Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står det i tråden om topp 100 desemberEr det slutt?
Håper det jeg ogsåDet bør du klare uten problem
Det er han ja
De burde jeg også ha gjort15-20 cm borte av håret. Litt rart
Hva foregår hos deg for tiden da?Nei ikke akkurat
Blir litt trist, men skjønner det egentlig godt.Står det i tråden om topp 100 desember
Spent for min egen del også.Det er jeg også. Men det er jo å håpe at aktiviteten tar seg opp på nyåret, ellers blir det iallefall helt umulig å skaffe premier.
Så koselig
Ja. nå trenger jeg litt isoli stoff, så blir det joggebuksee. Hun trenger nye for hun holder på å vokse ut av de i 92Det er jo gøy da, alltid stas med hjemmelaget klær
Vi blir hjemme. Oss fem. Og mine foreldre kommer til oss julaften.Hjemme, borte, mange folk osv xD
For hånd?! Imponerende jeg syr på overlockmaskin. Går superfort kontra vanlig maskin så jeg er avhengigHaha ja det har lett for å bli det i starten selv kan jeg ikke fordra å sy på maskin, foretrekker å sy for hånd. Men så syr ikke jeg hverdagsklær, bare vikingklær..
Ja så det nåStår det i tråden om topp 100 desember
Må nemlig klare det selvHåper det jeg også
Hvor gammel er barnet ditt?Ja trur det kan bli koselig, mye lek og moro for minste at "tante" skal være her
Om 3 ukerSå bra, sikkert godt å få en mindre gips. Når skal de ta den av?
Litt godt men uvantDe burde jeg også ha gjort
Mye forskjellig. Som alltid før julHva foregår hos deg for tiden da?
Hvorfor må du det, ligger ikke du nesten på toppen?Må nemlig klare det selv
Hehe høres veldig gjennomtenkt ut her blir det nok tidlig åpning for gutten min sin del og sikkert åpning av pakker 1. juledag ogsåVi blir hjemme. Oss fem. Og mine foreldre kommer til oss julaften.
Middag klokka fem mens julen ringes inn på radioen i bakgrunnen, gå rundt treet, nissen kommer, gaver og det hele.
Pinnekjøtt til middag, henger til tørk på loftet hos pappa. Riskrem til dessert som ingen orker så vi tar den til kaffen litt senere.
Rett og slett, meget tradisjonelt.