Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg trenger tips til ny serie! Er gått tom og klarer ikke velge noe. Forslag til noe litt koslig?
Har Netflix, HBO, viaplay og Tv2sumo
Svensk serie "bonusfamilien" er ganske festlig. Hverdagkomikk når man får mine/dine/våre barn og i tillegg litt spesielle ekser sesong 2 er vel straks i gang så 1 finnes vel en plass?
 
This is us, liker jeg.
 
Flere våkne?
Gutten på 20 mnd har hylt av og på i to timer og nå stod vi opp litt. Roet seg med TV.
 
Våken her og, sønnen på 4,5 mnd vil ikke sovne igjen etter mat [emoji849]
 
Håper han sover rundt til nestemann kommer da ;) [emoji173]

Er det jeg håper på [emoji28] storebroren på 17 mnder begynte å sove rundt 2-3 mnd før lillebror kom. Så hadde vært flott om vi får til noe av det samme [emoji173]️
 
Er det jeg håper på [emoji28] storebroren på 17 mnder begynte å sove rundt 2-3 mnd før lillebror kom. Så hadde vært flott om vi får til noe av det samme [emoji173]️
Håper det! Er utrolig hvor mye søvn har å si for livskvaliteten :)
 
Våken her og, sønnen på 4,5 mnd vil ikke sovne igjen etter mat [emoji849]

Mannen tar heldigvis over nå, prøve å få lagt gutten igjen. Jeg har ordnet meg varmeflaske og håper å få sovnet igjen.. Ble kvalm av å våkne brått på natta og være våken i tre timer [emoji28]
 
Jeg drømte i går st jeg var på OUL og fikk vite at jeg ventet en gutt og en jente . Jeg ble helt sjokka og så måtte vi flire litt! Det var så ekte og jeg var ganske forvirra når jeg våkna. Spent på OUL på fredag nå, for da får vi bekrefta at det virkelig er to gutter inni der :)
 
Ja, da var jeg våken da. Hatt en del dager med god søvn. Nå ligger jeg sammen med vesla inne på rommet og blir vekket annenhver halv time[emoji849]
Sulten er jeg og.. Kjenner jeg har lyst på noe, samtidig som jeg ikke ønsker å nattspise..

Flere som er våkne der ute?
 
Jeg er våken og vært det i en times tid. Har fått en døgnrytme nå hvor jeg sovner i titiden og så våkner igjen rundt 4 :wtf: slitsomt når jeg egentlig kan sove til halv sju... Men sliter med å holde meg våken om lveldene etter jobb gitt.
 
Våken pga vakt. Akkurat kommet meg hjem, nå spørs det om telefonen lar meg sove resten av natta... krysser fingrene for det!
 
Back
Topp