligende å se at noen er i samme boks! Også utrolig koselig med tur til Aalborg da! Tenker du å være åpen om rumpetrollet eller blir det mye alkoholfritt for å lure? :)
 
Bortsett fra årsoppgjøret på jobben, en som blir 4 den 4.feb (og da skal vi ha både barnebursdag og familieselskap den helgen), så har jeg knapt planer. Men satser på at han jeg nettopp nevnte okkuperer litt av tiden [emoji2]
Herlig når du har en liten en fra før❤ satser på at han får dagene til å fly :joyful:
 
Jeg er i ganske dårlig form. Trøtt hele dagene, sover dårlig om natta, våkner av at jeg må på do eller at jeg er sulten.
Idag la jeg meg i godstolen ca kl 12, våknet rundt 15. Døset i stolen, før jeg flyttet meg over til sofaen. Nå har jeg slappa av her i noen timer.
Orker ikke gjøre noe. Er dette normalt? :wideyed:
Ja det er nok det.
Håper du føler deg bedre snart :)
 
I dag har vært en lang dag på jobb. Føler meg skikkelig gravid, noe som jeg ser som et godt tegn, da jeg ikke gjorde det under forrige pp og sa. Oppblåst i magen, tisse flere ganger, lukter mye rart rundt omkring, stikkinger i siden og murringer. Og nå er jeg så trøtt, at jeg er spent på om jeg holder ut til kl 18:hilarious:

Følger med deg! Trur aldri ein 15 timers dag på jobb kunne være så lang. Og det å kutte ut koffein kjennes på kroppen. Har "bare" 12 timer igjen no. Og har kviletid i 8 av dei. Skal bli godt med ei veka fri:). Eg er så vimsete når eg er gravid! Klarte å skrive rapport på feil tjenestemottaker i dag:/. Skal bli godt å komme til veke 12 å kunne fortelja da:).
 
Åh, litt beroligende å se at noen er i samme boks! Også utrolig koselig med tur til Aalborg da! Tenker du å være åpen om rumpetrollet eller blir det mye alkoholfritt for å lure? :)
Jeg hadde syntes det hadde vært gøy å fortelle dem om det mens vi var der :D da er jeg jo 9 uker, også! Men kan godt være at jeg har klart å få sagt det tidligere:p Vi er veldig nærme hverandre og mye sammen.
Når planlegger du å si det til de nærmeste?
 
Jeg hadde syntes det hadde vært gøy å fortelle dem om det mens vi var der :D da er jeg jo 9 uker, også! Men kan godt være at jeg har klart å få sagt det tidligere:p Vi er veldig nærme hverandre og mye sammen.
Når planlegger du å si det til de nærmeste?
Ser den :) mine foreldre og min søster vet det allerede. Samt to venninner. Er litt vanskelig å skjule det jeg blir sykmeldt hver gang tr kommer. Har så kraftig endometriose, så bare kaster opp og har smerter. Så siden jeg plutselig kunne dra på jobb.. Så skjønte de det fort :joyful:
Men svigers får vite det i uke 8 og resten av familien og venner i uke 12:)
Gleder meg allerede ❤
 
Følger med deg! Trur aldri ein 15 timers dag på jobb kunne være så lang. Og det å kutte ut koffein kjennes på kroppen. Har "bare" 12 timer igjen no. Og har kviletid i 8 av dei. Skal bli godt med ei veka fri:). Eg er så vimsete når eg er gravid! Klarte å skrive rapport på feil tjenestemottaker i dag:/. Skal bli godt å komme til veke 12 å kunne fortelja da:).
Usj, det er så hardt å jobbe natt som gravid! Jeg sleit så med det forrige svangerskap, og klarte kun noen få vakter. Og så mange timer du har også da:O Ikke rart at du blir litt vimsete..
 
Følelsesmessig tar det på å være gravid.. Jeg burde jo bare være glad, men akkurat nå klarer jeg ikke slutte å gråte.
 
Ser den :) mine foreldre og min søster vet det allerede. Samt to venninner. Er litt vanskelig å skjule det jeg blir sykmeldt hver gang tr kommer. Har så kraftig endometriose, så bare kaster opp og har smerter. Så siden jeg plutselig kunne dra på jobb.. Så skjønte de det fort :joyful:
Men svigers får vite det i uke 8 og resten av familien og venner i uke 12:)
Gleder meg allerede ❤
Nei, ikke alltid like lett å holde det hemmelig:p Men koselig å fortelle! Jeg bare klør i fingrene etter å fortelle det til noen!! Men tørr ikke helt enda, siden jeg mistet rundt den tiden her forrige gang :/
 
Usj, det er så hardt å jobbe natt som gravid! Jeg sleit så med det forrige svangerskap, og klarte kun noen få vakter. Og så mange timer du har også da:O Ikke rart at du blir litt vimsete..

Eg pleier til vanlig å ha veldig kontroll. Trur mange av mine kollegaer merker at det er noko. Så lenge dei unngår å spørre e da heilt greit;). Eg går to døgn på og så har eg ei veka fri. Elsker turnusen min og håper å jobbe fult heile svangerskapet:).
 
Back
Topp