Skravletråd

Har allerede 3 magetafsinger bak meg, skjønner ikke helt at folk tror det er ok. Spesielt ikke så tidlig. Er stort sett magefettet mitt de knar på jo! [emoji16]
Syns det er heeelt greit, så lenge det ikke skjer hver dag [emoji4]
Magen popper ganske bra, så [emoji28]
05591a4518714cd85f7c947be8a824a8.jpg
 
Ja da forstår jeg det blir værre. Selv hadde jeg aldri gått bort til noen å tatt på de uten videre [emoji28]
Min teori er at de tror at magen ikke egentlig er en del av kroppen min lengre, bare magehus til minien [emoji28]
 
Appene mine sier forresten at minien er på størrelse med en pære eller avokado nå.
Jeg er fortsatt fascinert av sånne sammenligninger.
 
Gått bananas på ikea i dag [emoji85]
Gardeobeinnredning, og på strafferunden ble det underskap til badet (halv pris pga utgående modell -har allerede kjøpt maling da eg ikkje likte noen av fargene de har), og babyseng - billigkroken, visstnok noe avvik i utseende.... tidlig ute, men har lurt på den modellen før og.... [emoji4]
og i kveld satser eg på maling av kontrastvegg i gangen, må bare hvile litt på sofaen først.....
 
Gått bananas på ikea i dag [emoji85]
Gardeobeinnredning, og på strafferunden ble det underskap til badet (halv pris pga utgående modell -har allerede kjøpt maling da eg ikkje likte noen av fargene de har), og babyseng - billigkroken, visstnok noe avvik i utseende.... tidlig ute, men har lurt på den modellen før og.... [emoji4]
og i kveld satser eg på maling av kontrastvegg i gangen, må bare hvile litt på sofaen først.....
Wohooo, det ska vi også om noen uker [emoji4]
 
Gått bananas på ikea i dag [emoji85]
Gardeobeinnredning, og på strafferunden ble det underskap til badet (halv pris pga utgående modell -har allerede kjøpt maling da eg ikkje likte noen av fargene de har), og babyseng - billigkroken, visstnok noe avvik i utseende.... tidlig ute, men har lurt på den modellen før og.... [emoji4]
og i kveld satser eg på maling av kontrastvegg i gangen, må bare hvile litt på sofaen først.....
IKEA er gøy! Gleder meg masse til å dra dit i påska [emoji16]
Planlegger skikkelig ikea date [emoji4]
 
IKEA er gøy! Gleder meg masse til å dra dit i påska [emoji16]
Planlegger skikkelig ikea date [emoji4]
Fikk hjelp av en mann å holde tralla da eg lessa i bilen, eg sa litt oppgitt at eg må slutte å dra på ikea på egenhånd. Han syntes imidlertid det var en strålende ide og mente å vite om en som er veldig glad for det [emoji23] Det vet eg og....[emoji85]
 
Fikk hjelp av en mann å holde tralla da eg lessa i bilen, eg sa litt oppgitt at eg må slutte å dra på ikea på egenhånd. Han syntes imidlertid det var en strålende ide og mente å vite om en som er veldig glad for det [emoji23] Det vet eg og....[emoji85]
Vi flytter til ny leilighet, så tenkte å prøve å se mer på hvilke møbler vi trenger og sånt.
Når jeg tenker meg om var ikke typen like entusiastisk som meg... men virka litt mer entusiastisk når middag og kakestopp ble lagt inn i planen [emoji16]
 
Hei! Titter innom for å hilse på, håper dere alle har hatt ei super helg! :)
 
Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl 13-15 :) Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)
 
Stikker nesa innom for å ønske dere alle ei riktig god helg! :D
 
Back
Topp