Skravletråd November

God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
 
Noen som har begynt på julegavene da? :)
Litt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.
 
Litt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.
Kanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selv :hilarious: Får se når det nærmer seg black friday ;)
 
November November
I stil remember


Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag

Og mye mer...

Hvilken planer har dere i dag?
 
November November
I stil remember


Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag

Og mye mer...

Hvilken planer har dere i dag?

Her er det en liten tur på jobb og litt shopping etterpå[emoji1]
 
Ja, så vidt! Men fornøyd med egen innsats så langt. Det pleier å være meg og mannfolka som freser rundt i butikkene 21.-23. desember. Kanskje jeg slipper å være en av gutta i år? :happy093
:hilarious: Blir aldri ferdig før mannfolka jeg heller :hilarious:
 
Noen som har begynt på julegavene da? :)
Ferdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.

Jeg har til å med funnet gave til meg selv i år ..vell jeg trenger det men tar det som en gave til meg selv:p
 
November November
I stil remember


Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag

Og mye mer...

Hvilken planer har dere i dag?
Her blir det nok bare å ligge og slappe av. Gravid i uke 7 og små kvalm og null energi.
 
Ferdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.

Jeg har til å med funnet gave til meg selv i år ..vell jeg trenger det men tar det som en gave til meg selv:p
:D Kanskje jeg må finne en gave til meg selv også, aldri tenkt på:p
 
:hilarious: Blir aldri ferdig før mannfolka jeg heller :hilarious:

Ja nei det pleier være to tre andre damer også som er i samme båt som meg de dagene, da er nok du en av dem :p
Men jeg kommer til å være stor som en bulldoser i desember pga graviditet, så jeg bør kanskje prøve å være litt mer effektiv med gandelen i år...
 
Back
Topp