Skravletråd

Tidlig start på dagen hos oss, ungen ville opp 6.15 og jeg tapte i stein, saks, papir igjen...
 
Litt leking inne først. Så har jeg lovet mini å finne frem bassenget hans så han kan bade ute. Hvis jeg finner det da [emoji23]

Dere?
Ah så koselig :)

Vel, kommer na på når mannen står opp. Blir vel litt pakking på ett eller annet tidspunkt, så skal vi ut og gå med lille luringen :)

Selv om basseng ikke hørtes dumt ut, altså :)
 
eaa942b3c84a4ef451a7887484d904e5.jpg

Han er litt skuffet over at den store, oppblåsbare krokodillen ikke får plass. Og skulle gjerne badet med en gang, men nå er det jo iskaldt. Får se hvor lenge han klarer å vente. Tipper "en" av oss må bære ut noen bøtter med varmt vann.
 
eaa942b3c84a4ef451a7887484d904e5.jpg

Han er litt skuffet over at den store, oppblåsbare krokodillen ikke får plass. Og skulle gjerne badet med en gang, men nå er det jo iskaldt. Får se hvor lenge han klarer å vente. Tipper "en" av oss må bære ut noen bøtter med varmt vann.
Hehe, morsomt hvordan man fort blir den ene ;)
 
God morgen :) Fikk dere sove litt lengre i dag?
Neei. Jeg våknet av at klokka vibrerte for lading 5.45. Og da måtte jeg tisse også var det varmt på rommet, så fikk ikke sove mer.

Jeg vet ikke helt når gutten sto opp, men vi lagde lappe-røre kl 6.30 [emoji23] Mini fikk bestemme små pannekaker til frokost [emoji4] Så ble en fin start på dagen, likevel [emoji6]
 
Neei. Jeg våknet av at klokka vibrerte for lading 5.45. Og da måtte jeg tisse også var det varmt på rommet, så fikk ikke sove mer.

Jeg vet ikke helt når gutten sto opp, men vi lagde lappe-røre kl 6.30 [emoji23] Mini fikk bestemme små pannekaker til frokost [emoji4] Så ble en fin start på dagen, likevel [emoji6]
Åh det var jo en fin måte å redde en alt for tidlig start på dagen da :)

Her vil han kun ha yoghurt og eller bær, ikke tålmodighet til å vente så mye utover det [emoji14]
 
Back
Topp