Skravletråd

Ok, var på vekten i morges, 71,7 kg, ca 1 kg mer enn får eksamenstiden.
IKKE fornøyd.
Har strevd mye med kostholdet etter jul, og har ikke klart å gå ned det jeg gikk opp i jula.
Hatt mangel på motivasjon, for mye å gjøre på jobb og studier, har ikke klart alt :(
Dog, det er en positiv ting, jeg har klart å holde motivasjonen til trening oppe :)

Uansett, gjort er gjort, og spist er spist, ikke noe å gjøre med det nå.
Er for første gang på lenge tilbake i ketose, jippi, det er en veldig god start, nå må jeg bare holde meg der, elsker energien jeg får av det. Merker også at motivasjonen til å holde meg der også har kommet tilbake :)

Tar den siste tiden som læring ved tanke på at når målet er nådd ønsker jeg å holde meg der.

Kjære søte du, du har 1000 baller i lufta både hjemme og på jobb![emoji173]️
Vekta går nok nedover igjen når ting roer seg[emoji4] flott motivasjon fortsatt er der!
Og du veier fortsatt 4 kg mindre enn meg![emoji7][emoji28] heldiggris!!
 
Kjære søte du, du har 1000 baller i lufta både hjemme og på jobb![emoji173]️
Vekta går nok nedover igjen når ting roer seg[emoji4] flott motivasjon fortsatt er der!
Og du veier fortsatt 4 kg mindre enn meg![emoji7][emoji28] heldiggris!!
Vi har vel også cirka samme mål har vi ikke?
 
Jeg satte meg et litt "hårete" mål for en stund siden.
Jeg skal klare runden min på under 1 time og 45 minutter, og har en gjennomsnitt hastighet på over 8 km/t.

I dag kom jeg meg inn på 1t 51m 15s, 7,84 km/t som gjennomsnittfart.
Brått så virker ikke det målet så uoppnåelig likevel :)
 
Jeg satte meg et litt "hårete" mål for en stund siden.
Jeg skal klare runden min på under 1 time og 45 minutter, og har en gjennomsnitt hastighet på over 8 km/t.

I dag kom jeg meg inn på 1t 51m 15s, 7,84 km/t som gjennomsnittfart.
Brått så virker ikke det målet så uoppnåelig likevel :)
Så bra :)

Fint med skolemåltid da!!!
 
Jeg satte meg et litt "hårete" mål for en stund siden.
Jeg skal klare runden min på under 1 time og 45 minutter, og har en gjennomsnitt hastighet på over 8 km/t.

I dag kom jeg meg inn på 1t 51m 15s, 7,84 km/t som gjennomsnittfart.
Brått så virker ikke det målet så uoppnåelig likevel :)

Da er du jo snart i mål med målet![emoji1]
Flink du er! Hvor lang er runda di?[emoji2]
 
Føler meg av en eller annen grunn ganske oppblåst denne uken. Når jeg gjør det pleier vekten ikke være snill.
Krysser fingrene for at jeg går i 0 på fredag, men frykter +.
 
Nærmer meg et halvmaraton [emoji14]
Kommer til å forlenge med en liten sløyfe når jeg klarer den på under 1:45.
Har veldig lyst til å komme opp på 20 km (halvmaraton) på under 2 timer, men er langt unna det...

Det er et hårete mål![emoji1] men helt klart innen rekkevidde for deg!
Igjen; er så sykt imponert over deg og alt du har fått til![emoji1][emoji1][emoji122]
 
Ble trening i kveld istedenfor i går, men ikke noe god tid.
Ryggen er vrang så da klarer jeg ikke så mye, stivner fortere og høyre ankel blir rød og blå, med min bleke hud skulle man nesten tro den trodde jeg hadde tenkt å vise den frem i morgen :p
 
Back
Topp