Skravletråd Solsikke

Hvordan ligger dere an denne uka? Her får jeg ikke trent pga vond rygg. Men mye ute og går da [emoji4]
Noen turer her, så får bonus på det! Klarer frukt og grønt, samt challange. Men sliter voldsomt med godterisug.. Og å begrense mat! Føler jeg er sulten hele tiden.

Hvordan går det med maten der?
 
Hvordan ligger dere an denne uka? Her får jeg ikke trent pga vond rygg. Men mye ute og går da [emoji4]
Vekta ligger bra an, men utfordringen er det verre med :facepalm: Vi har vinterferie denne uka så har blitt minimalt med trim.. :confused:
 
Her har det vært ekstremt utfordrende på jobb...:( Så tror desverre det ikke har vært noe endringer denne uken.
 
Er vi mange igjen egentlig?
 
Noen turer her, så får bonus på det! Klarer frukt og grønt, samt challange. Men sliter voldsomt med godterisug.. Og å begrense mat! Føler jeg er sulten hele tiden.

Hvordan går det med maten der?
Sliter med matinntaket selv. Har hatt vinterferie Her, og kink i ryggen. Så spist mye mer enn jeg burde [emoji13] og i dag røk jeg på snop [emoji21] klarte ikke å stå i mot chipsen [emoji22]
 
Her har det løsna skikkelig og ned 1,1 kg denne uka også :D Nå er jeg veldig nærme delmål 2, og 10-15 kg igjen før jeg er helt fornøyd! :)
 
2x sølv er ålreit altså!
 
Føttene begynte endelig å føles litt normal ut etter alle eselsparkene... så kom knebøy! Gud bedre..
 
Har ikke ramlet av nei, men det har vært noen stressende uker på jobb, som har gitt lite overskudd til annet desverre.
 
Back
Topp