Skravletråd November

Lykke til med sofaprosjekt[emoji1]
Skjer ikke denne helga, for å si det sånn. Må få plass på loftet til det som er til overs pg derved få bort den som står der og i det hele tatt gjøre greia.

Helga er som vanlig stappet...
 
Da har jeg gjort det jeg gruet meg til.
Holdt pusten og klippet opp drakten til Lille U, pustet lettet ut.
Jeg hadde sydd godt nok, det raknet ikke :)
 
Endelig helg etter å ha skrevet 55 elevvurderinger og hatt utviklingssamtaler og andre møter hver ettermiddag denne uka! Magisk å kunne kjøre fra jobb og faktisk være hjemme før det ble mørkt en dag! Nå er det beina på bordet, thaimat og bare avslapning resten av kvelden. Synes jeg fortjener det!

God velfortjent helg til deg[emoji1]
 
Det er det. Men bosatt sånn at vi ikke traff noe familie uten å reise ble alternativet ensomt. Sånn vi bor nå så treffer vi uansett familien min om vi er "alene" julaften på kvelden så har vi truffet folk før og etter. Bosatt i Bergen med all familie på Sunnmøre eller Toten var det logisk reise.

Ja hvis ikke familie velger å reise til dere da[emoji4]
Her har vi kun mamma...alle andre må reise til oss om de ønsker å feire jul med oss[emoji4]
 
#denfølelsen, når du snakker om hår på høna, og det faktisk er snakk om en ekte høne som du har kokt, men du tenker koffert og kniser for deg selv :p

Hihi, man må kunne ha det artig med seg selv[emoji28]
 
Og herre min hatt hvor ugudelig kjedelig det er å feste tråder.
Endelig er jeg ferdig med å strikke denne drakten til guttungen og så er det hundre-og-snørr-og-førti tråder å feste før jeg får prøvd den på for å se om den passer...

Hehe....snaaart i mål![emoji1]
Gleder meg til bilde!
 
Back
Topp