Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Ano-nymus

Gift med forumet
Assistert-jentene
Hei! Jeg jobber kun natt og klarer ikke å snu imellom vaktene. Har sovet forferdelig dårlig i hele svangerskapet og sovner ofte ikke før på morgenen. Skal på nattevakt imorgen, så i dag gjør det ingenting at jeg ikke får sove.

Tenkte vi kunne skravle her om man plutselig blir pratesjuk midt i natten ;)

:signs017
 
Jeg trenger tips til ny serie! Er gått tom og klarer ikke velge noe. Forslag til noe litt koslig?
Har Netflix, HBO, viaplay og Tv2sumo
 
Jeg trenger tips til ny serie! Er gått tom og klarer ikke velge noe. Forslag til noe litt koslig?
Har Netflix, HBO, viaplay og Tv2sumo

Så at det stod koselig først må[emoji85] ingen av de jeg nevnte er koselige.Jeg ser mest på krim. Men castle og bones sine kjærlighetshistorier er egentlig veldig søte[emoji4]
 
Ser en del serier og dokumentarer sammen med samboer, så trenger noe for bare meg ;) ikke for jentete heller!
 
Da har jeg liksågodt latt min kjære sove frampå og vært våken til kidsa skulle avgårde på skolen. Hurra for insomnia :p
 
Jeg var våken sånn ca 03-04:30 i natt. Merker at det mangler litt søvn nå.
 
Jeg og sliter med søvnen, sovner vell sånn ca 05:00. Og sover i et par timer. Kroppen sliiiite :p
Håper dette bedrer seg!
 
Gubben har lagt seg, bonus holder på å sovne (vinterferie og tenåring så da er vi ikke kjempestrenge på leggetid..).. jeg sitter/ligger/henger i sofaen, mens jeg spiser frukt i hytt og pine samtidig som jeg ser opptak av Kardashians.. Burde sove, men enetid er så godt!

I tillegg skal vi på privat ultralyd på onsdag kvelden, da er jeg 15+0, og jeg er så himla nervøs og spent akkurat nå:)
 
Gubben har lagt seg, bonus holder på å sovne (vinterferie og tenåring så da er vi ikke kjempestrenge på leggetid..).. jeg sitter/ligger/henger i sofaen, mens jeg spiser frukt i hytt og pine samtidig som jeg ser opptak av Kardashians.. Burde sove, men enetid er så godt!

I tillegg skal vi på privat ultralyd på onsdag kvelden, da er jeg 15+0, og jeg er så himla nervøs og spent akkurat nå:)
Å så spennende! ' ;D vil dere spørr om kjønn?
 
Våken her... føles så unødvendig. Jeg har vakt i dag/natt, hjemmevakt. Det skal liksom være så fint, du kan ligge hjemme og sove og slappe av, men jeg klarer jo ikke det når telefonen ligger rett ved siden av meg og kan ringe når som helst ned verdens høyeste fæleste lyd!! Dessuten er hjemmevakt dårlig betalt og jeg har virkelig ikke lyst til å plutselig måtte kjøre avgårde midt på natta. Vakt er teit.
 
Våken her... føles så unødvendig. Jeg har vakt i dag/natt, hjemmevakt. Det skal liksom være så fint, du kan ligge hjemme og sove og slappe av, men jeg klarer jo ikke det når telefonen ligger rett ved siden av meg og kan ringe når som helst ned verdens høyeste fæleste lyd!! Dessuten er hjemmevakt dårlig betalt og jeg har virkelig ikke lyst til å plutselig måtte kjøre avgårde midt på natta. Vakt er teit.
Jeg er på nattevakt :) heldigvis godt betalt :)
Kan jeg spørre hvor mye man får i timen for hjemmevakt ?
 
Her starta Stomperud dagen kl 5, men fikk han heldigvis til å sove en ekstra time i senga vår. Det er noe med en sovende baby i ermene tidlig på morningen [emoji173]️ skulle bare ønske jeg fikk til å sove samtidig og ikke bare døse.
 
Back
Topp