Skravletråd

Jeg er dovendyr og kan sove lenge.... :) men nå våkner jeg også mye tidligere og får ikke sove igjen. En av grunnene til at jeg fattet mistanke, selv om jeg egentlig ikke var klar over at det er et gravidtegn!?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har seriøst drømt de villeste drømmene HVER natt siden eggeløsning! Har lest at det er et tegn. Våkner helt utslitt :p hehe. Våkner også veldig tidlig og må tisse.. Og spise ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det opplevde jeg også, men det var spesielt med første.. Da hadde jeg grusomme mareritt hver natt, mye blod å drap og sånne ting.. :p men etter jeg fant ut at jeg var gravid, så hadde jeg ikke flere.! ;)
 
Godt vi er flere om å våkne tidlig;)Har på veiing 07.15 til vanlig og har da problem m å våkne, men siden først på forrige uke så har jeg våknet tidligere å får ikke sove igjen..Fattet fort misstanke da på hva som var grunn:p:D
Hehe.
Forrige svangerskap hadde jeg en greie at jeg alltid våknet 04.10, men kunne fint legge meg å sove igjen.
 
Ja det opplevde jeg også, men det var spesielt med første.. Da hadde jeg grusomme mareritt hver natt, mye blod å drap og sånne ting.. :p men etter jeg fant ut at jeg var gravid, så hadde jeg ikke flere.! ;)

Blod å drap er ikke "det verste".
Rett før jeg ble gravid fikk jeg et jobbtilbud i en annen by og måtte flytte på usedvanlig kort tid.
Så jeg rakk ikke finne ny leilighet og avtalte med en eks at jeg kunne være hos han noen uker til jeg fant mitt eget.
Jeg var ikke sammen med barnets far, men vi hadde likevel en greie. Så da jeg ble gravid var det på en av helgeturene til han.
Men så begynte marerittene.

Jeg drømte flere ganger at eksen prøvde seg og kom opp til meg i sengen og det var så virkelig at når jeg våknet om morgenen så var jeg ikke sikker på om det hadde skjedd eller ikke.
Så jeg gikk hele svangerskapet å lurte på om jeg hadde plukka ut rett barnefar. :eek:
Og jeg ville ikke ha noe med eksen å gjøre... Kan du tenke deg panikken? :confused:
Jeg vurderte faktisk å få dna test etter fødsel. Men det var ikke noe spørsmål om hvem som er far for hun er som snytt snytt ut av nesa på far sin.

Men da snakker vi mareritt!
 
pjuh!!!!! nå har jeg styrt og ordnet i leiligheten til borligfotografen kommer, non stop fiksing siden 08.00. nå er det beina på bordet, han ringer vel på hvert øyeblikk!! boden er så stappa full av alt vi ikke vil ha ståendes fremme,hahaha. så nå håepr vi på flotte bilder, og ett kjapt salg!!!
 
Nå har jeg fortalt mine to nærmeste venninner om graviditeten. Det var ikke mulig å unngå.
MEN... ja stort men.. Jeg er litt overrasket av at folk jeg ikkje kjenner så godt ser det på meg allerede. haha (Sa hun som ser det på andre gjerne før de vet det selv)

En fra kulturskolen der datteren min går spurte meg i stad om vi skulle ha flere barn, men måten hun så på meg på sa at hun visste allerede hun ville bare ha det bekreftet. :eek: Tok en hvit løgn og svarte: Vi får se... så snakket jeg bare om noe helt annet.

:p
 
Ett liv blir til og ett liv tar slutt...
Idag var jeg lykkelig. Fikk bekreftet at jeg er gravid da en cb digital lyste "pregnant 1-2" til meg.
Noen timer senere får jeg beskjed at min kjære mor (mor) gikk bort kl.16.10 idag :, (
Så da fikk man oppleve begge ytterpunktene idag. Så nå håper jeg min kjære mor våker over meg og hjelper lille spire å holde seg fast ♡ Plutselig ble det enda viktigere for meg at dette går bra.

Hvil i fred mor og takk for alle gode minner ♡





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ett liv blir til og ett liv tar slutt...
Idag var jeg lykkelig. Fikk bekreftet at jeg er gravid da en cb digital lyste "pregnant 1-2" til meg.
Noen timer senere får jeg beskjed at min kjære mor (mor) gikk bort kl.16.10 idag :, (
Så da fikk man oppleve begge ytterpunktene idag. Så nå håper jeg min kjære mor våker over meg og hjelper lille spire å holde seg fast ♡ Plutselig ble det enda viktigere for meg at dette går bra.

Hvil i fred mor og takk for alle gode minner ♡





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så mye glede å sorg på en dag:(Kondolerer så mye..Nå må d gå bra m spiren din og jeg tror at nå våker å passer hu på at alt går veien
 
Ett liv blir til og ett liv tar slutt...
Idag var jeg lykkelig. Fikk bekreftet at jeg er gravid da en cb digital lyste "pregnant 1-2" til meg.
Noen timer senere får jeg beskjed at min kjære mor (mor) gikk bort kl.16.10 idag :, (
Så da fikk man oppleve begge ytterpunktene idag. Så nå håper jeg min kjære mor våker over meg og hjelper lille spire å holde seg fast ♡ Plutselig ble det enda viktigere for meg at dette går bra.

Hvil i fred mor og takk for alle gode minner ♡





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så trist :( kondolerer !


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
HELG!

HEr skal det slappes av og vi skal nyte familietid med spill og andre fritidsakjtiviteter.
Det snør i dag så jeg er lite lysten på å være ute dog :p

Hva skal dere i dag?
 
Min mor(mor) døde i desember, 94år fyllt av kjærlighet, velger å tro at når noe tar slutt som var så flott, blir spiren i magen våket over av henne ❤️❤️ mange gode tanker til deg og dine


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det 15grader, blå himmel og deilig vær! Vi fortsetter pakking og rydding... Leiligheten er lagt ut på finn.no må, så nå må boder og skap være presentable til visninger. :) går heller se frem mot kosehelg i Oslo neste helg!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går det ikke ann å få klistret denne tråden øverst? :)
 
Dytter opp!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Mannen spiller og jeg henger på youtube, fant denne:

http://www.youtube.com/watch?v=siK5jI-4aGU

Jeg gråter og gråter jeg :p den er så sår ...

Jeg har bedt om det men Linn har ikke sett det enda tror jeg. Har også bedt henne feste våre viktigste tråder så får vi en oversikt med link der :)

Vi kommer nok til å ville samle på masse underveis og jeg er redd vi fort kan få en liste av festede tråder på førstesiden uten å se noe som helst annet. haha.
 
Jeg har bedt om det men Linn har ikke sett det enda tror jeg. Har også bedt henne feste våre viktigste tråder så får vi en oversikt med link der :)

Vi kommer nok til å ville samle på masse underveis og jeg er redd vi fort kan få en liste av festede tråder på førstesiden uten å se noe som helst annet. haha.
Ja, det er greit å samle alt i en tråd! Veldig lurt :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Sangen var fin :) Men jeg humrer litt av ordvalget ditt. Sår. Ja det kan vel sies om om et forhold som er av sadistisk/masochist art. :p
 
Ja, det er greit å samle alt i en tråd! Veldig lurt :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Fru Undercover ville gjerne ha fødetråden på en egen pin og det synes jeg og er greit.
 
Back
Topp