Skravletråd

Har gått ned 8 kg og har strengt tatt 7 kg igjen...[emoji28] men er fornøyd med 4 kg til[emoji2] i første omgang..

Så flott :) så flink som du er nå forsvinner 4 kg til raskt!!!
Så kan du jo heller se om du gyver løs på de siste 3 etter for eks en stabiliserings periode.
Masse lykke til :D
 
Så flott :) så flink som du er nå forsvinner 4 kg til raskt!!!
Så kan du jo heller se om du gyver løs på de siste 3 etter for eks en stabiliserings periode.
Masse lykke til :D

Tusen takk![emoji173]️
Hjelper bra med egen heiagjeng her inne![emoji16]
 
Jeg har nesten ikke vært her siden begynnelsen av mai jeg :(

Ok, dette er grunnen.
Først var det pinse og 17. mai hvor at gikk til h***
Det resulterte selvfølgelig i en dårlig periode med migrene som ikke tillater noe særlig med trening, og enorme kravings etter alt jeg ikke skal spise som selvfølgelig gjør migrenen verre.
Når jeg endelig kom meg ovenpå, kom tanta som gir meg ganske store rygg og bekken plager, heller ikke ordentlig trening og mer kravings.
Midt oppi dette kom varmeperioden, og jeg tåler ikke varme, derfor vi aldri drar til syden om sommeren.
For å ikke snakke om mye jobbreiser, stress på jobb og lange dager
Den lille pausen med varme som var for litt siden, vel da vare det tantebesøk igjen :(

Uansett, har likevel prøvd å holde meg aktiv, har ikke hatt noen dager med under 10.000 skritt, men dessverre ikke så mange over 20.000, og bare en over 30.000.

Det at jeg faktisk har prøvd å holde meg aktiv her gitt litt resultater, vanligvis dersom man ikke trener på mange uker faller formen fort.
Min beste tid på denne runden min er på 1t 51m, kom inn i dag på 1t 57m, bare 6 minutter dårligere, er veldig fornøyd med det, var redd jeg ville kommet opp i 2t 10m...

Sist veiing var jeg på 71,7 kg, er dessverre redd jeg kanskje muligens vil nærme meg 74-75 kg nå på grunn av dårlig kosthold :(
Tenker jeg hiver meg rundt og veier i morgen slik at jeg hvertfall vet hvordan jeg ligger an og hva jeg har å jobbe med, føler jeg har veldig mye vann i kroppen om dagen
 
Jeg har nesten ikke vært her siden begynnelsen av mai jeg :(

Ok, dette er grunnen.
Først var det pinse og 17. mai hvor at gikk til h***
Det resulterte selvfølgelig i en dårlig periode med migrene som ikke tillater noe særlig med trening, og enorme kravings etter alt jeg ikke skal spise som selvfølgelig gjør migrenen verre.
Når jeg endelig kom meg ovenpå, kom tanta som gir meg ganske store rygg og bekken plager, heller ikke ordentlig trening og mer kravings.
Midt oppi dette kom varmeperioden, og jeg tåler ikke varme, derfor vi aldri drar til syden om sommeren.
For å ikke snakke om mye jobbreiser, stress på jobb og lange dager
Den lille pausen med varme som var for litt siden, vel da vare det tantebesøk igjen :(

Uansett, har likevel prøvd å holde meg aktiv, har ikke hatt noen dager med under 10.000 skritt, men dessverre ikke så mange over 20.000, og bare en over 30.000.

Det at jeg faktisk har prøvd å holde meg aktiv her gitt litt resultater, vanligvis dersom man ikke trener på mange uker faller formen fort.
Min beste tid på denne runden min er på 1t 51m, kom inn i dag på 1t 57m, bare 6 minutter dårligere, er veldig fornøyd med det, var redd jeg ville kommet opp i 2t 10m...

Sist veiing var jeg på 71,7 kg, er dessverre redd jeg kanskje muligens vil nærme meg 74-75 kg nå på grunn av dårlig kosthold :(
Tenker jeg hiver meg rundt og veier i morgen slik at jeg hvertfall vet hvordan jeg ligger an og hva jeg har å jobbe med, føler jeg har veldig mye vann i kroppen om dagen

Hyggelig å høre fra deg og fint å høre du er klar for «nye tak». Ikke alltid det er så lett å holde fokus.
Men flott å høre du har vært aktiv og at du føler det har fin effekt på formen.
Masse lykke til med veiing og «restart»
 
Jeg har nesten ikke vært her siden begynnelsen av mai jeg :(

Ok, dette er grunnen.
Først var det pinse og 17. mai hvor at gikk til h***
Det resulterte selvfølgelig i en dårlig periode med migrene som ikke tillater noe særlig med trening, og enorme kravings etter alt jeg ikke skal spise som selvfølgelig gjør migrenen verre.
Når jeg endelig kom meg ovenpå, kom tanta som gir meg ganske store rygg og bekken plager, heller ikke ordentlig trening og mer kravings.
Midt oppi dette kom varmeperioden, og jeg tåler ikke varme, derfor vi aldri drar til syden om sommeren.
For å ikke snakke om mye jobbreiser, stress på jobb og lange dager
Den lille pausen med varme som var for litt siden, vel da vare det tantebesøk igjen :(

Uansett, har likevel prøvd å holde meg aktiv, har ikke hatt noen dager med under 10.000 skritt, men dessverre ikke så mange over 20.000, og bare en over 30.000.

Det at jeg faktisk har prøvd å holde meg aktiv her gitt litt resultater, vanligvis dersom man ikke trener på mange uker faller formen fort.
Min beste tid på denne runden min er på 1t 51m, kom inn i dag på 1t 57m, bare 6 minutter dårligere, er veldig fornøyd med det, var redd jeg ville kommet opp i 2t 10m...

Sist veiing var jeg på 71,7 kg, er dessverre redd jeg kanskje muligens vil nærme meg 74-75 kg nå på grunn av dårlig kosthold :(
Tenker jeg hiver meg rundt og veier i morgen slik at jeg hvertfall vet hvordan jeg ligger an og hva jeg har å jobbe med, føler jeg har veldig mye vann i kroppen om dagen

Har savnet deg i denne tråden[emoji20]
Kjipt å være inne i en dårlig periode...heldigvis lar alt seg reparere![emoji8]
Etter sommeren kjører vi på igjen!
 
Hyggelig å høre fra deg og fint å høre du er klar for «nye tak». Ikke alltid det er så lett å holde fokus.
Men flott å høre du har vært aktiv og at du føler det har fin effekt på formen.
Masse lykke til med veiing og «restart»
Har savnet deg i denne tråden[emoji20]
Kjipt å være inne i en dårlig periode...heldigvis lar alt seg reparere![emoji8]
Etter sommeren kjører vi på igjen!
Tenkte jeg skulle bruke sommeren for å få tilbake rutinene mine (før de igjen blir ødelagt av en intensiv jobb periode :p )
 
Forresten, husker dere denne 40.000 skritt på en dag utfordringen jeg hadde i fjor (som ble 50.000 skritt)?
Mannen snakker om å ta med ungene et par dager til svigermor den uken han har dem og jeg jobber i år også, vurderer å gjøre det samme i år igjen :)
 
Forresten, husker dere denne 40.000 skritt på en dag utfordringen jeg hadde i fjor (som ble 50.000 skritt)?
Mannen snakker om å ta med ungene et par dager til svigermor den uken han har dem og jeg jobber i år også, vurderer å gjøre det samme i år igjen :)

Oi, ja det er sprekt![emoji16] heier på deg!
 
Jepp, så får vi se hvordan det går i ferien :p

Hvordan går det med deg?

Det går ganske bra. Hadde en travel vår jeg også så fikk ikke trent så mye som jeg ønsket, men velten har holdt seg ok. Svinger med 2-3 opp/ned og det er helt ok. Nå er det faktisk blitt ned på grunn sv varmen; dårlig matlyst. Så er omtrent der jeg var i fjor. Veldig fornøyd med det. Ferie i fire uker fra nå og håper jeg kommer i gang med mer trening igjen.
 
Back
Topp