Skravletråd Solsikke

Gikk på en smell denne uka sorry.
 
Fortsatt ingen nedgang, men er i alle fall stabil [emoji28]
 
Fortsatt ingen nedgang, men er i alle fall stabil [emoji28]
Det kommer nok! Her føyk jeg opp denne uken, men håper det kommer seg snart :p
 
Opp igjen her nå. Har endel vann i kroppen, så mulig mensen på gang for første siden fødsel [emoji21]
 
Haha, jeg tror, om mulig, vi har gjort det enda dårligere enn sist uke :hilarious::wacky:
 
Huff, føler meg skyldig der. :( men har gjort alt rett vet jeg. Så kommer nok resultater etterhvert [emoji5]
Ingen som er mer skyldig enn andre! :) Får bare prøve å gjøre der bedre neste uke :D
 
NB! Eg trenger mest sannsynleg nokon til å hjelpe meg med innlevering til krigledar neste fredag. Ser ut til at det blir begravelse denne dagen + besøk frå heimstaden min. Da ønsker eg ikkje å bruke tid på BV.
 
Dette vart sendt inn til krigleder: 618,3 i dag

614,9 forrige veke

3,4 kg i pluss

+ 0,5529 %
 
Dette vart sendt inn til krigleder: 618,3 i dag

614,9 forrige veke

3,4 kg i pluss

+ 0,5529 %
Da satser vi på at vi går I MINUS neste uke :p haha. Jeg skal prøve å gå ned igjen i alle fall!
 
Om ingen andre kan levere neste uke kan jeg prøve å få det til.. :)
 
Beklager for at jeg ikke fikk levert idag :/ Masse privat og på jobb igår har gjort at jeg ikke har vært helt med :/ Takk for at dere prøvde å minne meg på det <3

Masse lykke til videre! Dere er rå! :D
 
Beklager for at jeg ikke fikk levert idag :/ Masse privat og på jobb igår har gjort at jeg ikke har vært helt med :/ Takk for at dere prøvde å minne meg på det <3

Masse lykke til videre! Dere er rå! :D

Det var dumt :/ Ser deg kanskje neste krigen [emoji5]
 
Tatt alle øvelsene, og må jeg si jeg er usikker på om jeg faktisk klarer 35 eselspark om noen dager! Synes kanskje vi burde begynt litt lavere enn 15 :p
 
Tatt alle øvelsene, og må jeg si jeg er usikker på om jeg faktisk klarer 35 eselspark om noen dager! Synes kanskje vi burde begynt litt lavere enn 15 :p
Så flink du har vært! Her har sofaen vært bestevennen min i dag. Av og på med søvn gjennom hele dagen, og migrene i tillegg. Så har kun klart å holde meg unna snop og spist litt frukt. Blir nok bedre utover i uka [emoji1]
 
Hvordan ligger dere an denne uka? Her får jeg ikke trent pga vond rygg. Men mye ute og går da [emoji4]
 
Back
Topp