skravletråd søndag 17 desember

Mrs b

Forumet er livet
VIP
mornings!har sittet å skrevet som en helt på lørdagens skravletråd jeg.tenkte siden jeg ikke har vert her i helga så sko jeg slå på stor tromma[:D]jaja,vil jo svare dere uansett så jeg bare paster[:D]

æja det gikk ikke[:(]svarer dere på gårsdagens tråd da[8D]
 
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2273058&mpage=1&key=�
 
sitter snuppa å river i regningene her...det er bra det skatten min,bort med dem[:D]
 
ingen våkne???

ble helt lamslått jeg av ......i avisa.

hvorfor kan vi ikke snakke om det her lille-my??

godt di har tatt henne da,uff jeg må snakke om det....vi har jo snakka å trøste denne syke dama!
klart vi må snakke om det[8|]
 
...ups...leste innlegget som prikken hadde skrevet i.[8|]
 
jeg satt å leste den på den siden når jeg var gravid,å hylgrein.klarte jo ikke å stoppe!var så trist!
 
kjenner det går innpå meg nå som tidligere når vi fant ut at  hun  var bløff[:@]
 
God morgen.
 
Vi er våkne,Mohid har begynt å rote på nettene nå. Antar(*håper*)det er pga forkjølelsen han har hatt,utrolig slitsomt med barn som ikke sover hele natta. Ellers skinner sola som bare det i drammen,kjenner det varmer her i stua +1 grader og 17 desember,helt utrolig.
 
Ingen spesielle planer idag bortsett fra lang tur i det fine (vår)været.
 
Ha en fin søndag alle mammaer og bebisser. (pappaer også da seff)
 
Ja huff a meg,helt tragisk. Samme her,fikk heller ikke sovet noe i natt pga at keg hadde vært og sett siden. Synes den burde vært slettet nå jeg.
 
god morgen nydelig vær her idag, sol og knallblå himmel, og 2 minusgrader!!! snart kommer mamma og pappa en tur på besøk, og etterpå skal vi til søstera til morten, og pappan hans skulle også komme en tur. blir koselig. må få med meg håndballkampen der blir spennende!! en uke til julaften idag. gleder meg
 
stardust: han får maisgrøt. håper han ikke kaster opp noe mer. redd det er noe galt jeg når det skjer. at han ikke klarer å holde på maten eller noe[8|] men det går fint med fruktmos og middag. han har ikke kasta opp idag etter grøten synes også "hurt" er fin, nydelig sang.
 
var også innom nettsiden igår, ble helt sjokkert jeg over de bildene[:(] de har limt seg fast i hodet mitt..
 
ha en strålende 3. søndag i advent!!
 
HEI HEI OG GOD MORGEM TIL DERE  arg[:@] caps lock drit, skriver med en arm mens Noah pupper[;)]
gjett om det har snødd her i natt, sikkert en 1\2 meter
så kanskje det blir hvit jul på oss likevel......
Om noen timer skal jeg og Noah på besøk til en av brukerne i boligen min,
hun har bursdag og ville så gjerne at vi skulle komme.

så klokken halv seks skal vi på nisseavslutning på babysvømminga.....blir kjempegøy[:D]
Hele familien min skal være med å se på lillegutt.
Har også meldt oss på videregående kurset, men starter ikke før 6 januar.

Gjett Tina om jeg også skal se håndballkampen i dag, var jo kjempespennende i går..[:-]
Stardust lykke til med pakking og flytting, og regninger er bare å kaste[;)]
god bedring til lille Mohid[:D]
guttemamman; håper du sover nå[8D]
 
Goooood morgen jenter [:D]. Victoria var enig med meg i dag att det var godt å sove lenge. Hadde det gøy på julebord. Var så koooos å se alle igjen. Var meget godt med rødvin [:D]. Dro på salsa utested etter middag. Jeg kan ikke danse salsa desverre men gjorde mitt aller beste.
 Min elskede er nå på hytta sammen med min far henter juletre. Mamma kommer hit snart tenkte vi skulle ta en tur til byen titte litt.
Buff tragisk med hun som er anklaget å ha drept gutten sin ja, trist for hele familien. Håper nå babyer får fler rettigheter når de kommer på sykehus. Alt for mange foreldre blir beskyttet av taushetsplikten. Syntes også alt for mange ganger foreldre har alt for mye makt. Istede for att ungene skal gå fra fosterhjem til fosterhjem burde de få bli adoptert bort i mange tilfeller. Trist att ikke alle barn vokser opp i harmoniske hjem med snille foreldre men da er det alles jobb å gjøre noe med det. Alt for lett å snu hodet desverre
 
solsikke: så bra du koste deg på julebord igår!! ha en fin tur til byen, så koselig der før jul synes jeg. var det på onsdag tupperwarevarene kommer?
 
ORIGINAL: tina-75

god morgen nydelig vær her idag, sol og knallblå himmel, og 2 minusgrader!!! snart kommer mamma og pappa en tur på besøk, og etterpå skal vi til søstera til morten, og pappan hans skulle også komme en tur. blir koselig. må få med meg håndballkampen der blir spennende!! en uke til julaften idag. gleder meg
 
stardust: han får maisgrøt. håper han ikke kaster opp noe mer. redd det er noe galt jeg når det skjer. at han ikke klarer å holde på maten eller noe[8|] men det går fint med fruktmos og middag. han har ikke kasta opp idag etter grøten synes også "hurt" er fin, nydelig sang.
 
var også innom nettsiden igår, ble helt sjokkert jeg over de bildene[:(] de har limt seg fast i hodet mitt..

ha en strålende 3. søndag i advent!!

 
kansje grøten er bare nytt for magen,klumper?,så han gulper det opp igjen,eller for mett[8|]
 
ja det kan godt hende. har gått bra idag, han fikk grøt og flaske etterpå. uten maltextrakt eller sviskesaft. ble kanskje for mye med alt på en gang.
 
Tiddelu damer!
Her går det på snemåkking for full hals....
det er kommet kjempe masse sne her...*juble*
 
Eller så skal det bakes litt i dag, pakke mer julegaver,
vaske juleduker, å sette sammen pepperkake hus.
 
Ønsker alle en fin dag.
 
hei alle sammen..
grusomt dettan som har skjedd..
å dere var ikke alene om å måtte inn på den hjemmesiden[:@](hvorfor lisbeth hvorfor???)
hadde mareritt inatt jeg[:(]
 
er på besøk hos svigers, men måtte seff stikke innom her å se om dere hadde det bra[:D]
 
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

Tiddelu damer!
Her går det på snemåkking for full hals....
det er kommet kjempe masse sne her...*juble*
 
Eller så skal det bakes litt i dag, pakke mer julegaver,
vaske juleduker, å sette sammen pepperkake hus.
 
Ønsker alle en fin dag.


 
har snø vi også[:D][:D]
 
jiiiippiii!!
endelig!!!
 
ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: ~Kathrine~

Tiddelu damer!
Her går det på snemåkking for full hals....
det er kommet kjempe masse sne her...*juble*
 
Eller så skal det bakes litt i dag, pakke mer julegaver,
vaske juleduker, å sette sammen pepperkake hus.
 
Ønsker alle en fin dag.



har snø vi også[:D][:D]
 
jiiiippiii!!
endelig!!!

Her også!
plutselig kom det maaaaasse
jippi

 
Nei, nå skal jeg stikke å spise taco
Har kommet hjem fra juleavslutninga på babysvømminga
Noah sovna med en gang vi kom hjem og jeg og sambo er skrubb-sultne
Kommer tilbake later alligator![:D]

 
hihi
det snør[:D]
 
kjeder meg jeg..
er jo inge som er her [:(][:(]
 
Back
Topp