Skravletråd

Her blir det sannelig en spontantur til Tønsberg på meg i dag. Der ligger det en interiørbutikk som jeg fant nye gardiner i, og jeg vil gjerne se de først og handle fysisk, haha. Ikke den verste byen å besøke en solskinnsdag, da. :)
 
Her blir det sannelig en spontantur til Tønsberg på meg i dag. Der ligger det en interiørbutikk som jeg fant nye gardiner i, og jeg vil gjerne se de først og handle fysisk, haha. Ikke den verste byen å besøke en solskinnsdag, da. :)
Okay, så ble det ingen spontan Tønsberg-tur. Kom meg til gulskogen, tok en hydra og fant ut at jeg var sulten [emoji23] Etter å ha spist var jeg sliten alt, så da gikk jeg innom Karjolen så gardiner ble det, gitt [emoji41] og kommende storebror fikk nye sandaler(hvis han godtar de).
 
Ble lakrisis - isbilen kjørte innom for noen dager siden og de hadde pinneis med lakris og vannmelon som ville være med hjem [emoji14]

Smakte himmelsk i varmen :)

Og DER kom jeg på at jeg glemte hele isen i går, får se om jeg husker det til senere i kveld. :p
 
Han er bra lei ølfestivaler. Han jobber for aass, så har blitt en del av de. Heldigvis har han sagt at han ikke skal dra på de i høst, selv ikke den første helgen i september for den er i Bergen. Selv om det er en måned før termin vil han være hjemme da <3
Koselig at han selv helst vil være hjemme da :)
 
Okay, så ble det ingen spontan Tønsberg-tur. Kom meg til gulskogen, tok en hydra og fant ut at jeg var sulten [emoji23] Etter å ha spist var jeg sliten alt, så da gikk jeg innom Karjolen så gardiner ble det, gitt [emoji41] og kommende storebror fikk nye sandaler(hvis han godtar de).
Hehe, kanskje ikke så dumt med Gulskogen sånn egentlig :) hvordan ble de til slutt?
 
Hehe, kanskje ikke så dumt med Gulskogen sånn egentlig :) hvordan ble de til slutt?
Skal se om jeg husker å ta bilde etterpå. Var så mye motlys i går, så måtye dra for før jeg fikk tatt bilde. Men var så smart at jeg tok med snap og lagret ikke [emoji23]
 
Jaa, absolutt namm :) var en stund jeg smakte meg igjennom alle de hadde i butikken på Karl Johan - men er fremdeles svakest for caramel chew chew [emoji14]
Jeg må også svare her, hehe. Min favoritt er en hvit en med hvite isbjørner. Den ble kun solgt i norge en kort periode. Het den kanskje baked alaska? Av de som selges her må jeg si phish food [emoji1]
 
Jeg må også svare her, hehe. Min favoritt er en hvit en med hvite isbjørner. Den ble kun solgt i norge en kort periode. Het den kanskje baked alaska? Av de som selges her må jeg si phish food [emoji1]
Åh, baked Alaska! Hender de dukker opp i butikkene av og til, men aldri noe fast..

Husker jeg en dag gikk 6km frem og tilbake til et sted som hadde ben&Jerrys. Spiste opp hele før jeg rakk å komme meg hjem [emoji14]
 
Hehe, håper du husket det da :)

Uff, nei! :rolleyes: Kanskje jeg egentlig ikke liker is så godt som jeg trodde, ettersom jeg glemmer det hele tiden. :hilarious: Kanskje like greit for kroppen. :p

Fikk mannen til å kjøpe med is samtidig som han kjøpte med noe annet til han skulle lage lapper til kvelds. Da ble isen avglemt etter å ha spist det, men det var deilig med lapper da. :happy:
 
Åh, baked Alaska! Hender de dukker opp i butikkene av og til, men aldri noe fast..

Husker jeg en dag gikk 6km frem og tilbake til et sted som hadde ben&Jerrys. Spiste opp hele før jeg rakk å komme meg hjem [emoji14]

Da liker du virkelig is ja, hvis du gikk så langt! :hilarious: Men bra trim. ;) Men si meg - hadde du med deg skje i lomma? :eek:
 
Åh, baked Alaska! Hender de dukker opp i butikkene av og til, men aldri noe fast..

Husker jeg en dag gikk 6km frem og tilbake til et sted som hadde ben&Jerrys. Spiste opp hele før jeg rakk å komme meg hjem [emoji14]
Oi, så desp etter is tror jeg ikke jeg har vært [emoji23]
 
Altså, noen som vet om disse skal lukte bæsj? Luktet skikkelig bæsj da jeg åpnet pakken! [emoji21]

794e24a7887bb5904f9afeb493101956.jpg
 
Vennligst ignorer rotet. Ble litt lysere enn koksgrå, rutete gardiner (omtrent samme farge som sofaen)

498ffdd8af3952fa579f7991975374b9.jpg


a7f4c0231f9f8c13eb1968f87fb633c6.jpg
 
Uff, nei! :rolleyes: Kanskje jeg egentlig ikke liker is så godt som jeg trodde, ettersom jeg glemmer det hele tiden. :hilarious: Kanskje like greit for kroppen. [emoji14]

Fikk mannen til å kjøpe med is samtidig som han kjøpte med noe annet til han skulle lage lapper til kvelds. Da ble isen avglemt etter å ha spist det, men det var deilig med lapper da. :happy:
Hehe, kjenner til den :) men alltids greit med is i frysen da ;)
 
Back
Topp