Skravletråd

Advarsel syteinnlegg!
Sist mandag begynte jeg å bli syk og ungen ble sendt hjem fra bhg med feber. Så lå jeg langflat på sofaen før jeg merka litt bedring på søndag. Fikk sykemelding til og med i dag. I dag derimot har jeg kjempevondt i hodet og kinnet ved kinnbenet og nedover mot tennene. Grønt, herlig snørr i flere dager [emoji107] gaaah, jeg har så lyst å bli frisk igjen!
God bedring. Synes ikke det var så sytete, jeg [emoji8] får håpe du blir fort frisk igjen[emoji4]

I dag har jeg vært tidenes heks mot samboer. Han fikk beskjed om å ikke snakke til meg og ikke se på meg [emoji23] han har litt å syte av om dagen han også, stakkars... Har sagt unnskyld da, men neste «klikk» nærmer seg vel med stormskritt allerede [emoji23][emoji85] synes alle våre «medskyldige» burde laget seg en sytegruppe. Tror det hadde blitt morsom lesing [emoji23]
 
Huff, høres ikke godt ut [emoji40]
Er lov til å klage og synes litt synd på seg selv når man har det sånn [emoji6]
Masse god bedring [emoji173]
Tusen takk [emoji173]
høres ut som bihulene hvertfall :/ usj, ikke gøy. skjønner godt at du vil klage over det.
Får du forlenga sykemeldinga eller?

God bedring!
Ja, eller legen var ikke på kontoret i dag, men kontordama regna med at det ikke var noe problem. Fått sykemelding ut uka. Håper virkelig det holder!

God bedring. Synes ikke det var så sytete, jeg [emoji8] får håpe du blir fort frisk igjen[emoji4]

I dag har jeg vært tidenes heks mot samboer. Han fikk beskjed om å ikke snakke til meg og ikke se på meg [emoji23] han har litt å syte av om dagen han også, stakkars... Har sagt unnskyld da, men neste «klikk» nærmer seg vel med stormskritt allerede [emoji23][emoji85] synes alle våre «medskyldige» burde laget seg en sytegruppe. Tror det hadde blitt morsom lesing [emoji23]

Takk [emoji173] Haha! Det kan umulig være lett å være mann for tiden nei [emoji23] Kunne tenkt meg å være flue på veggen der ja [emoji12]
 
Jeg savner kaffe. Vanligvis bruker jeg å lage ei stor kanne pressekannekaffe på søndager. I dag derimot lager jeg urtete og tenker det ikke er det samme [emoji23]
 
Jeg savner kaffe. Vanligvis bruker jeg å lage ei stor kanne pressekannekaffe på søndager. I dag derimot lager jeg urtete og tenker det ikke er det samme [emoji23]

Jeg takler ikke kaffe når jeg er gravid! Sikkert graviditeten hos meg, for elsker det til vanlig:depressed:
 
Jeg savner kaffe. Vanligvis bruker jeg å lage ei stor kanne pressekannekaffe på søndager. I dag derimot lager jeg urtete og tenker det ikke er det samme [emoji23]

Jeg takler ikke kaffe når jeg er gravid! Sikkert graviditeten hos meg, for elsker det til vanlig:depressed:
 
Jeg takler ikke kaffe når jeg er gravid! Sikkert graviditeten hos meg, for elsker det til vanlig:depressed:
Skulle ønske jeg ikke fikk lyst på kaffe. Jeg drikker mye av det til vanlig også, så når jeg nå prøver å trappe ned går jeg rundt og har lyst på hele tiden.
Mye lettere å drikke noe man syns er ekkelt ;)
 
Off! I forrige uke oppdaget jeg bittelitt helt lys-lys brun utflod ved 2 anledninger da jeg tørket meg etter toalettbesøk. Hadde ikke det forrige gang og ble så redd! Andre som har hatt det under svangerskapet? Hadde heldigvis UL bestilt, så fikk se et bankende hjerte 8+5, så da er det vel ganske stor sjans for at alt går bra? Hva tror dere?
 
Skulle ønske jeg ikke fikk lyst på kaffe. Jeg drikker mye av det til vanlig også, så når jeg nå prøver å trappe ned går jeg rundt og har lyst på hele tiden.
Mye lettere å drikke noe man syns er ekkelt ;)
Helt enig! Jeg savner kaffe da, og liker lukten, men det går bare ikke å få det i seg:arghh: haha! Ikke at det er målet i seg selv, men jeg liker ikke te, og det er så godt med noe varmt i koppen. Heldigvis ingen som har koblet min manglende kaffedrikking med graviditeten enda:happy:
 
Helt enig! Jeg savner kaffe da, og liker lukten, men det går bare ikke å få det i seg:arghh: haha! Ikke at det er målet i seg selv, men jeg liker ikke te, og det er så godt med noe varmt i koppen. Heldigvis ingen som har koblet min manglende kaffedrikking med graviditeten enda:happy:
Sladredamene på jobb hadde begynt å snakke med en gang om jeg droppa kaffen :D

og ikke stress over bittelitt blod på papiret, helt normalt.
 
Hvordan er formen deres idag? Her er jeg bare kvalm [emoji14] Ikke noe moro å gå på do i hele dag men endelig roet seg å matlysten er helt vekke men klarte å få meg i noen druer.. bah.. [emoji43][emoji43]
 
Sladredamene på jobb hadde begynt å snakke med en gang om jeg droppa kaffen :D

og ikke stress over bittelitt blod på papiret, helt normalt.

Haha! Jeg er fortsatt i permisjon med nummer 1, men begynner og jobbe igjen om et par uker..
takk for det! Det har ikke kommet noe blod heldigvis, bare litt "misfarge" liksom. Man blir bare bekymret når ting er annerledes enn forrige svangerskap tror jeg. Er vant med å henge over doskåla til uke 20, så da er det liksom rart å bare kaste opp en gang i mellom:joyful:
 
Off! I forrige uke oppdaget jeg bittelitt helt lys-lys brun utflod ved 2 anledninger da jeg tørket meg etter toalettbesøk. Hadde ikke det forrige gang og ble så redd! Andre som har hatt det under svangerskapet? Hadde heldigvis UL bestilt, så fikk se et bankende hjerte 8+5, så da er det vel ganske stor sjans for at alt går bra? Hva tror dere?

Har du sett bankende hjerte går nok det bra :) jeg hadde noen små blødninger med førstemann. Frisk gutt på snart 16 måneder :)
 
Å stille klokka kjennes så utrolig unødvendig ut. Stå opp klokka 5 om morgenen liksom? Nope sier kroppen... :D
 
Idag opplevde jeg for første gang at noen kom å tok på magen. "Hei, hvordan gååår det?" *ta på magen* [emoji28] Midt i køa på butikken. Litt kleint, men også koslig [emoji4]
 
Idag opplevde jeg for første gang at noen kom å tok på magen. "Hei, hvordan gååår det?" *ta på magen* [emoji28] Midt i køa på butikken. Litt kleint, men også koslig [emoji4]
Har allerede 3 magetafsinger bak meg, skjønner ikke helt at folk tror det er ok. Spesielt ikke så tidlig. Er stort sett magefettet mitt de knar på jo! [emoji16]
 
Back
Topp