skravletråd søndag 17 desember

ORIGINAL: squat

ja det var kjempegøy, men noe særlig rulling gidder vi ikke, men er siden her vannvittig treg hos dere andre? og to ganger som jeg har fått error[:@] tar jo såååå lang tid idag for meg

 
uff ja kjempe treigt[:'(]stor på gang her i dag!
 
carina:ric gikk til en dame som holder til her..hun behandler både 2 og 4 bente[:D]har behandla hesten min også å fant både låsning hos hesten min(å viste årsaken som jeg også kjente til men hadde ikke nevnt på forhånd)og begunnet min manns evige mageplager!nå er ikke han så åpen for slikt da å fsnt et svar på alt da men!
 
kom plutselig til å tenke på om man skulle informere om alle innleggene som har kommet hit fra den personen til politiet?? eller er det sånn de vil finne ut av selv? mulig ett dumt spørsmål.. men..
 
ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: squat

ja det var kjempegøy, men noe særlig rulling gidder vi ikke, men er siden her vannvittig treg hos dere andre? og to ganger som jeg har fått error[:@] tar jo såååå lang tid idag for meg


uff ja kjempe treigt[:'(]stor på gang her i dag!

carina:ric gikk til en dame som holder til her..hun behandler både 2 og 4 bente[:D]har behandla hesten min også å fant både låsning hos hesten min(å viste årsaken som jeg også kjente til men hadde ikke nevnt på forhånd)og begunnet min manns evige mageplager!nå er ikke han så åpen for slikt da å fsnt et svar på alt da men!

ric?
hva var det for en dame da? Heeler?
 
ORIGINAL: squat

kom plutselig til å tenke på om man skulle informere om alle innleggene som har kommet hit fra den personen til politiet?? eller er det sånn de vil finne ut av selv? mulig ett dumt spørsmål.. men..

polisen er allerede varslet[;)]
 
ORIGINAL: K@trine

Takk Gira [:)] Men det er sånn at varsellampene burde ha blinka litt tidligere, jeg var jo oxo sladrevenn for henne....[:(] I tilegg har jeg pratet med henne på msn... skjønte jo da at ikke alt var som det skulle, men....huff... er litt pysete når det kommer til slike ting jeg.

 
nei vet du hva katrine,hvordan kunne vi vite at det var så galt som det er.vi merka jo at noe var galt alle sammen å sa at BV admin burde gjøre noe med det....det har di sikkert gjort også.
 
når til og med det går så lang tid for pappaen skjønner at det er noe virkelig galt,trenger ikke du ha skyldfølelse kjære deg!
 
klart ingen kan tenke seg det i den villeste fantasi.men det er vel slik som blir tenkt over i ettertid....tenk vis,hva om... osv![:(]
 
ORIGINAL: suprAnirac

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: squat

ja det var kjempegøy, men noe særlig rulling gidder vi ikke, men er siden her vannvittig treg hos dere andre? og to ganger som jeg har fått error[:@] tar jo såååå lang tid idag for meg


uff ja kjempe treigt[:'(]stor på gang her i dag!

carina:ric gikk til en dame som holder til her..hun behandler både 2 og 4 bente[:D]har behandla hesten min også å fant både låsning hos hesten min(å viste årsaken som jeg også kjente til men hadde ikke nevnt på forhånd)og begunnet min manns evige mageplager!nå er ikke han så åpen for slikt da å fsnt et svar på alt da men!

ric?
hva var det for en dame da? Heeler?

 
det er mannen min som heter det
 
ja hun er heeler![:D]
 
ORIGINAL: suprAnirac

ORIGINAL: squat

kom plutselig til å tenke på om man skulle informere om alle innleggene som har kommet hit fra den personen til politiet?? eller er det sånn de vil finne ut av selv? mulig ett dumt spørsmål.. men..

polisen er allerede varslet[;)]
ok, da slipper jeg hvertfall å tenke mere på det[&:] og snart prøve å finne senga mi.. vært i elverum idag hos noen stolte oldeforeldre, synes til og med Odin var sååå søt selv når han vræla det høyeste han kunne[:D] så mammaen hans hadde vm i bæring, var så trøtt atte, men kan ikke sove når vi er besøk, er jo sååå mye spennende som skjer. hehe når han satt i bilen når vi skulle hjem så slokna han før vi rakk å lukka døra[8D]
 
ORIGINAL: suprAnirac

ORIGINAL: squat

kom plutselig til å tenke på om man skulle informere om alle innleggene som har kommet hit fra den personen til politiet?? eller er det sånn de vil finne ut av selv? mulig ett dumt spørsmål.. men..

polisen er allerede varslet[;)]

 
jepp,å di kan sjekke opp alt selv om innlegg har blitt sletta..både her og privat.er nok bevis det.uffameg!
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: suprAnirac

ORIGINAL: squat

kom plutselig til å tenke på om man skulle informere om alle innleggene som har kommet hit fra den personen til politiet?? eller er det sånn de vil finne ut av selv? mulig ett dumt spørsmål.. men..

polisen er allerede varslet[;)]
ok, da slipper jeg hvertfall å tenke mere på det[&:] og snart prøve å finne senga mi.. vært i elverum idag hos noen stolte oldeforeldre, synes til og med Odin var sååå søt selv når han vræla det høyeste han kunne[:D] så mammaen hans hadde vm i bæring, var så trøtt atte, men kan ikke sove når vi er besøk, er jo sååå mye spennende som skjer. hehe når han satt i bilen når vi skulle hjem så slokna han før vi rakk å lukka døra[8D]

 
hihi nysjerrig nils vettu[:D]
 
ser på klokka å "burde "jo finne senga jeg oså...men er ikke  så trøtt i dag[8|]har vert flink å lagt meg tidlig i det siste..å så har jeg jo blitt avlasta noen mogener nå...deilig,sikkert det som hjelper på[;)]
 
natta squat!å engle barna dine[:D]
 
[:D]hehe det var mannen ja.. hihi.. oki. heeler ja? Det skal jeg vurdere. Hvordan finner jeg en seriøs en i området her a?
 
 
 
 
 
 
 
Squat: Da kjørte dere forbi lille LØten da... åsså stakk du ikke innom[:(]
 
ikke sletta for jeg fant da alle innleggene jeg hvertfall[8D] og nå våkna Odin igjen[8|] så her skal det hvertfall ikke soves[8D][8|][:D]
 
nei nå tar jeg kvelden, må diskutere litt med Odin om han kanskje vil legge seg litt igjen.
men vi snakkes vel imorgen, god natt
 
ORIGINAL: suprAnirac

http://www.nettavisen.no/innenriks/article837589.ece
 
uff,vet ikke om jeg orker mer av denne saken jeg!hva var det hun gjorde mot sindre da egentlig??ga barna farlige middler??hva i alle dager har hun opplevd som får henne til å gjøre noe slikt??
hva har di barna egentlig gjenomgått???stakkars faren..kommer han til å kunne være et menneske etter dette???
 
for mange spørsmål...for tragisk!
 
men det skal sis at familie  viste hun løy myedet ble jo skrevet her også..,så har det endt opp slik..........












 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: squat

ja det var kjempegøy, men noe særlig rulling gidder vi ikke, men er siden her vannvittig treg hos dere andre? og to ganger som jeg har fått error[:@] tar jo såååå lang tid idag for meg

ER kjempetreig her også[:@][:@][:@]
Hehe, ler meg ihjel av prinsessa di som skal opp etter veggen[:D][:D]

Noah kryper ikke, han ruller dit han skal....rundt og rundt
Når jeg sitter nede høres bare "dunk dunk", også er han en helt
annen plass på stua, og som oftes rød i bakhodet[&:]


 
Sånn er det her og, han har skikkelig fått dreisen på rulling begge veier[:)] Og rotering rundt på gulvet[:D]
Men ikke kryping enda
 
ORIGINAL: suprAnirac

[:D]hehe det var mannen ja.. hihi.. oki. heeler ja? Det skal jeg vurdere. Hvordan finner jeg en seriøs en i området her a?
 
 
 
 
 
 
 
Squat: Da kjørte dere forbi lille LØten da... åsså stakk du ikke innom[:(]

 
hmm det var det da...jeg kunne hørt med hun jeg har hatt kontakt med...kjempe kjekk å seriøs dame[:)]
 
ORIGINAL: squat
ok, da slipper jeg hvertfall å tenke mere på det[&:] og snart prøve å finne senga mi.. vært i elverum idag hos noen stolte oldeforeldre, synes til og med Odin var sååå søt selv når han vræla det høyeste han kunne[:D] så mammaen hans hadde vm i bæring, var så trøtt atte, men kan ikke sove når vi er besøk, er jo sååå mye spennende som skjer. hehe når han satt i bilen når vi skulle hjem så slokna han før vi rakk å lukka døra[8D]
wtf.... å så sa du ikke i fra???? Kunne kommet hit en tur da [;)]
 
ORIGINAL: squat

ikke sletta for jeg fant da alle innleggene jeg hvertfall[8D] og nå våkna Odin igjen[8|] så her skal det hvertfall ikke soves[8D][8|][:D]

 
hva er det han tuller med da...trodde barna din slokna sammen med lyset[8|][:D]sover di på samme rom uten å vekke hvarandre??var bare en tanke som dukka opp nå du sa han var våken[:D]
 
adrian og er våken... griner og styrer på må gå og ta han opp[&:]... snakkes
 
 
Back
Topp