skravletråd onsdag 8.mars

øhm ups.. moi? næsj..jeg har da _vært kjeempe opptatt med skolearb_ [8|] til nå har jeg prestert å kopiere 4 linjer fra nettet. thats all. [X(] haaaaaaat!
 
sikkert ingen grunn til panikk! jeg har også hatt dager da det er litt mer stille der inne, men plutselig så kommer det et lite bomp. ikke engste deg. [:)] hva med å prøve og dytte litt på magen? spille høy musikk? alt er sikkert i skjønneste orden - og før du vet ordet a det så sparker knøttet!
 
ORIGINAL: Emilie3

[:(]snufs[:(] i dag har det vert merkelig.. jeg har nesten ikke kjennt babyen min.. jeg prøvde å ringe te jormora mi men hun var ikke på kontoret i denne uken.. så må prøve å ringe legen min i morgen.. men snufs ,det er så ekelt.. jeg har jo kjent babyen hver dag. men ikke idag..
 
venter i spenning [:D]
 
Natta Flori [:)]
 
Emilie: kan hende babyn ligger vendt mot ryggen, da kjenner du ikke sparka i det hele tatt tror jeg. h*n er sikkert bare litt sløv i dag og ligger og kulern vettu.
jepps hard mage, pain nr 2. mye luft [8D]. dette er veldig vanlig har jeg hørt. hjelper med fiber etc på den harde magen. ang luft i magen så... er det vel bare å slippe den ut [;)]
 
Flott da[:)] Ikke kjekt å bekymre seg for å ikke kjenne spark. Har gjort det selv noen dager når det er mindre spark... I det siste sparker det med jevne mellomrom hele dagen heldigvis.
Men KJEMPEBRA at du kjente spark igjen nå Emilie så slipper du bekymre deg i natt[;)]
 
Har lest litt gjennom innleggene i dag, ser det er flere enn meg som sliter med disse hormonene ja... Blir gal av og til altså, skikkelig irritabel og sikkert ikke så lett å være rundt. Ikke så lett å styre det heller...... Har hatt en litt sånn dag i dag. Syns hormonene er ekstra ille når er trøtt. Blir fort sint og sier fra med en gang hva jeg syns og ikke syns, og irritert på de som ikke er enig... Herregud. Bra det ikke er sånn alle dager.
 
[:D][:D][:D] så bra ! hurra! de fleste babyer er jo mest våkne om kvelden...og morran.
 
natta til alle vordende junimammaer og sparkende små søtnoser [:)] - herved avslutter jeg en nesten 8 timers økt foran datan!  
 
Herregud som dere har skravla i dag da jenter.[:D] (blir jo mye å lese gjennom dette)
 Gratulerer med dagen alle sammen!
Hormoner har jeg fått hilse på, og blitt godt kjent med i dette svangerskapet. Stakkars sambo.... Han sier om meg til folk " det eneste som er forutsigbart med Carina, er det Uforutsigbare..." Så rister han oppgitt på hodet...
 
Emilie: det var godt du kjente liv da. (å nei, senga hadde nokk en svakhet. Du er ikke tung)
Anita: En sjalu kjæreste er ikke enkelt å være i hus med. (jeg vet) Er han klar over det selv? *klem*
Kathrine: Kjær vene over 60 boller. Er ett rettlig kjærring-emne du da [:D]
 
God natt.. må komme meg i seng jeg og nå. Sov godt[:)]
 
God natt!
 
Nei da var det ingen som savna meg da...
*hodepine* [:'(]
NATTA!
(hormonell, nei da...[8D])
 
Back
Topp