Skravletråd

Nå har klokka passert 21, så da synes jeg at jeg har holdt ut lenge [emoji23][emoji23]
 
Nå har klokka passert 21, så da synes jeg at jeg har holdt ut lenge [emoji23][emoji23]
Hahah! Jeg sovna på gulvet ved siden av snuppa, så fikk plutselig litt mer energi. Men har i dag blitt helt utslitt etter å ha vært på kjøpesenter i noen timer. Pleier virkelig ikke å være sånn :p
 
Deilig å ha han hjemme over så lenge, selv om det nok er dritt å ha han borte i to hele uker?
Så flott det høres ut da:D Jeg jobber da som sykepleier innenfor rehabilitering. Har 85% nå, og syntes det er helt greit. Deilig med litt fri innimellom:) Ønsker å jobbe 100% da

Ja er fantastisk når han er heima, og me har mykje fri i lag på dagtid. Det er godt å savne han litt og, men 14 dager er litt i overkant ;)
 
Sjææl, men må hente samboer på toget klokken 2230. Jeg vil sove :singing:
For en forferdelig skjebne! Uheldigvis kom mini inn i senga i natt og snorka litt, så jeg sov dårlig og våkna altfor tidlig! Blir gøy i ettermiddag [emoji23]
 
Hahah! Jeg sovna på gulvet ved siden av snuppa, så fikk plutselig litt mer energi. Men har i dag blitt helt utslitt etter å ha vært på kjøpesenter i noen timer. Pleier virkelig ikke å være sånn :p
Hørtes vel ikke ut som den mest bekvemme soveplassen [emoji12]
 
Æsj. Har allerede min første dag hjemme. Har så utrolig vondt i korsryggen, og er pottetett i hals, hode og ører. Har aldri vært gravid før, men er man lettere utsatt for sykdommer? Gir litt mening ettersom kroppen har fullt fokus der nede?
Føler meg som en propp :dead:
 
Ja, er jo nettopp det jeg også mener! Jeg prøvde å si til henne at utregningen ikke stemmer når jeg vet at jeg hadde EL 6 januar, men hun mente det ikke var så viktig siden det eventuelt blir endret ved UL :p Men for all del, jeg får OUL 3-4 dager før, haha!
Mine sykluser varer en liten evighet, så jeg tilpasser første blødningsdag etter når el var. Gjorde det sist også:D
 
Æsj. Har allerede min første dag hjemme. Har så utrolig vondt i korsryggen, og er pottetett i hals, hode og ører. Har aldri vært gravid før, men er man lettere utsatt for sykdommer? Gir litt mening ettersom kroppen har fullt fokus der nede?
Føler meg som en propp :dead:
Ja, immunforsvaret er litt lavere for å godta celleklumpene i utvikling [emoji7]
God bedring!
 
Tilpasser du datoen til jm også?
Ja, men fortalte henne hvorfor. Den syklusen jeg ble gravid var på over 60 dager, så hadde blitt helt feil hvis ikke. Jordmor var med på det :) hadde også papirer fra TUL som bekreftet "min" termin.
 
Ja, men fortalte henne hvorfor. Den syklusen jeg ble gravid var på over 60 dager, så hadde blitt helt feil hvis ikke. Jordmor var med på det :) hadde også papirer fra TUL som bekreftet "min" termin.

Åja. Hos meg og henne er det bare 3-4 dager forskjell, så tenker det bare får være til eventuell UL :)
 
Æsj. Har allerede min første dag hjemme. Har så utrolig vondt i korsryggen, og er pottetett i hals, hode og ører. Har aldri vært gravid før, men er man lettere utsatt for sykdommer? Gir litt mening ettersom kroppen har fullt fokus der nede?
Føler meg som en propp :dead:
Usj da! God bedring❤️ Jeg blei skikkelig forskjøla med feber i starten av forrige svangerskap!
 
I dag har vært en lang dag på jobb. Føler meg skikkelig gravid, noe som jeg ser som et godt tegn, da jeg ikke gjorde det under forrige pp og sa. Oppblåst i magen, tisse flere ganger, lukter mye rart rundt omkring, stikkinger i siden og murringer. Og nå er jeg så trøtt, at jeg er spent på om jeg holder ut til kl 18:hilarious:
 
Den følelsen når han som sitter ved siden av deg spiser king oscar sardiner og du må late som at det lukter helt normalt
 
I dag har vært en lang dag på jobb. Føler meg skikkelig gravid, noe som jeg ser som et godt tegn, da jeg ikke gjorde det under forrige pp og sa. Oppblåst i magen, tisse flere ganger, lukter mye rart rundt omkring, stikkinger i siden og murringer. Og nå er jeg så trøtt, at jeg er spent på om jeg holder ut til kl 18:hilarious:
Håper det er det er positivt da :joyful:
 
Back
Topp