skravletråd onsdag 8.mars

ORIGINAL: katrine35+

Har noen sett eller hørt noe fra Emilie??? Ser at hun ikke har vært pålogget siden søndag, ullikt henne....[8|]

 
Ja, det var rart..
 
 
hmmm... har ikke hørt noe fra henne jeg i allfall...
Håper noen har, eller at hun bare har vært opptatt da...
 
ORIGINAL: Pia81

hmmm... har ikke hørt noe fra henne jeg i allfall...
Håper noen har, eller at hun bare har vært opptatt da...

 
Vet ikke om hun har skaffet seg noen sladrevenn heller.... har ialle fall ikke fått nonen beskjed om det. [8|]
 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Pia81

hmmm... har ikke hørt noe fra henne jeg i allfall...
Håper noen har, eller at hun bare har vært opptatt da...


Vet ikke om hun har skaffet seg noen sladrevenn heller.... har ialle fall ikke fått nonen beskjed om det. [8|]

 
ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: katrine35+

Nå har jeg trilla ut 68 boller!!!!![:D]


nok til å dele med oss da[:D]


jepp! Skal ha barnebursdag på fredag og familie bursdag på lørdag!!
Skal sende noen over hvis det blir igjen noen...[:D]

 
to selskap?da kan vi se langt etter di bollene[:(]....godt vi har en i ovnen selv da[8D][:D]
 
ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: katrine35+

Nå har jeg trilla ut 68 boller!!!!![:D]


nok til å dele med oss da[:D]


jepp! Skal ha barnebursdag på fredag og familie bursdag på lørdag!!
Skal sende noen over hvis det blir igjen noen...[:D]


to selskap?da kan vi se langt etter di bollene[:(]....godt vi har en i ovnen selv da[8D][:D]

 
 hihi
 
Må logge av jeg nå.... skal hente mannen på jobb og steke boller!
 
en bolle i ovnen er bedre enn ti på taket...eh...[:D]
 
ORIGINAL: katrine35+

Må logge av jeg nå.... skal hente mannen på jobb og steke boller!

en bolle i ovnen er bedre enn ti på taket...eh...[:D]

 
Han en fin bolledag videre!! Kos dere [;)]
 
ORIGINAL: katrine35+

Må logge av jeg nå.... skal hente mannen på jobb og steke boller!

en bolle i ovnen er bedre enn ti på taket...eh...[:D]


hehehe eh....[:D] ha en fin fin bolle dag videre da.
 
no fikk æ såååååå lyst te å bake... kanskje æ ska gjør det te min kjære kjæm heim da...
 
trur det...
 
snakkes siden da tuppelurer!!!
 
koser og moser[:D][:D]
 
Da er det min tur til å si takk for i dag!!!!
 
Hjemover og hente nevøen min!!! Jippi!
 
Ha en fin dag videre alle sammen!!
 
aiaiai har en dusteoppgave jeg må begynne på nå, haaaaat! vanskelig når jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive om aaargh... skole suger [:@]
 
ORIGINAL: Miluna

aiaiai har en dusteoppgave jeg må begynne på nå, haaaaat! vanskelig når jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive om aaargh... skole suger [:@]

 
ha en fin kveld irene[:)]
 
va tema har dere miluna?
 
godt å komme hjem...
her hadde det skjedd mye mp jeg si...
morro det da...
men mye utro prat o.l.
Idag er jo vår dag ikke la disse mannfolka ødelegge
men snart kommer sambo å da skal vi lage middag[:D]
er så sulten...kunne ha spist alt jeg...
mat mat MAT MAT!!!!
 
assa, vi har sånn gruppearbeid, men man jobber jo individuelt. lage en slags mini-avis, med forside og non sider. skal skrive et par artikler + evt notiser om tyskland (!) kan skrive om hva vi vil, berlinmuren, goethe instituttet etc, men vi må jo ha en bra vinkling, det må være en slags nyhet... har en viss anelse om hva jeg skal skrive om men det er jo så gørr! mye arbeid + kontakte non folk (som sikkert er for sent nå pga stengt kontortid, jeg har bare ikke giddet å ringe tidl. i dag...) [:o] 
vi skal ha tatt non bilder til i morra (ups..) oxo være godt i gang med skrivingen (ups..) sånn at grafikerne kan klargjøre plass til dette pisset.. (journ. stud. +grafisk design stud. samarbeider om dette gruppearbeidet). urk. jeg bynner alltid i siste liten! skjer hveeeer gang hehe. men det er så vanskelig å komme i gang! sukk og stønn. når jeg er ferdig med skolen til sommern skal jeg aaaldri sette mine bein bak en skolebenk igjen!!!!
 
ja, syyyyk verden! dvs at den lille jenta har blitt voldtatt [:@] stakkars liten
 
ORIGINAL: Emilie3

er det mange som blir fort sure før tiden? jeg kan blir sur før alt å ingen ting.. og det plager meg litt.. folk tør jo ikke å snakke til meg til slutt..

Det er meg i dag......[:@][:@][:@] Jeg er skikkelig sint og forbannet i dag!!!! Egentlig så vet jeg ikke hvorfor,
men som oftes ender det i tårer også er det over.....hm
Hormoner er en merkelig ting[;)]
 
Hei alle sammen! Her har det vært livlige diskusjoner i dag ser jeg [:)] Har vært hos jordmor i dag jeg. Alt virket bra. Symfysemmålet var på 24,5. Hadde en annen jordmor enn sist, og hun her var litt gammeldags av seg så vi fikk ikke høre hjertelyden[&:] Hun bare hørte med det trerøret, og det var visstnok 140 slag i minuttet. Har gått opp 8 kg til sammen jeg nå....[:'(]
 
 
 
ORIGINAL: Miluna

assa, vi har sånn gruppearbeid, men man jobber jo individuelt. lage en slags mini-avis, med forside og non sider. skal skrive et par artikler + evt notiser om tyskland (!) kan skrive om hva vi vil, berlinmuren, goethe instituttet etc, men vi må jo ha en bra vinkling, det må være en slags nyhet... har en viss anelse om hva jeg skal skrive om men det er jo så gørr! mye arbeid + kontakte non folk (som sikkert er for sent nå pga stengt kontortid, jeg har bare ikke giddet å ringe tidl. i dag...) [:o] 
vi skal ha tatt non bilder til i morra (ups..) oxo være godt i gang med skrivingen (ups..) sånn at grafikerne kan klargjøre plass til dette pisset.. (journ. stud. +grafisk design stud. samarbeider om dette gruppearbeidet). urk. jeg bynner alltid i siste liten! skjer hveeeer gang hehe. men det er så vanskelig å komme i gang! sukk og stønn. når jeg er ferdig med skolen til sommern skal jeg aaaldri sette mine bein bak en skolebenk igjen!!!!

 
ser du er her ennå???se å kom i gang med den oppgaven[:D]
 
lykke til[;)]
 
Back
Topp